Gruber
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 26.03.2023.
- Poruke
- 183
- Pohvaljen
- 948
Sve je to ok i super za njih ali…
Nas realno boli uvo šta radi CRO.
Jer jednog dana će se pojaviti jedan novi TEN-T 2050 gde će morati koridor X da bude uradjen za 250 ili 300km/h e onda će CRO da se hvata za glavu i morati sve da radi iz početka dok smo ni već na standardu HSR i apgrejdovaćemo se bez problema i za male pare na veće brzine od 200.
Pruge se grade za narednih 100 godina i ovaj put smo izabrali perspektivno rešenje za razliku od Kraljevine koja se opredelila za uski kolosek, male radijuse i male brzine pa su sve te pruge ukinute i moralo je sve od početka da se radi. Ćira je bio najveće železničko zlo 20og veka za Srbiju. Unazadio nas je skroz. E tako su pruge do 160 rešenja iz prošlog veka koje su skroz ograničavajuće i hvala Bogu ulazimo u 21vek sa rešenjem iz 21og veka a to je HSR standard na magistralnim pravcima.
Pozdrav,
Dok se ne pojavi novi TENT-T 2050, brzu prugu ka Šidu treba održavati...a kako smo poslovično 'vični' tome, plašim se da će se iguane šetati po novim UIC-60 šinama levog novoizgrađenog koloseka ka Šidu već 3+ godina nakon izgradnje i puštanja u saobraćaj /pogledaj kako se održava BG-Ns.../...uostalom - trasa kroz Srem nije baš kao da je trasa kroz Kolorado, čak i ako se pojavi u narednih 50+ god potreba za 200+ kmh ka Šidu - neće biti toliko građevinsko špansko selo da se TADA i napravi za 250+ kmh...ovako će ispropadati ako se sada bude radila za 200kmh pa će se morati raditi maltene ispočetka...glede ćire po Srbiji - nisi u pravu ali to je tek ozbiljna i vrlo široka tema za raspravu...
pozdrav,
Petar