Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569184#p569184:1s1h4w0f je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Sep 2018 06:36 pm[/url]":1s1h4w0f]ја бих све вагоне обојио у канаринац шему (жуто-наранџасто), а не депресивну сиву

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока

BIG_0005374194.jpg

6j3b6b.jpg



Da se podsetimo starih vremena i ove kolor seme, narandzaste i kanarinac.
 
Posle nekoliko dana ispitivanja i probnih vožnji zvanično je puštena u saobraćaj 20.09. 2018.
Boravak u njoj je zaista prijatan, ''PULMAN'' sedišta su dobra i ništa ne zaostaju za onima u
Štadler garnturama. Stakla su zatamnjena i ne bih imao ništa protiv da se u njoj vozim
od Pančeva do Novog Sada ili do Mladenovca na primer. :)


Pogledajte prilog 1

 
Rile jel u svim ovaj tip sjedista ili ima jos jedan
Dobro izgleda
 
Samo kada bi ugradili još i displeje unutra i spolju kao da je to neka velika cifra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569190#p569190:132jgdwg je napisao(la):
spatiotecte » 22 Сеп 2018, 20:07[/url]":132jgdwg]
BIG_0005374194.jpg

6j3b6b.jpg

е то! то је по мени идеална колор шема за вагоне
 
"Polaganje koloseka između Stare Pazove i Inđije primaklo se nadvožnjaku državnog puta IIa reda.
Pogledajte prilog 1"
izvor.FCB stranica Pruge i Vozovi Vojvodine
 
Vjerovatno su grci digli cijene ili nesto kao hrv svojevremeno
 
"Почело је уклањање шина (али не и прагова) на новобеоградској страни моста.
"
izvor.Gagijeva zeleznica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569292#p569292:34gqfbdh je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:49 am[/url]":34gqfbdh]Vjerovatno su grci digli cijene ili nesto kao hrv svojevremeno

Voz je i do sad išao do Gevgelije a samo leti je postojala autobuska veza u organizacije grčke železnice Gevgelija-Solun.
To znači da ga ni Srbija voz više neće. Sad će i jug Srbije ostati bez železničke veze s Beogradom. Jad i čemer!
 
Voz do Soluna ili južnije prosto ne može biti neisplativ, može biti jedino da su uništili železnicu i da je zbog toga neodrživ, ali poštena linija Beograd-Solun će uvek biti isplativa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569446#p569446:3l134ax7 je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:35 pm[/url]":3l134ax7]Grci su zbog radova organizovali buseve valjda

Bus ide jer im je jeftinije da vozi bus nego lokomotiva. I umesto dnevnog voza Solun-Sofija vozi bus na jednom delu.
 
Koliko znam to je jedina međunarodna linija u Makedoniji, a nema ih mnogo više ni Grčka, mislim da Grci imaju 2-3 međunarodne linije. Bilo bi dobro da se barem održi linija Beograd-Skoplje, i zbog Makedonije i zbog južne Srbije-da imaju direktnu vezu sa Beogradom, iako sama Srbija ne gubi mnogo ako se ukine jel ima daleko bolji geografski položaj od svih jugoistočnih komšija, gube Grci, a najviše Makedonija budući da neće imati niti jednu međunarodnu liniju. Za sada međunarodne linije nema BiH, Albanija, a izgleda i Makedonija, ne bi me čudilo ni da Grčka uskoro ostane bez međ. linija. :violina:
 
Ma grcka nikad nije bila neka velesila u zeleznickom svetu iako je mnogo bogatija drzava od nas.
 
Nemaju oni nešto ni izgrađenih pruga, vrlo malo ustvari, vjerovatno zato što se dobar dio Grčke sastoji od ostrva, a ostatak je prilično brdovit i nezgodan za gradnju pruga.
 
Železnica u Grčkoj je još devedesetih bila u kamenom dobu u poređenju sa našom (glavna pruga Solun - Atina: jedan kolosek, bez svetslosnih signala, neelektrifikovana...). A onda su dobili ogromne pare od Evrope i napredovali, značajno.

Inače je Grčka u 19. veku bankrotirala upravo zbog gradnje železnica.

I sada imaju jedan gigantski projekat, procenjen na više od 10 milijardi evra, a to je pruga do Jonskog mora (Igumenice). Sve će to Brisel da napravi...
 
A joj. Neće valjda još i to da prave. I na prugama koje su do sad napravili ima vrlo malo saobraćaja!
S pruge Atina-Solun je pokradeno sve što je moglo nekako da se odnese. Kad sam prošao tuda
pre 3 godine ništa nije radilo, ni skretnice ni signali.
 
To se sve radi iz odbrambenih razloga. Zašto je Egnatia Odos prav kao strela gde su najviše planine, a iskorišćenost jako niska? Od putarine nikad neće povratiti ni polovine uloženog u taj put. A železnica je u strateškom pogledu možda još važnija.
 
Пукла осовина на 461 у Пријепољу. када немаш куку, добра је и цокла
9ca7e6b081bd9fc5b4e163f48cbc00fc.jpg
172c09cd0d913b213081305ea1096343.jpg


Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569461#p569461:1nu8gmu4 je napisao(la):
Dusko » Нед Сеп 23, 2018 10:09 pm[/url]":1nu8gmu4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569446#p569446:1nu8gmu4 je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:35 pm[/url]":1nu8gmu4]Grci su zbog radova organizovali buseve valjda

Bus ide jer im je jeftinije da vozi bus nego lokomotiva. I umesto dnevnog voza Solun-Sofija vozi bus na jednom delu.

Taj bus je krenuo ja mislim pre 2 godine zbog migranata. Valjda je problematična granična kontrola i zato je ukinut voz. Tako su mi rekli na nekoj železničkoj stranici na fejsu.
 
tragac":3kp5l81v je napisao(la):
I to je jedna od većih misterija zašto je to tako. Pre Olimpijade 2004 su im pruge bile u gorem stanju pd naših
U pitanju je kulturno uslovljeni prezir prema javnom prevozu i opštem dobru generalno.
 
Vrh