Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Na kraju je ispalo da su ovo Samari na Barskoj pruzi.
Tu postoje peronske ploče knap za upotrebne dužinu na Stadleru, no veći problem je što se peroni nalaze između 1. i 2. koloseka, kako je službeno mesto u zavoju putnici koji čekaju kod stanične zgrade su praktično odsečeni od perona kada bace RE na 1. kolosek, jer ne mogu na vreme da uoče po kojem će koloseku dati voz naići.
Ima rezervnih ploča po starom standardu u dosta sekcija, mogu da ih ugrade i sa druge strane 1. koloseka bliže staničnoj, ako bi se šef deonice zainteresovao.. Doduše ni u Samarima nema neka ozbiljna manipulacija putnika.
Na barskoj pruzi obično izlazni signal najavljuje dolazak voza na određeni kolosek, prikazujući svetlo koje nije crveno.
 
Pozdrav,

Ovo bi trebalo u 'napuštene stanice' ali mi se više uklapa u ovaj sever...iako nije Banat...

Pogledajte prilog 254929

Pogledajte prilog 254930

Pogledajte prilog 254931

Pogledajte prilog 254932

Pogledajte prilog 254933

Pogledajte prilog 254934

Pogledajte prilog 254935

Pogledajte prilog 254936

komotno mogu ovde snimati sledeći 'Saw'...

pozdrav,

Petar
Pruga od Žablja preko Bečeja do Sente je demontirana i prodata u staro gvožđe. Kada sve ovo prođe saznaćemo i ko je omastio brk.
Inače, decenijama unazad su postojale inicijative sa se ta pruga obnovi. Opštine Senta, Ada i Žabalj su bile zainteresovane dok je opština Bečej bila nezainteresovana. Nije ni čudo što je Bečej za 10 godina pao sa 25 000 stanovnika na 20 000.
Ovo su slike iz 2019. godine pre napredne demntaže.
IMG_20191117_102622.jpg
IMG_20191117_102651.jpg
 

Prilozi

  • IMG_20191117_102707.jpg
    IMG_20191117_102707.jpg
    338,5 KB · Pregleda: 28
  • IMG_20191117_102728.jpg
    IMG_20191117_102728.jpg
    349,9 KB · Pregleda: 29
  • IMG_20191117_102757.jpg
    IMG_20191117_102757.jpg
    318,5 KB · Pregleda: 29
  • IMG_20191117_102943.jpg
    IMG_20191117_102943.jpg
    158,8 KB · Pregleda: 31
  • IMG_20191117_103116.jpg
    IMG_20191117_103116.jpg
    214,9 KB · Pregleda: 39
  • IMG_20191117_102956.jpg
    IMG_20191117_102956.jpg
    109,1 KB · Pregleda: 43
  • IMG_20191117_102912.jpg
    IMG_20191117_102912.jpg
    139,7 KB · Pregleda: 42
  • IMG_20191117_103157.jpg
    IMG_20191117_103157.jpg
    101,3 KB · Pregleda: 39
  • IMG_20191117_103702.jpg
    IMG_20191117_103702.jpg
    153,6 KB · Pregleda: 35
Pruga od Žablja preko Bečeja do Sente je demontirana i prodata u staro gvožđe. Kada sve ovo prođe saznaćemo i ko je omastio brk.
Inače, decenijama unazad su postojale inicijative sa se ta pruga obnovi. Opštine Senta, Ada i Žabalj su bile zainteresovane dok je opština Bečej bila nezainteresovana. Nije ni čudo što je Bečej za 10 godina pao sa 25 000 stanovnika na 20 000.
Ovo su slike iz 2019. godine pre napredne demntaže. Pogledajte prilog 254941Pogledajte prilog 254942
Pozdrav,

Horor...6 horora...imam u /još uvek/ nedigitalizovanom delu arhive slajdove sa istog mesta iz 1997me i 1998me...nebo i zemlja!!

pozdrav,

Petar
 
Pruga od Žablja preko Bečeja do Sente je demontirana i prodata u staro gvožđe. Kada sve ovo prođe saznaćemo i ko je omastio brk.
Inače, decenijama unazad su postojale inicijative sa se ta pruga obnovi. Opštine Senta, Ada i Žabalj su bile zainteresovane dok je opština Bečej bila nezainteresovana. Nije ni čudo što je Bečej za 10 godina pao sa 25 000 stanovnika na 20 000.
Ovo su slike iz 2019. godine pre napredne demntaže. Pogledajte prilog 254941Pogledajte prilog 254942
Samo nek ostane koridor lako ćemo mi prugu postaviti. Ali ako krenu da grade kuće, put i sl. onda smo ga ugasili
 
ИЖС се и даље води у катастру као власник парцела куда је ишла пруга, тако да нада остаје
 
