Šta je novo?

Železnice - infrastruktura


Evo je nastrašnica na početku videa. Čak snimatelj i stoji na njoj, mislim mozda na onom drugom delu što nije pao .
 
Sve je lepo rekao. U suštini, narod je takođe kriv za to što se desilo jer ništa ne radi da skloni psihopate i šetnje neće ništa uraditi. Dovoljno bi bilo da ljudi počnu da gledaju poznanike koji su članovi SNSa kao šljam koji podržava masovna ubistva, pa bi neki od tih shvatili šta rade. Ovako svi šetaju, ali mirno i što reče jedna gospođa koju su intervjuisali "ja nikom ne želim ništa loše". Ja želim i to svakome ko svesno radi za ovu gamad, jer oni meni već čine loše.
 
Zašto se osobe koje veruju da su kompetentne najviše oglašavaju i trenutno drže glavnu reč? Dunning-Kruger efekat.
Po meni je ovo ogroman problem u Srbiji. Reći "ne znam" ili ćutanje se doživljava kao znak slabosti, dok se arogancija ceni. A kada ponestanu argumenti, prelazi se na ad hominem napade.

Više se cene osobe sa kupljenim diplomama i doktoratima nego osobe bez formalnih kvalifikacija. Koliko godina se Siniša Mali opirao svim snagama da zadrži plagirani doktorat sa Beogradskog univerziteta, umesto da prizna da je pogrešio i da je uhvaćen u krađi. Isto sada rade i ostali ministri u vladi, Vesić je podneo ostavku ali se i dalje izjašnjava da nije ni za šta kriv.

I mene su roditelji dresirali da u školi nikako ne smem ćutati ili reći ne znam, i da ću mnogo bolje proći ako dižem ruku i lupam gluposti. Što se na žalost ispostavilo kao tačno.

I onda se neko pita kada će nam biti bolje.
 
zanimljiva stvar po tviteru, trenutno ko god dovede u pitanje ideju da je skidanje kocki dovelo do pada nadstrešnice je proglašen za bota i sendvičara.

meni forsiranje te teorije liči na skretanje pažnje, jer će je kraju nemajući kud prihvatiti i vlast i optužiti tamo neke radnike 7 nivoa u lancu da su bez pitanja dok nisu bili nadzirani sklonili to kako bi lakše odradili izolaciju. Dovući će neke nesretnike da priznaju to, možda i pred žeksovim kamerama i više ih nećemo videti, samo ćemo čuti da su u zatvoru.
 
A da li smo utvrdili da li su se zatege uopste videle na snimcima pre rekonstrukcije?

Ili se one bile zalivene u nadstresnici?

Iskreno, nisam uhvatio deo gde smo dokazali da kocke i ono sto se vidi na Sarovicem slikama nisu imali nikakvu vezu sa zategama.
 
Po zaključcima koji su izneti svako ima stav i sud, meni deluje da nisu to nikakvi ankeri bili, ali ne smem da kažem da sam 100% siguran. Osa, nedostatak krajnjih kocki, prisustvo reklame i logoa na levoj strani...
Svakako svako ima pravo na stav i argumentovanje.
Nije krajnji zaključak "jeste/nije dovelo do pada" ni bila moja poenta.
 
Drago mi je što profesor Ivan Ignjatović sa Građevinskog fakulteta univerziteta u Beogradu vodi istragu. Lično ga poznajem kao vrhunskog stručnjaka za armirani beton i, što je najvažnije, kao osobu koja nije podložna korupciji. Ovo mi uliva nadu da ćemo uskoro saznati istinu!



nisam siguran da će Ignjatović uopšte učestvovati, njega je delegirao samo faks a na "nadležnima" je da odluče da li će ga - nekako - uključiti i u kom formatu.

Inače, odlični su - napokon! - bili gosti. Brana je ubo poentu sa onom zubarskom analogijom i završnom elaboracijom o štićenja zgrada Generalštaba i Sajma. pritom, kao odgovoran čovek, uporno je izbegavao da se meša u istragu konstruktivnih pitanja (iako sam siguran da o tome zna sasvim dovoljno).

nakon Maldinijevih sedmičnih turneja po svim televizijama, ovo je bilo pravo osveženje.
 
