Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Све и да постоји, исте се не би придржавали као што се не придржавају небројено закона, прописа и сл.
Довољан је последњи случај када су воду у Темерину, са високим садржајем арсена, на скупштини општине прогласили за исправном. Јесте да нема везе са железницом али се тако ради свуда. Уместо да се подигну плате извршном особљу и побољшају услови рада и бар тако привукли нови људи, а и задрже постојећи, њима је лакше да позатварају станице. Питам се шта ће бити када се затвори и последња станица?
Станице Буковачки Салаши и Пригревица су биле привремено затворене јер је особље отишло на ,,спортске" игре. Иако јасно стоји, да у случају потребе рада, раднику се може одбити одлазак.
Radničke sportske igre su najbitnije.
🤷
 
Od Užica do B.Polja jedine stanice koje su permanentno opsednute su Priboj,Prijepolje teretna i Vrbnica.
Ovo sve ostalo je neposednutno.
Kada su ukinuli TK Požega JUG, stanica Branešci je posednuta i to samo preko dana 8 sati.
Tako da katastrofa je totalna.
Eno primer Fiata koji stoji u Priboju od nula sati noćas i pitanje je kada će krenuti ka Užicu. A on nije jedini teretni voz na toj pruzi.
Znači noću se ukrštavanja vozova odvijaju u međustaničnim odsecima:
Užice-Priboj, Priboj-Prijepolje teretna i Prijepolje teretna-Vrbnica. I sad sami izračunajte kolika je propusna moć ove pruge od Požege do granice sa Crnom Gorom.
Ja sam se nadao da su Branešci posedniti stalno a Zlatibor bar tokom dana od kad su je renovirali. Znao sam da je Sušica sigurno prazna, ostalo sam isto pretpostavio da je prazno poštu su inače stanice u nedođiji pa im je lakše tu da zakinu.
Sećam se tamo početkom 2000 tih, Sušica, teretni stao ka Baru, dolazi putnički iz pravca Bara, i oba staju da propuste brzi ka Baru. Tri voza na jednoj maloj stanici koja je imala putnike, osoblje, osvetljenje, čekaonicu...
 
Od Užica do B.Polja jedine stanice koje su permanentno opsednute su Priboj,Prijepolje teretna i Vrbnica.
Ovo sve ostalo je neposednutno.
Kada su ukinuli TK Požega JUG, stanica Branešci je posednuta i to samo preko dana 8 sati.
Tako da katastrofa je totalna.
Eno primer Fiata koji stoji u Priboju od nula sati noćas i pitanje je kada će krenuti ka Užicu. A on nije jedini teretni voz na toj pruzi.
Znači noću se ukrštavanja vozova odvijaju u međustaničnim odsecima:
Užice-Priboj, Priboj-Prijepolje teretna i Prijepolje teretna-Vrbnica. I sad sami izračunajte kolika je propusna moć ove pruge od Požege do granice sa Crnom Gorom.

Pozdrav,

@mvbg1 je li ovo realno??? Da li je zatista moguće da ama baš niko iz te Infre ne reaguje? Ne mogu se naći 2 ili 3 dispečara za TK u Požegi??

pozdrav,

Petar
 
Nisu samo radničke sportske igre u pitanju već i masovan odlazak izvršnih radnika (TK dispečera) na bolovanja. Razlog su neisplaćeni prekovremeni sati. Od sledeće srede ili četvrtka stanje će se normalizovati ako je ikad i bilo normalno.
 
Kad će da ukinu sva ona silna nepotrebna radna mesta u gumenoj zgradi?
Kako misliš nepotrebna? Ko će onda da lepi plakate i deli penzionerima poklone?
Питање лаика:

Постоји ли нека (озбиљна?) економска анализа које су неопходне железничке станице и са којим радним временом?
Retko šta u ovoj državi, a svakako i u železničkim preduzećima, se zapravo radi na osnovu tehničko-ekonomske analize. Od održavanja, preko sistematizacije radnih mesta, do investicionih programa. Negde se pare nedovoljno troše, negde se razbacuju...

Za poslove koji su svakodnevni se uzima podizvođač, a za uskospecifične se drže čitava odeljenja. Ulaže se u objekte koji ne vide 5 putnika dnevno i nisu posednuti, a prometne stanice za raspadaju. Glavonje se vozikaju službenim vozilima, a izvršne službe imaju listu čekanja kad treba da se ide na teren. Tone materijala stoje u magacinima, a onog koji je potreban nema.
 
Све и да постоји, исте се не би придржавали као што се не придржавају небројено закона, прописа и сл.

