Po meni je ovo ogroman problem u Srbiji. Reći "ne znam" ili ćutanje se doživljava kao znak slabosti, dok se arogancija ceni. A kada ponestanu argumenti, prelazi se na ad hominem napade.Zašto se osobe koje veruju da su kompetentne najviše oglašavaju i trenutno drže glavnu reč? Dunning-Kruger efekat.
Drago mi je što profesor Ivan Ignjatović sa Građevinskog fakulteta univerziteta u Beogradu vodi istragu. Lično ga poznajem kao vrhunskog stručnjaka za armirani beton i, što je najvažnije, kao osobu koja nije podložna korupciji. Ovo mi uliva nadu da ćemo uskoro saznati istinu!
Nama ostaje samo da se nadamo da kolege nece utvrditi da je Imre Farkas pijan projektovao pa se zeznuo u proracunu.sto sam siguran da ce uraditi kolege vrlo brzo.
Дунав станица и околина би могли да буду нешто што се зво ИСТОК преседачка тачка баш за све што долази из Баната. Увек било. И сама станица (споља) лепа, унутр аможе да се среди. капацитет довољан. Само линија ГСПа да се допакују, а пруга да се поново стави за Трамвоз па око Тврђаве. Бог да нас видиGledam na Google maps tamo gde sam prošao peške na Dunav stanici, i razmišljam, zašto su je uopšte ukidali? Banat ima neelektrifokovne pruge. Dizel voz je pušten u tunel uz brojna ograničenja, koja na Dunav stanici ne postoje. Na Prokopu je promena smera preko ulaznih koloseka, a sa odlaskom u Zemun se troši dodatnih 40 minuta. Još, kada imaš malo polazaka, važno je da imaš rezervu vremena da šteluješ polaske. Dalje, planiraš da se u nekom trenutku iskoristi pruga za Karaburmu, a to znači više vozova na Vuku, ali više slobodnih trasa severno od Vuka. Dalje, ako imaš radove u Vračarskom tunelu, gde kratiš ostale vozove? Sve ide na to da je Dunav stanica korisna stanica. Evo, sada se smišlja neki voz za Zrenjanin, gde samo jedan za Prokop, jedan za Ovču, treći do Pančeva. U pametnom planu sva tri do Dunav stanice.
Да смо паметни, оставили бисмо станицу на Савском амфитеатру за северне возове, код Моста на Ади би била Београд-југ, а Дунав да буде за Кикинду и Вршац. Прокоп би евентуално био за међународне возове.Gledam na Google maps tamo gde sam prošao peške na Dunav stanici, i razmišljam, zašto su je uopšte ukidali? Banat ima neelektrifokovne pruge. Dizel voz je pušten u tunel uz brojna ograničenja, koja na Dunav stanici ne postoje. Na Prokopu je promena smera preko ulaznih koloseka, a sa odlaskom u Zemun se troši dodatnih 40 minuta. Još, kada imaš malo polazaka, važno je da imaš rezervu vremena da šteluješ polaske. Dalje, planiraš da se u nekom trenutku iskoristi pruga za Karaburmu, a to znači više vozova na Vuku, ali više slobodnih trasa severno od Vuka. Dalje, ako imaš radove u Vračarskom tunelu, gde kratiš ostale vozove? Sve ide na to da je Dunav stanica korisna stanica. Evo, sada se smišlja neki voz za Zrenjanin, gde samo jedan za Prokop, jedan za Ovču, treći do Pančeva. U pametnom planu sva tri do Dunav stanice.
Pa trenutno i ide do Petrovaradina... a ako hoćeš dalje za Sombor i Suboticu onda moraš dva busa da promeniš da bi stigao na ranžirnu stanicu odakle oni idu... Ne moramo ništa zamišljati... Lepo su mogli i vozove na pruzi NS-BG na ranžirnu, a ne ovako. Jer voz ne bi ulazio u stanicu jer ima odvojen kolosek za ranžirnu pre ulaska u nju.Zavrsetak linija iz Banata u Dunav stanici je odvajanje od ostatka zeleznicke mreze. Dunav moze da ostane, ali samo kao prolazna stanica. Sad zamisljam kako bih iz Zrenjanina putovao za Zagreb ili Trst - od Zrenjanina do Dunav stanice, onda torbe, lomljanje i snalazenje po BG tramvajima do Vuka, pa onda dalje.
Zamislite da Soko ide do Petrovaradina, onda hvatate utobus do NS stanice, pa dalje za Bec.
Ako Dunav bude krajnja stanica za vozove iz Banata, onda mogu banatske pruge da se do kraja demontiraju.
Pa dobro ovo do Varadina je privremenog karaktera i nije relevantno za priču iznad.Ali se slažem za ranžirnu. Mada bi ta opcija definitivno prouzrokovala puno kašnjenja.Pa trenutno i ide do Petrovaradina... a ako hoćeš dalje za Sombor i Suboticu onda moraš dva busa da promeniš da bi stigao na ranžirnu stanicu odakle oni idu... Ne moramo ništa zamišljati... Lepo su mogli i vozove na pruzi NS-BG na ranžirnu, a ne ovako. Jer voz ne bi ulazio u stanicu jer ima odvojen kolosek za ranžirnu pre ulaska u nju.
Stanica apsolutno nije projektovana za toliki broj putnika, kao ni prilazna okolna infrastruktura, a o kulturi ljudi u saobraćaju i javnom prostoru da ne trošimo reči.