sjajno je zaboravio da prica o staklenoj nadstresnici kao i o 3-4 rekonstrukcije betonske i 2 otvaranja stanice (u poslednjih par godina)... mogao je lepo da kaze "sns nije kriv, djilas terorista je srusio" i da se zavrsi sve za 5 min.. a veoma je interesantno i to kako ga nije pitala da li je bio teroristicki napad kao sto je to rekao onaj deda na sns skupu...Sjajan prof. Ivanišević o nadstrešnici, možda najbolji intervju koji na ovu temu koji je ikada urađen.
Pričao je samo nisi pažljivo slušao, rekao je da sve to unelo dodatno opterećenje od 1%. Morate u glavi odvojiti pokušaj novinarke da revitalizuje i banalizuje ceo slučaj od onoga što je profesor pričao.sjajno je zaboravio da prica o staklenoj nadstresnici kao i o 3-4 rekonstrukcije betonske i 2 otvaranja stanice (u poslednjih par godina)... mogao je lepo da kaze "sns nije kriv, djilas terorista je srusio" i da se zavrsi sve za 5 min.. a veoma je interesantno i to kako ga nije pitala da li je bio teroristicki napad kao sto je to rekao onaj deda na sns skupu...
Jesam slusao ali to je sve sto je rekao. Odmah je presudio da to nije uzrok pada a nista o tome da li je i kako bila pricvrscena za betonsku (sa slika i snimaka pada deluje da je pricvrscena jer su prozori zavrsili na drugoj strani). A novinarka svakodnevno revitalizuje SNS to nam je jasnoPričao je samo nisi pažljivo slušao, rekao je da sve to unelo dodatno opterećenje od 1%. Morate u glavi odvojiti pokušaj novinarke da revitalizuje i banalizuje ceo slučaj od onoga što je profesor pričao.
Може у конзорцијуму са неком фирмом која то има.Ja bih rekao da je FTN u sukobu interesa ako su radili na vestacenju.
Pogledajte prilog 240805
Drugo, ne verujem da FTN ima veliku licencu za izvodjenje koja se zahteva.
Pogledajte prilog 240806
Ovo su teške gluposti u koje ne verujem niti mislim da treba da se dese. Šta će nama 200km/h do Šida? Tu ljudi nema toliko da to bude opravdano. A ako neko misli da će u Hrvatskoj biti 200hm/h tek je taj u zabludi. 160km/h i bog da nas vidi.![]()
Izgradnja nove pruge Beograd-Šid koštaće oko 400 mil EUR
Izgradnja nove pruge Beograd-Šid koštaće oko 400 mil EURwww.ekapija.com
CIP ili Saobraćajni fakultet, nije mi jasno ko je projektant!?![]()
Izgradnja nove pruge Beograd-Šid koštaće oko 400 mil EUR
Izgradnja nove pruge Beograd-Šid koštaće oko 400 mil EURwww.ekapija.com
Realno opštinsko središte od 12 000 hiljada ljudi će dobije 200 na sat. Impresivno.
CIP. Saobraćajni fakultet nema kapaciteta za projektovanje, ali ima za konsultovanje i oni su na taj način ukljuĉeni u ovu priču.CIP ili Saobraćajni fakultet, nije mi jasno ko je projektant!?
U toku je izrada projektne dokumentacije kako bi mogli da otpočnu radovi.Prioriteti u razvijanju železnice u Srbiji su i dalje tupavi da tupaviji ne mogu biti. A tempo njihove realizacije takav da je potpuno besmislen. Dokle se došlo sa prugom Beograd - Niš? Osim onog jednog tunela koji kopaju nigde ništa još nije započeto, a posao je neuporedivo veći od pruge Beograd - Subotica.
Totalno distopijski, a mislim da bi 80% istog efekta dobili samom ugradnjom dodatnih SS uređaja kako bi omogućili obostrani saobraćaj. Ta investicija bi bila tipa 1% pruge, a vozovi bi išli 100 km/h u oba smera. Ako to postane malo u smislu kapaciteta (a neće još dugo), e onda možemo da razmišljamo o nekoj modernizaciji ali nikako preko 160 jer to jednostavno nema nikakvog smislaRealno opštinsko središte od 12 000 hiljada ljudi će dobije 200 na sat. Impresivno.
Nije sve u brzini. 200 znači veća bezbednost jer je brza pruga samim tim skroz denivelisana.
Realno 90km brze pruge za 400 miliona evra nije mnogo para tako da je ovo dobar potez.
Pozdrav,Не само да их заболе, већ је врло јасан разлог због чега то не желе да раде.