Gledam na Google maps tamo gde sam prošao peške na Dunav stanici, i razmišljam, zašto su je uopšte ukidali? Banat ima neelektrifokovne pruge. Dizel voz je pušten u tunel uz brojna ograničenja, koja na Dunav stanici ne postoje. Na Prokopu je promena smera preko ulaznih koloseka, a sa odlaskom u Zemun se troši dodatnih 40 minuta. Još, kada imaš malo polazaka, važno je da imaš rezervu vremena da šteluješ polaske. Dalje, planiraš da se u nekom trenutku iskoristi pruga za Karaburmu, a to znači više vozova na Vuku, ali više slobodnih trasa severno od Vuka. Dalje, ako imaš radove u Vračarskom tunelu, gde kratiš ostale vozove? Sve ide na to da je Dunav stanica korisna stanica. Evo, sada se smišlja neki voz za Zrenjanin, gde samo jedan za Prokop, jedan za Ovču, treći do Pančeva. U pametnom planu sva tri do Dunav stanice.
 
Gledam na Google maps tamo gde sam prošao peške na Dunav stanici, i razmišljam, zašto su je uopšte ukidali? Banat ima neelektrifokovne pruge. Dizel voz je pušten u tunel uz brojna ograničenja, koja na Dunav stanici ne postoje. Na Prokopu je promena smera preko ulaznih koloseka, a sa odlaskom u Zemun se troši dodatnih 40 minuta. Još, kada imaš malo polazaka, važno je da imaš rezervu vremena da šteluješ polaske. Dalje, planiraš da se u nekom trenutku iskoristi pruga za Karaburmu, a to znači više vozova na Vuku, ali više slobodnih trasa severno od Vuka. Dalje, ako imaš radove u Vračarskom tunelu, gde kratiš ostale vozove? Sve ide na to da je Dunav stanica korisna stanica. Evo, sada se smišlja neki voz za Zrenjanin, gde samo jedan za Prokop, jedan za Ovču, treći do Pančeva. U pametnom planu sva tri do Dunav stanice.
Дунав станица и околина би могли да буду нешто што се зво ИСТОК преседачка тачка баш за све што долази из Баната. Увек било. И сама станица (споља) лепа, унутр аможе да се среди. капацитет довољан. Само линија ГСПа да се допакују, а пруга да се поново стави за Трамвоз па око Тврђаве. Бог да нас види
 
Gledam na Google maps tamo gde sam prošao peške na Dunav stanici, i razmišljam, zašto su je uopšte ukidali? Banat ima neelektrifokovne pruge. Dizel voz je pušten u tunel uz brojna ograničenja, koja na Dunav stanici ne postoje. Na Prokopu je promena smera preko ulaznih koloseka, a sa odlaskom u Zemun se troši dodatnih 40 minuta. Još, kada imaš malo polazaka, važno je da imaš rezervu vremena da šteluješ polaske. Dalje, planiraš da se u nekom trenutku iskoristi pruga za Karaburmu, a to znači više vozova na Vuku, ali više slobodnih trasa severno od Vuka. Dalje, ako imaš radove u Vračarskom tunelu, gde kratiš ostale vozove? Sve ide na to da je Dunav stanica korisna stanica. Evo, sada se smišlja neki voz za Zrenjanin, gde samo jedan za Prokop, jedan za Ovču, treći do Pančeva. U pametnom planu sva tri do Dunav stanice.
Да смо паметни, оставили бисмо станицу на Савском амфитеатру за северне возове, код Моста на Ади би била Београд-југ, а Дунав да буде за Кикинду и Вршац. Прокоп би евентуално био за међународне возове.
 