Pozdrav,

Horor...6 horora...imam u /još uvek/ nedigitalizovanom delu arhive slajdove sa istog mesta iz 1997me i 1998me...nebo i zemlja!!

pozdrav,

Petar
Bilo bi lepo to videti.
Odrastao sam u Bečeju ali nažalost nikada iz Bečeja nisam putovao vozom pišto je mislim zadnji putnički voz prošao tuda 1998. godine.
Teretni je funkcionisao do 2012. 2013. godine.
Prevoženi su ugalj, žitarice...
Inače remont pruge od Bečeja do Gospođinaca je rađen 1986.-1988.
Nastavak do Rimskih Šančeva nikada nije nastavljen. Stao je za vreme "jogurt revolucije"
 
Jel ikada bilo u plano povezivanje Zrenjanina i Žablja pa preko Temerina i Rimskoh Čančeva do Novog Sada?
Vidim da ima trijangla kod Zrenjanina baš okrenuta u tom pravcu. U nastavku je industrijska zona i BiG.
 

Наиђох на једну објаву Југпреса из јула где каже:
,,Горан Весић, такође министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, средином марта 2024. године најављује да ће деоница
пруге Ниш – Брестовац бити готова до краја 2025. године, а затим
креће реконструкција према југу, Ђорђево – Врањска Бања и
Букаревац – Прешево“


Искрено се не сећам да су икада спомињане поддеонице наставка после Брестовца, али ово се уклапа и у реконструисане деонице 2017. године.
Ниш-Брестовац, 22,8 километара, 2025. година (доњи и горњи строј)
Брестовац-Винарце
Винарце-Ђорђево 2017, година, 15 километара 2017. година (горњи строј)
Ђорђево-Врањска Бања
Врањска Бања-Ристовац 17,7 километара, 2017. година (горњи строј)
Ристовац-Бујановац
Бујановац-Букаревац 13,7 километара, 2017. година (горњи строј)
Букаревац-Прешево
 
Juče sam posle godinu dana išao vozom NBG-Petrovaradin. Flirt voz i ka NS i ka NBG se poprilično tresao na delu pruge od Inđije do tunela(ka NS je bilo gore). Voz je išao 160km/h. Oba polaska su imala kašnjenja (prvi oko 15 min drugi oko 5min).
Da li se razmatra da umesto stanice Petrovaradin voz staje se terminira na stanici Novi Sad ranžirna koja je ipak u gradu i nekih 1.5 km od stare? (ovako dosta treba da se putuje busom i da se čeka pa putovanje malo gubi smisao). Inače vozovi su bili možda 40% popunjeni (polasci oko 9h i 16h)
 
Juče sam posle godinu dana išao vozom NBG-Petrovaradin. Flirt voz i ka NS i ka NBG se poprilično tresao na delu pruge od Inđije do tunela(ka NS je bilo gore). Voz je išao 160km/h. Oba polaska su imala kašnjenja (prvi oko 15 min drugi oko 5min).
Da li se razmatra da umesto stanice Petrovaradin voz staje se terminira na stanici Novi Sad ranžirna koja je ipak u gradu i nekih 1.5 km od stare? (ovako dosta treba da se putuje busom i da se čeka pa putovanje malo gubi smisao). Inače vozovi su bili možda 40% popunjeni (polasci oko 9h i 16h)
Trucka od kako su krenuli, krene da se pogoršava i da ljulja, onda odrade pobijanje, pa bude bolje i tako u krug. Nisu se naši ljudi vozili na pravim brzim prugama, pa nisu svesni da ne treba tako.
Za vozove koji idu ka Subotici mislim da bi bilo veliko usporavanje da skreću na ranžirnu, ali ima novo stajalište pored na trasi pruge. Međutim, Avijatičarsko naselje nije ništa bliže od Petrovaradina za većinu Novosađana, tako da bi morao da staje i dalje i u Petrovaradinu. Takođe, nisam siguran da li stajalište ima dozvolu.
 
Trucka od kako su krenuli, krene da se pogoršava i da ljulja, onda odrade pobijanje, pa bude bolje i tako u krug. Nisu se naši ljudi vozili na pravim brzim prugama, pa nisu svesni da ne treba tako.
Za vozove koji idu ka Subotici mislim da bi bilo veliko usporavanje da skreću na ranžirnu, ali ima novo stajalište pored na trasi pruge. Međutim, Avijatičarsko naselje nije ništa bliže od Petrovaradina za većinu Novosađana, tako da bi morao da staje i dalje i u Petrovaradinu. Takođe, nisam siguran da li stajalište ima dozvolu.
Do stajališta nema uređene staze, prilaza za taksi vozila, vozila javnog prevoza, automobile.
Bukvalno se ide preko omanje livade do Rumenačkog puta. Rumenački put sa te strane nema čak ni pešačku ni biciklističku stazu.
 
Vrh