Стратешки: Њима, тај потез не доноси ништа значајно, јер сав европски товар скрећу у своје луке. Ако би направили крак ка нама, то би значило да се товари могу слати и у друге луке, пре свега Пиреј у Атини и лука у Солуну. И једна и друга су у рукама Кинеза.
Дакле, ЕУ и њиховом слепом цреву које се данас зове Крватска (сасвим случано К, али ми се свидело па не бришем) никако није у интересу повезивање са, у суштини Кинеским коридором.
Економски: Та иста ЕУ будући да има громадно искуство са улагањем новца никад неће сулудо трошити новац ради политичких поена - ипак је то савршено друга лига, тако да је ово разметање са наше стране прати сва циља: јефтине политчке поене и наравно, шансу да се добрано захвати.
Pozdrav,
Potpuno, ali potpuno beskorisno i neopravdano a evo i zašto:
- Cro je izboxovala da lička pruga uđe u TEN-T mrežu koridora /= do 2040 mora biti elektrifikovana, osposobljena za brzine do 160 za putnički i 100km/h za teretni saobraćaj = ozbiljna investicija = minimum 10god posla na tome/,
- Cro boxuje pare iz Eu za nizijsku prugu Oštarije - Rijeka, sa jednim baznim tunelom + još par tunela od par km /= ko zna koliko mlrd eur u narednih 15-30god/, pošto je Plenki dobar sa trenutnom Eu garniturom /Ursula & Co/ - izboxovaće makar 50% sredstava za tu akciju,
- luke Rijeka i Ploče su isto na proširenoj TEN-T listi strateških luka = infra se razvija ka jugu, ne ka istoku,
- Cro od EU para radi Dugo Selo - Novska, projekat se na tenderima obara već 3ći put, ovim tempom će drugi kolosek i remont do Novske biti gotov 2034te = presporo,
- Cro još nije završila Dugo selo - Botovo /izgradnja drugog koloseka, sve za 160kmh/, Turci grade, trebalo je biti gotovo još 2022ge, u naj, naj, najboljem slučaju biće početkom 2027me,
- Cro još nije počela izgradnju drugog koloseka/remonta za 160km/h Zg-Karlovac, tek se krči teren i rade nadvožnjaci, nijedan prag još nije zaboden =neće ni to biti gotovo pre 2030te,
- Cro boxuje pare za elektrifikaciju Os-Strizivojna/Vrpolje i remont Szrizivojna/Vrpolje - Šamac /veza ka koridoru Vc i lucu Ploče/, = posao do 2030-2033če,
- Cro se pegla sa Slo oko zagorske magistrale i njene elektrifikacije, ni to neće ore 2030te minimum,
- Cro remontuje par sporednih pruga u Podravini, sporo ide,
- Cro hoće da elektrifuje i remontuje podravslu magistralu /= neće pre 2040te/...
Ovo sve navedeno su PRIORITETI HŽV-a, u njima nema ni slova na temu remonta ka istoku /= ka nama/, bukvalno ih zabole...
E, sada,
- na pravcu Novska - Tovarnik postoje samo dve rekonstruisane deonice: Novska - Okučani /20ak km, 160kmh/ i Vinkovci - Tovarnik /20ak km, 140kmh, iako je pre 10ak god ta deonica rekonstruisana iz Ipa fondova - eno je vegetacija lagano preuzima, održava se nikako/,
- Okučani - S.Brod brzine su 60-70-80km/h, iako je trasa ravnija i nezahtevnija nego u Sremu,
- Sl S.Brod - Vinkovci - max 100kmh, osim malo ispref Vinkovaca gde se vozi 140kmh,
- osim na dve prve dve deonice ovog pravca koje sam pomenuo, nigde nema mogućnosti dvosmernog saobračaja, APB više ne radi nego pto radi = raspad sličan našem...
Imajući sve to u vidu,može se zaključiti sledeće:
- S.Pazova - Šid treba da se remontuje za max 140, EVENTUALNO 160 kmh, sa dvosmernim saobraćajem, uz denivelaciju, uz ETSC-1,
- to se lagano može uraditi za 3god, bez totalnog zatvora saobraćaja, bez stresa,
- brzina od 200kmh su nepotrebne na ovoj deonici za narednih bar 50gid jer Cro pravac ka istoku NIJE PRIORITET.
- cela akcija remonta S.Pazova- Šid realno ne bi smela preći 150-180mil eur MAX,
pozdrav,
Petar
Е баш штета што воз није налетео 200 на сат..