W
WLABmz
Guest
А што се толико таји та потпуна информација?
Nezgodu ipak nije izazvalo stanje pruge nego vagon.
Ово стајалиште код Тошиног бунара делује уредно, али су настрешнице промашај. Требали су да направе надстрешнице дуж целих перона, са носећим стубовима на крајевима и са кровним површинама које би покриле целу површину, као и кров изнад самог степеништа.
Mzd su se predomislili da ipak imaju 2. i 1. klasu (sto je po meni bolje) , a prvi KISS ce verovatno biti ispravljenКренула 2. гарнитура ка Србији. Опет са погрешним логом (који ће ионако заменити) и што је разлика у односу на прву гарнитуру са исписаном 1. и 2. класом и жутом траком за 1. класу, што ме чуди, с обзиром да су најавили да ће тарифирати све као 1. класу.
Baš sam ja to hteo da prokomentarišem, ovo je previše ljuljanja, ali i skakutanja. To treba bukvalno da klizi i da se oseća kao da si u avionu bez turbulencija.Заборавили да напонеу, или је већ било касно...
Него ,ного ми се љуља овај Таурус на претходном видеу?
Управо то је разлог зашто богате земље на таквој деонице такве пројекте одложе за деценију или две. Управо зато су и богате. Од Новог Сада до Карловца најскупљи је мост, а који би направили и овако или онако. Југозападно од Бешке равница, где ако и има нека кривина мањег полупречника, лакше је "испеглати". На запуштању пруге Железничка станица Београд---Железничка станица Нови Београд се на 5 километара губило скоро 10 минута возног времена. Лепо је могао дупли колосек од Пазове до Бешке, од Новог Сада до Карловаца, а на за реконструкцију скупој деоници организује неизменични саобраћај у сноповима. Већ ја био постигнут интервал око сат времена, следећи развојни корак би било повећање капацитета самих возова.Ја верујем да ће FLIRT бити замена уколико KISS не може да вози из неког разлога. У том случају ће имати кашњење неколико минута, али боље и то него да отказују возове. Наравно, у том случају треба да наплаћују 2. класу, а не 1.
У случају да се није градила „брза“ пруга, шта би било са деоницом Карловачки виногради - Бешка? Да ли би остала брзина 80 km/h и стари тунел? Овде лепо пише да сам вијадукт и тунел „Чортановци“ коштају 30% више него цела отворена пруга Нови Сад - Стара Пазова. Свакако би било рационалније да је све ремонтовано за 120 km/h, али нисам баш сигуран да је за овај новац могло да се уради све што пишеш. Било би лепо видети на папиру колико шта кошта.
Baš sam ja to hteo da prokomentarišem, ovo je previše ljuljanja, ali i skakutanja. To treba bukvalno da klizi i da se oseća kao da si u avionu bez turbulencija.
Po kolicini snega koji se nalazi na i oko pruge, mislim da je snimak star barem nedelju dana. Valjda su do danas to sredili, mislim da je Drumstep o tome vec pisaoBaš sam ja to hteo da prokomentarišem, ovo je previše ljuljanja, ali i skakutanja. To treba bukvalno da klizi i da se oseća kao da si u avionu bez turbulencija.
Pored ova dva predloga koja su logicna da dodam:Са неким одрживим, али ипак маштарским развојем се могао направити овакав интерсити:
Интерсити1 свака 3 сата; Суботица---Бачка Топола---Врбас---Нови Сад---Инђија---Нови Београд---Прокоп---Раковица---Мала Крсна---Лапово---Јагодина---Сталаћ---Ниш Центар (изнад Нишаве и Булевара Милојка Лешљанина)---Лесковац. По неки полазак за Врање, неки од полазака стају у Плани, Ћуприји или Параћину.
Интерсити2 свака 3 сата: Нови Сад---Сремски Карловци---Инђија---Стара Пазова---Нова Пазова---Земун---Нови Београд---Прокоп---Раковица---Лазаревац---Ваљево---Косјерић---Пожега---Ужице---Златибор---Прибој---Пријепоље.
Чак и ово захтева деценију озбиљног рада.
Могло би да се похвали за последњих 10 година асвалтирање неких улица, на неким местима улично осветљење, тротоар, реновирана школа, и ту и тамо по неке локалне ствари. За последњих 10 година све похвале за урађено на железници почињу и завршавају се са регионални воз: Београд-Вршац. Остало? Нови возови се купују, а возни парк смањује. Пруге модернизују, а понуда возова неприлагођена путницима. Куне се у повећање капацитета, а у пракси цео Коридор 10 загушен. Доласком приватних компанија у превозу робе се очекивало да ће много робе прећи са друма на пругу, али због смањеног капацитета и квалитета доступне инфраструктуре на главном коридору (дужина рокови потпуног затарања срамна за крај 19.века, а камоли за 21. век), количина превезене робе жлезницом се смањила.Поента мог писања је та, да ја за ових неколико година колико пратим форум, никада нисам видео да си ти нешто лепо рекао кад се уради, зато кад треба да се пљуне и баци неки хејт, ту си први. Кукумакање за споредне пруге.