Zavrsetak linija iz Banata u Dunav stanici je odvajanje od ostatka zeleznicke mreze. Dunav moze da ostane, ali samo kao prolazna stanica. Sad zamisljam kako bih iz Zrenjanina putovao za Zagreb ili Trst - od Zrenjanina do Dunav stanice, onda torbe, lomljanje i snalazenje po BG tramvajima do Vuka, pa onda dalje.
Zamislite da Soko ide do Petrovaradina, onda hvatate utobus do NS stanice, pa dalje za Bec.
Ako Dunav bude krajnja stanica za vozove iz Banata, onda mogu banatske pruge da se do kraja demontiraju.
 
Путовао би од Зрењанина до Овче, или до Панчева ако је воз вишег реда и не стаје у Овчи, где би преседао на приградски воз до Прокопа, а оданде на међународни за Загреб или Трст.

Али верујем да би у сваком сценарију неки возови ишли кроз Врачарски тунел за Земун, док би Дунав станица служила да испегла мањак капацитета у тунелу.

Аналогно томе, да смо, некако, досад саградили неки патрљак метроа до Творничке, како је било планирано пре 15-ак година, можда смо могли, уместо дуплирања трасе кроз тунел Бежанија и преко близанца Новог железничког моста, да за почетак направимо много јефтинију замену трасом старе пруге кроз усек и на стубовима до неке станице "Београд-запад", тамо где је Метро обућа, на почетку Булевара М. Пупина, па да одатле могу да иду нпр. возови за Батајницу, а да сурчинске гурамо на Прокоп.

Кад укинеш што имаш, онда мање можеш да комбинујеш, и да будеш практичан, за мале паре.
 
Poslednja izmena:
Zavrsetak linija iz Banata u Dunav stanici je odvajanje od ostatka zeleznicke mreze. Dunav moze da ostane, ali samo kao prolazna stanica. Sad zamisljam kako bih iz Zrenjanina putovao za Zagreb ili Trst - od Zrenjanina do Dunav stanice, onda torbe, lomljanje i snalazenje po BG tramvajima do Vuka, pa onda dalje.
Zamislite da Soko ide do Petrovaradina, onda hvatate utobus do NS stanice, pa dalje za Bec.
Ako Dunav bude krajnja stanica za vozove iz Banata, onda mogu banatske pruge da se do kraja demontiraju.
Pa trenutno i ide do Petrovaradina... a ako hoćeš dalje za Sombor i Suboticu onda moraš dva busa da promeniš da bi stigao na ranžirnu stanicu odakle oni idu... Ne moramo ništa zamišljati...😅 Lepo su mogli i vozove na pruzi NS-BG na ranžirnu, a ne ovako. Jer voz ne bi ulazio u stanicu jer ima odvojen kolosek za ranžirnu pre ulaska u nju.
 
Pa trenutno i ide do Petrovaradina... a ako hoćeš dalje za Sombor i Suboticu onda moraš dva busa da promeniš da bi stigao na ranžirnu stanicu odakle oni idu... Ne moramo ništa zamišljati...😅 Lepo su mogli i vozove na pruzi NS-BG na ranžirnu, a ne ovako. Jer voz ne bi ulazio u stanicu jer ima odvojen kolosek za ranžirnu pre ulaska u nju.
Pa dobro ovo do Varadina je privremenog karaktera i nije relevantno za priču iznad.Ali se slažem za ranžirnu. Mada bi ta opcija definitivno prouzrokovala puno kašnjenja.
 
Ранжирна станица Нови Сад и овако често зна да буде пуна теретних возова јер они иду само ноћу. Зато би био проблем оставити 2-3 слободна колосека само за путничке возове. Друга ствар, у ранжирној станици нема ни перона, изузев једног, који је направљен за возове ка Сомбору.

Слажем се да би се све то могло извести када би се хтело али има пуно тога да се уради да би се пребацила толика фреквенција путника у ранжирну станицу.
Мислим да је много оптималније решење ово сада, где возови иду до/од станице Петроварадин која је отворена за пријем путника, има благајну, тоалете, пероне, картомат и близу је града.
 
Када су људи нестрпљиви и само журе. Тешко им је да сачекају 5 минута на ред за степенице. Онда нека прескачу па нека их удари воз ако им је тако лакше.
 
Vrh