Kako da ne, pa (mini)bus je 40-45e povratnaDo Budimpešte u jednom smeru voz ne bi smeo da košta više od 40 evra. Povratna 70-75.
Ulazak u sengen nema nikakve veze sa ovakvim projektima.Ne kažem da je ulazak u šengen nužna stvar, ali da će ovaj projekat to pogurati, poguraće. Pa i ako bude za 25 godina, budi ubeđen da bi bez ovakvih infrastrukturnih projekata taj vremenski opseg bio još duži.
Koji faktori su odlucili da se pruga gradi za 200km/h a ne 250 ili 300km/h ?
Jasno mi je da je glavni faktor cena, samo pokusavam da razumem sto se u startu ogranicavamo na brzine kojima se vozi vec 30 godina na Zapadu. Nista ne znam o zeleznici, pa ne zamerite.
Koji faktori su odlucili da se pruga gradi za 200km/h a ne 250 ili 300km/h ?
Jasno mi je da je glavni faktor cena, samo pokusavam da razumem sto se u startu ogranicavamo na brzine kojima se vozi vec 30 godina na Zapadu. Nista ne znam o zeleznici, pa ne zamerite.
Narod zeli pristojne vozove. Cim je uspostavljen normalan zeleznicki saobracaj izmedju BG i NS, imamo situaciju da su vise sati pre polaska rasprodate sve karte za voz i da je autobuska karta na istoj relaciji, jeftinija od vozne. Cak sta vise, danas je jeftinije voziti autobusom na toj relaciji, nego pre 10, 15 godina. Cena autobuske karte u jednom pravcu autoputem je pala ispod 600 dinara.Народ неће возове, хоће кола и аутобусе да их возе пијани кркани, да могу да псују учеснике у саобраћају, да могу да шверцују пакете преко возача за једну црвену.
Мајсторе! Можел средња?! И дан је испуњен.
U SFRJ je bilo dobrih i brzih vozova. Od 1991., krece nagli sunovrat. Narod je svestan svega, ali vozis se onim sto imas, a ne onim s' cime zelis. Pristojna voznja od Nisa do Subotice se moze ocekivati nakon 2030. godine. Do tada ce autobusi, juzno od Beograda, imati prednost.Мислим да ниси разумео мој пост. Народу апсолутно требају возови и користи их тамо где их има у пристојом стању али огромна већина народа тога просто није свесна и не види никакав проблем да настави да се вози најнеефикаснијим и најнекомфорнимјим видом транспорта док пруге и железничке станице види као сметњу. И тако се и опходимо према железницама ево већ 80 година.
Narod zeli pristojne vozove. Cim je uspostavljen normalan zeleznicki saobracaj izmedju BG i NS, imamo situaciju da su vise sati pre polaska rasprodate sve karte za voz i da je autobuska karta na istoj relaciji, jeftinija od vozne. Cak sta vise, danas je jeftinije voziti autobusom na toj relaciji, nego pre 10, 15 godina. Cena autobuske karte u jednom pravcu autoputem je pala ispod 600 dinara.
Kod koga to?
Čak je u Lasta 700.
Ekspres skoro 900 u jednom pravcu.
Otkako je uvedena Dojčlandtiket pretplatna karta sa 49€ mesečno za ceo javni prevoz u DE bez dugolinijskog IC/ICE prevoza, broj putnika Fliksibusa je značajno opao tako da je isti smanjio polaske.Мислим да већина Вас има рационалну аргументацију, међутим када се говори о брзој железници и транспорту у Западној Европи онда морамо бити свесни чињенице да неки возови који возе 300км на час то чине само по одређеним деоницама а цене вожње су сличне као авионске карте. Такође међуградски аутобуси попут Фликсбуса је све више у тренду поготово у Немачкој. За нас је 200км сасвим довољно а када се заврши железнички коридор 10 биће то најбољи вид транспорта у земљи. Што се других коридора тиче опструкције од стране Сарајева и Загреба су невероватне.
Ne, to su cene sa staničnom kartom, a Lasta i Severtrans pokrivaju skoro pola polazaka.Dodaj staničnu, a i to su samo Lasta i Severtrans, uvek su bili najeftiniji, jer sam putovao sa njima.
Ekspres je po ovom pretraživaču 1100.
Неће народ ни аутобусе, прекјуче ја у аутобусу усред шпица (Шабац), мртав празан а кола бесконачно.Народ неће возове, хоће кола и аутобусе да их возе пијани кркани, да могу да псују учеснике у саобраћају, да могу да шверцују пакете преко возача за једну црвену.
Мајсторе! Можел средња?! И дан је испуњен.
Бла бла кар је такође у Србији изузетно цењен што у Немачкој нпр. уопште није тако. Каршеринг концепт је сјајна ствар а кошта често као и аутобуска карта.Неће народ ни аутобусе, прекјуче ја у аутобусу усред шпица (Шабац), мртав празан а кола бесконачно.
Samo lagano kroz komšijske zemlje da ga dobro osmotre
Eh ne bi se sada baš busio sa time toliko, daleko smo mi još od toga da imamo zdravu železničku mrežu ;-)Eh kako je dosadno kad pripadaš tom tužnom svetu koji je ograničen….na 160.
Нормално, већину бла бла кар одвезе до клиничког или од њега, и оставља и купи по самом граду. Плус иде преко Шимановаца и Никинаца док аутобус губи време на новој Румској раскрсници.Неће народ ни аутобусе, прекјуче ја у аутобусу усред шпица (Шабац), мртав празан а кола бесконачно.
Eh ne bi se sada baš busio sa time toliko, daleko smo mi još od toga da imamo zdravu železničku mrežu ;-)
Ne, to su cene sa staničnom kartom, a Lasta i Severtrans pokrivaju skoro pola polazaka.