IŽS i propisi.
1757684038980.gif


Ovo me podseti na još jednu (ne)slavnu priču sa Istoka.
Pre 3 godine za RV 2022 predvideli su ukrštavanje dva RE voza u Trnavcu, a stanica uopšte ne poseduje dežurnog skretničara, pritom da bude još gore vreme za bavljenje ukrštavanje je bilo 10 minuta, fizički sam ov to nije mogao da postigne. Pravdali su se da će pred puštanje RV uvrstiti skretničara, to nikada nisu ispunili.
Prvi dan RV-a, ov šta će ode i sam obavi ceo posao, jedan pušten sa +10, drugi sa +15. I dalje nisu hteli da popuste ili pošalju skretničara pa je kolektiv stanice morao da nađe svoj način bavljenja, koji se na kraju debelo kosio sa propisima i bezbednošću saobraćaja, ali drugog načina nije bilo, jer je zahtevano da vozovi moraju da budu otpremljeni na vreme.
Pravila igre, postavljene tako da te matično preduzeće "tera" da kršiš propise, lepo.
1757684676189.gif
1757684680338.gif
1757684684150.gif
 
Izdate su sve neophodne upotrebne dozvole za brzu prugu a koje se odnose na prvu fazu puštanja saobraćaja. Prva faza podrazumeva da se ne koriste stanične zgrade Subotica, Bačka Topola, Naumovićevo, Žednik i Kisač ali što se same pruge nema nikakvih ograničenja. Teoretski, saobraćaj može da krene odmah. Ostaje da se vidi kako će Infra u ovoj fazi da organizuje putnički i teretni saobraćaj.
 
Pa kako misle bez Subotice?
Mogu da uvedu privremenu stanicu u Kelebiji sa šatl autobusom. U tom slučaju bi voz nestajao u Subotici :)

Svakako su nesposobni, ako uspeju da puste prugu ove godine biću zadovoljan. Polako ali sigurno sva železnička preduzeća idu ka tome da uskoro neće moći da obavljaju osnovnu delatnost zbog katastrofalne kadrovske politike i mešanje politike u rad kompanija.
 
Хеј, Фиат који треба да је приоритет и има ранг на прузи!
Izdate su sve neophodne upotrebne dozvole za brzu prugu a koje se odnose na prvu fazu puštanja saobraćaja. Prva faza podrazumeva da se ne koriste stanične zgrade Subotica, Bačka Topola, Naumovićevo, Žednik i Kisač ali što se same pruge nema nikakvih ograničenja. Teoretski, saobraćaj može da krene odmah. Ostaje da se vidi kako će Infra u ovoj fazi da organizuje putnički i teretni saobraćaj.
Зар те зграде нису прегледане и објављено је да су стабилне? Да ли то значи да ће пругом моћи да се управља преко ТК ?
 
Mađari kažu da je sa njihove strane sve treba da bude gotovo do kraja novembra. Puštanje pruge u decembru ili januaru.

Dokle se stiglo sa homologacijom CRRC Sokola u Srbiji? Trebalo bi i mađarski Taurusi da dođu na homolagaciju kod nas i CRRC Soko da ide u Mađarsku na homologaciju. Trebalo bi i mađarske mašinovođe da dobiju dozvolu za upravljanje CRRC Sokolom i srpske mašinovođe za uoravljanje Taurusom.
 
Poslednja izmena:
Mađari kažu da je sa njihove strane sve treba da bude gotovo do kraja novembra. Puštanje pruge u decembru ili januaru.

Dokle se stiglo sa homologacijom CRRC Sokola u Srbiji? Trebalo bi i mađarski Taurusi da dođu na homolagaciju kod nas i CRRC Soko da ide u Mađarsku na homologaciju. Trebalo bi i mađarske mašinovođe da dobiju dozvolu za upravljanje CRRC Sokolom i srpske mašinovođe za uoravljanje Taurusom.
Samo da preciziramo, kada su u pitanju Taurusi, dolazile bi mašine MAV Rail Tours-a, serije 182, serija 470 koju imaju već dugi niz godina nije u planu da dolazi. 😀 (Navodno zbog ETCS opreme, a imaju i treći pantograf, pogodan za našu mrežu)
 
Samo da preciziramo, kada su u pitanju Taurusi, dolazile bi mašine MAV Rail Tours-a, serije 182, serija 470 koju imaju već dugi niz godina nije u planu da dolazi. 😀 (Navodno zbog ETCS opreme, a imaju i treći pantograf, pogodan za našu mrežu)

Da da, tako je, serija 182 iznajmljena od Akiem-a.

 
Poslednja izmena:
Inženjer Dašić i geolog Đajić. Univerzalni stručnjaci za sve probleme!
Obojica su nesimpatični, ali...
Da li se debelo fušari i zanemaraju propisi zbog politike?
Da li se peru pare?
Da li svi projekti nenormalno kasne?
Da li je 90% železnice na pragu raspada, a totalni raspad sprečava entuzijazam i profesionalizam malog dela zaposlenih?
 
Vrh