Немају Кинези ни Руси ни И од интереса за 200км/с. Са Русима сам имао директан додир. Они су предложили да се од Старе Позове до Новог Сада ради 2 минута (словима два минута) спорија пруга за 160 км/с, која је 100 милиона евра јефтинија. За 100 милиона евра се могао урадити капитални ремонт Нови Сад - Суботица, али да се вратимо на кинезе.Нисам сигуран, да ли си свестан да се Србија није нешто пуно питала око брзине, него онај ко има интерес да гради ту пругу и ко је дао паре. Те зашто не 160, за те паре могли смо све за 120.
Ово за путовања је све супер, поштујем то што волиш возом да идеш, само наравно да се пруге због тога неће ремонтовати, такви возољубитељи попут тебе су ниво статистичке грешке. Више воле људи да седну авион и за сат и по времена су тамо, где воз иде 18 сати. Док постоје разни Рајан Ер, Виз Ер и такви, увек ће људи пре изабрати авион. Тако је, како је.
Не смета им ништа 100-160 кроз Белорусију, а томе слично и кроз Русију.
Odgledah ovaj snimak i imam dva pitanja za vas koji znate.Prvo,hoće li Kiss voziti kao i ovaj na probama 100km/h do Zemuna,120km/h do Bataje a tek posle Bataje 200km/h? Drugo pitanje, jel ovaj hupser na silasku sa mosta pre S.Karlovaca (23:27 sa snimka) normalan pošto vidim da je tuda prošao sa 200km/h?
То значи да ред вожње са сајта Инфраструктуре није тачан? И да се конструктор реда вожње налупао испланиравши БГ воз на 15 мин уз возове за Нови Сад и Шид?Како не би било разних "надам се", "ваљда ће", не, неће на линији Батајница-Овча возови ићи на сваких 15 минута, а што се могло уловити и из једне од Весићевих изјава. Прво, за БГ:ВОЗ имамо, ове 412-416, које би морали скидати са друге, треће и четврте да би било довољно возова за прву. Друго, део пруге на којем се очекује највише возова, од Прокопа до Батајнице има само два колосека, при чему се не може обезбедити истовремено фреквенција приградских возова 15 минута, максимална брзина и брзих и приградских, и безбедност железничког саобраћаја. Када се бира између ова 3, прва страда фреквенција. Могуће је удовољити критеријуму фреквенције са интервалима 10-20-10-20, али чак и то не може да функционише због трећег, најкритичнијег разлога немогућности: железничка кадровска катастрофа! За ту врсту опоравка је потребна цела деценија, а колико траје ова политичка стихија, која је уништила железницу и много тога другог што није тема.
Нису уопште спорни сувисли и добронамерни коментари (нпр. да Бешка и Чортановци остају без станица у селу, да је пробијен рок, да затвор пруге траје предуго, да није морало 200 већ је могло и 160 километара на сат), штавише конструктивна критика је неопходна, али су ми спорни злонамерни и несувисли коментари углавном засновани на погрешним информацијама (пре свега погрешна поређења цена карата и времена путовања возом и аутобусом). Иначе пратим поменути портал и знам какви се коментари тамо остављају тако да се мој коментар односио на тамошње коментаре уопштено, а не само на коментаре о возу и прузи.Живим далеко од Србије, и жена ми је трудна. Када се дете роди, не морам да учим напамет бајке... довољно да причам о Србији, заменивши реалне личности измишљеним. Рецимо, Царево ново одело. Раздрагана маса је са узбуђењем хвалила царево одело, а дечак је рекао да је цар го. Тада га је Цар прогласио мрзитељем и непријатељем напретка, а маса је на дечака кренула дрвљем и камењем. Ништа друго нису рекли ни коментатори на страници радиостанице, само је питање стила изражавања.
