Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Stigle i prve upotrebne dozvole na brzoj pruzi, za podvožnjake u Partizanskoj i Kisačkoj. Svako rešenje će biti delimično dok se ne izda i za poslednju celinu, nakon toga se izdaje konačna dozvola za celu prugu.
1000020836.jpg
1000020833.jpg
 
Zašto? Na APR-u vidim da su podneti zahtevi za sve celine, realno je očekivati da se naredne nedelje izdaju dozvole za sve te celine.
 
Nepomenik najavio otvaranje pruge BG-NS-SU "za 20 do 30 dana". Pa i da je najavio za 20 do 30 sati, opet nije sigurno da ne laže. Kupili Bozankare da bleje u depou, a brzu prugu sagradili da već godinu dana skuplja prašinu i korov.
Da li bi ti kolega voleo da se to otvori ili jok, onako iskreno iz duše reci?
 
Pitam zato što bi mi bilo potpuno neverovatno da neko ko voli železnicu hejtuje otvaranje pruge. Drago mi je što sam bio u krivu kada sam (na temelju komentara) pomislio da si jedan od tih.
 
1930их, друмски саобраћај је још увек слабо развијен као и сама возила. Цела привреда се ослања на железницу.
2014. друмови су развијенији, индустрија се више ослања на камионе, а и доста мањих места је постало још мање, а повећао се број личних аутомобила.
 
Koliko je tek u Americi kilometara pruge ukinuto posle Drugog Svetskog Rata, i železničke i pogotovo tramvajske. Nisu ni stigli da krenu u ozbiljniju elektrifikaciju koja je do danas ostala na presmešnih 1% ukupne mreže, a u Srbiji je oko 30%. Na desetine velikih gradova poput Las Vegasa, Nešvila, Kolambusa, Talse nemaju nijedan putnički voz u 21. veku, a Hjuston, Denver, Detroit imaju po jedan ili dva noćna voza na velike udaljenosti dnevno ili nedeljno, bez ikakvog lokalnog saobraćaja kao što su kod nas Re vozovi.
 
Poslednja izmena:
У САД је посебна прича, пошто су противници трамваја купили трамвајске системе да их погасе.
 
Vrh