Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Данас су саобраћала мерна кола Север1435 до Суботице. Вршена су мерења на прузи Стара Пазова - Нови Сад - Суботица - државна граница и назад на захтев извођача радова.

Evo ih u povratku u Resniku.

DSC_6757.JPG

DSC_6758.JPG

DSC_6759.JPG
 
Аха, значи балкански албано-бугарашки аутомобилизам у сукобу са једном цивилизацијском тековином каква је железница.

Ту нема компромиса. Само силом наметнути цивилизацијску норму код оних који јој се опиру.
Mora biti kompromisa, da ne bi oni koji se opiru nametnuli silu... I 2014. je bila guzva na prelazu https://maps.app.goo.gl/VY2eDepiHXyFXgXGA sad je verovatno 2-3x gore, samo kompletni id*** moze predloziti ukidanje.
Ako im je prioritet drumski saobracaj, tu mora biti bar podvoznjak (ali koji nece biti poplavljen) ili nadvoznjak, kad vec nisu na vreme podigli prugu kroz naselje (mada mozda ni sad nije kasno ako planiraju sirenje grada na tu stranu).
 
Какво дизање пруге, шта је са вама. То би подразумевало подићи целу станицу Јагодина која је отприлике дужине станице Нови Београд, са све станичним лирама, свим колосецима, перонима, приступима. То су километри вијадуката за приступе и ко зна колико стубова и бетончине за станицу. И то све у Варошици од 30 хиљада људи. И тек онда би пруга била визуелна и ментална баријера, горе него сад.

Неупоредиво је лакше, јефтиније и смисленије подићи или спустити пут на пар стотина метара односно направити колико год треба подвожњака или надвожњака.
 
Насип кроз град би био урбанистички ударац. Надвожњак и подвожњак су решења која раде посао, а ипак нису по целој дужини што је свакако прихватљивије.
За цену не знам, вероватно је јефтиније 2-3 надвожњака/подовжњака, него насип с апробојима целом дужином
 
Какво дизање пруге, шта је са вама. То би подразумевало подићи целу станицу Јагодина која је отприлике дужине станице Нови Београд, са све станичним лирама, свим колосецима, перонима, приступима. То су километри вијадуката за приступе и ко зна колико стубова и бетончине за станицу. И то све у Варошици од 30 хиљада људи. И тек онда би пруга била визуелна и ментална баријера, горе него сад.

Неупоредиво је лакше, јефтиније и смисленије подићи или спустити пут на пар стотина метара односно направити колико год треба подвожњака или надвожњака.
Zato sam i napisao da su zakasnili, osim "ako planiraju sirenje grada na tu stranu" jer u tom slucaju bolje nasip nego sad jedan a posle jos 3-4-5 podvoznjaka/nadvoznjaka...

A ne vidim da je mentalna barijera na NBGD i u NS gde prolazi kroz grad, bitno je da ne smeta.
 

Pre neki dan sam putovao prugom Beograd - Bar i ušao sam sad u ovaj prvi video sniman u leto 2022. godine da pogledam neke stvari na deonici Zlatibor - Sevojno. Iznenadilo me je da je tada bilo nekoliko ograničenih brzina i laganih vožnji koje uživo pre neki dan nisam primetio. Onda sam ušao u ovaj drugi video sniman u zimu 2024. godine i vidim da zbilja nema tih laganih vožnji i ograničenih brzina. Mislio sam da se kod nas te stvari otklanjaju skoro isključivo kroz sveobuhvatne remonte i modernizacije a da između njih održavanja takoreći i nema i da se situacija samo pogoršava.

...Ili je razlog što je prvi snimak sniman leti kada se kolosek ugreje (sunčane krivine).

@mvbg1 ako voziš vozove na barskoj pruzi možda znaš o čemu se radi.

Inače moj voz je saobraćao tačno u minut do okoline Borka gde se zaustavljao na svakom putnom prelazu. Ne znam da li je ta situacija sa neispravnim PP duže vreme prisutna, vidim da je danas izašao članak u vezi sa kašnjenjima zbog infrastrukturnih problema u tom delu pruge. Ukupno kašnjenje je bilo 11 minuta što je za sedam sati koliko iznosi ceo njegov put i stanje pruge skroz okej.
 
Da li je izabran izvodjac za proveru radova na nasem delu. Rok za izvodjenje je 120 dana, te ako nije, mi svoj deo necemo pustiti do kraja godine. Stanica u NS se nista ne spominje.
 

Pančevo realno ima razloga da se buni protiv nerešene situacije sa železnicom.
Da li ovo dobro rešenje ne znam, ali evo prenosim
 
Могу да се буне што им је главна буквл на крај града, а не за ово.
Планирано (не ово) решење би омогућило да кроз Панчево варош иду и вршачки и зрењанински воз.

Планом би теретни пролазити само поред неколико викендица, исто као и овим предлогом од изнад, само што овај предлог још даље заобилази, успорава вршачки воз који би стајао само на самом крају града.

Некоме ће поред нелегалне викендице да иде воз сад па се буни, а људи су у сад у гасу да подржавају протесте
 
Jutros na N1 je gostovao Danijel Dašić.
Ne sumnjam da je dobro proučio opasne nedostatke na deonici NS-SU i BG-NS (odstupanja od standarda i sl.). Ne znam da li se to može otkloniti do termina koga je žvaljavi zacrtao.
Međutim, ne mogu da se otrgnem utisku da je ekspertizu davao pod nabojem, pa je čak dao i neke veoma diskutabilne izjave.

Npr: "Umesto da imamo evropski bezbednih 160 km/h, dobili smo nebezbednih 200 km/h". Bukvalno sam u fazonu WTF. 200 km/h se na nivou kontinenta odavno ne smatra brzom prugom.

Dodatno, pozvao je žvaljavog da sa ćacijima sedne u voz i 200 km/h ide do Subotice. Mislim da to nije loša ideja, ali je preleteo preko činjenice (koju je čak i voditeljka Mia Bjelogrlić izgovorila), a to je da je "Deutsche Bahn" izveo testiranja deonice.
 
Poslednja izmena:
E to je baš dobro pitanje!
Očekujemo odgovor od upućenijih forumaša
Na slici je u pitanju novo stajalište u tom delu grada. TPS NS ne postoji, ali je možda planiran iza tog stajališta u okviru ranžirne. Mada mislim da nema neke preterane potrebe s obzirom na blizinu TPS Zemun. Mžd neko postrojenje sa malim kapacitetom da održava vozove po Vojvodini
 
ŠW
Na slici je u pitanju novo stajalište u tom delu grada. TPS NS ne postoji, ali je možda planiran iza tog stajališta u okviru ranžirne. Mada mislim da nema neke preterane potrebe s obzirom na blizinu TPS Zemun. Mžd neko postrojenje sa malim kapacitetom da održava vozove po Vojvodini
Koji bi vozovi trebalo da se zaustavljaju tu?
 
На истој овој теми од пре 3-4 године имате мој пост где упозоравам да ће квалитет земљаних радова на прузи до Суботице бити лош јер су због уштеде на пројекту и екпропријацији предвидели ужи коридор за насипање и дренажу пруге од стандардног.

То је потенцијално огроман проблем. Брза пруга привременог типа.
 
Poslednja izmena:
Vrh