Хоћеш да кажеш да су путници Нишекспреса, Севертранса и још неких аутобуских превозника на релацији Београд – Нови Сад, који плаћају нешто мању цену од будућег воза, финансијска елита? Или гомила људи која је возила ауто-путем јер је воз сувише спор и никад се није знало кад ће стићи. Нико не спори да треба да постоје возови који се заустављају и у успутним станицам, штавише, сматрам да их нема довољно и да треба да их буде више него експресних (мада, и по планираном реду вожње их је више), али дозволи да имамо неколико полазака у току дана који ће омогућити људима из Београда и Новог Сада да раде у другом граду и да што мање времена изгубе у путу како би више времена провели са породицом. Није то никаквих 1000 директора/менаџера, има ту разних људи. И заиста не разумем зашто све мора да буде црно бело (радници са минималним примањима – директори/менаџери), као да не постоји ништа између. Дакле, зашто не бисмо понудили и једну и другу услугу? Између Београда и Новог Сада (укључујући и та два града) постоји довољно потенцијалних путника за обе услуге.Ако је циљ обезбедити луксузан превоз за малобројну финасијску елиту, тада је јефтиније и исплативије направити вијадукт-пут са плаћеним коришћењем од Петље Змај до Петље Ласта. Инвестиција у путничку железницу има оправданост ако се број путника мери десетинама хиљада, чак и стотина. Неких 1000 директора/менаџера није цифра којом се правда ова врста инвестиције. Не рачунајући БГ:ВОЗ и градску, на правцу Београд-Нови Сад постоји потенцијал реда величине 50.000 путника на железници сваки дан +-15.000. Међутим, већина тих путника су нижа-средња и нижа еконска класа. којима је бар једна од крајњих тачака међустаница између Новог Београда и Новог Сада. Зато су се до Напредне Реформе скоро сви возови заустављали у обе Пазове, Карловцима...
Јесте био постигнут некакав интервал од сат времена, али све је то било натегнуто. За свако кашњење (а није да није било често) се додатно продужавало време вожње због укрштавања. С обзиром на удаљеност Београда и Новог Сада и удаљеност места која им гравитирају, воз на сат времена није конкурентан за дневне миграције. Нисам инжењер железничког саобраћаја, али ми нереално звучи да би се на старој траси Бешка - Карловачки виногради могао постићи неки конкурентан интервал путничких возова од пола сата. Да не причам о неким додатним даљинским возовима ка Ваљеву/Ужицу или Нишу, о којима се на форуму пише, или регионалним/даљинским до Руме, Шида, Шапца, Малог Зворника.Управо то је разлог зашто богате земље на таквој деонице такве пројекте одложе за деценију или две. Управо зато су и богате. Од Новог Сада до Карловца најскупљи је мост, а који би направили и овако или онако. Југозападно од Бешке равница, где ако и има нека кривина мањег полупречника, лакше је "испеглати". На запуштању пруге Железничка станица Београд---Железничка станица Нови Београд се на 5 километара губило скоро 10 минута возног времена. Лепо је могао дупли колосек од Пазове до Бешке, од Новог Сада до Карловаца, а на за реконструкцију скупој деоници организује неизменични саобраћај у сноповима. Већ ја био постигнут интервал око сат времена, следећи развојни корак би било повећање капацитета самих возова.
У условима несразмерно економији очајно ниских улагања СФРЈ у железницу, постојало је довољно разума да се на прузи Београд-Ниш последња за дуплирање колосека остави Ђунис-Сталаћ. Било је и ирационалности типа Прокоп, али са рационалним детаљем скромног функционалног старог Прокопа.
Уместо скупе и споре градње на новим трасама, ако се жели некаква интерсити услуга привлачна онима који желе "квалитетно, а не јефтино", могло се кренути ка возовима са самонагињућим сандуком. Тамо где кривина обичном возу ограничава ма 80км/с, они могу 100км/с. Тамо где обични 100км/с, нагибни 130км/с, а где обични 120км/с, нагибни 160км/с. Чак су се могли купити такви возови за "само" 160км/с, зато што... Много пара више за већу брзину, а мало уштеде времена.
Немци, Белгијанци, Холанђани, одавно су схватили да је први корак правити интерситије са заустављањем сваких 20-60 километара и средњом брзином тек нешто од за ИЦ стандард минималних 90км/с, па тек онда ако има по неколико десетина таквих пуних возова дневно, почињу да се баве великим брзинама за возове који се заустављају средње сваких 100+ километара (са по неким изузетком).
@Тиквице, градиће се и са те стране прилаз станици Тошин бунар, као што је и прилаз станици са друге стране пруге, и исто ће имати прилаз од стране Тошиног бунара. Проблем је и сам знаш у чему. Значи део циганског насеља уз железнички насип треба да се уклони. Уклоњен је код њих, а то сам сликао још пре две године, онај на брзину подигнут дрвени објекат- као нека шупа, па је уклоњен она штала, за оног јадног коњића који су имали буквално уз саме шине, и још неке склепотине. Али има још доста да се уклони. Ту је и онај објекат тј. она пекарска индустрија Поповић, неки као ауто-сервис (не они који су изгорели прошле године).
Meni se sviđa i ovako. Ali iskreno kad gledam ovo samo razmišljam koliko dana će potrajati ovo dok ga ne dohvate huligani.Ово стајалиште код Тошиног бунара делује уредно, али су настрешнице промашај. Требали су да направе надстрешнице дуж целих перона, са носећим стубовима на крајевима и са кровним површинама које би покриле целу површину, као и кров изнад самог степеништа