Нешто нисам убеђен. Центар Телекоманде за нову пругу Нови Сад - Суботица се налази у станици Нови Сад, тик до вестибила. Како је сада станица затворена за саобраћај из предострожности не верујем ни да ће пруга бити отворена док се не утврди стање конструкције саме станице и да је иста безбедна за особље и путнике.Hoće li posle ove katastrofe biti otvaranja brze pruge do Subotice 25. novembra, kako je najavljeno? I kada će novosadska stanica moći da se vrati redovnom saobraćaju?
У питању је проблем са шинским дилатацијама на мосту. Очекује се њихова замена.Što se tiče tog mosta, na desnom koloseku, pravac NBG - Prokop, vozovi već više meseci sporo idu, oko 50km/h, dok po drugo idu normalno 100km/h. Zna li neko razlog?
U redu, hvala ti na odgovoru. Zar je i A blok, gde je telekomanda, zatvoren?Нешто нисам убеђен. Центар Телекоманде за нову пругу Нови Сад - Суботица се налази у станици Нови Сад, тик до вестибила. Како је сада станица затворена за саобраћај из предострожности не верујем ни да ће пруга бити отворена док се не утврди стање конструкције саме станице и да је иста безбедна за особље и путнике.
У питању је проблем са шинским дилатацијама на мосту. Очекује се њихова замена.
Зоран Ђајић, инжењер геологије који је до марта 2023. године радио на реконструкцији зграде Железничке станице у Новом Саду, био је гост “Утиска недеље“, где је потврдио речи Александра Вучића да највероватније струка из надзора сноси одговорност за пад надстрешнице.
- Извођачи су очигледно скинули бетонске коцке које су држале затеге које су држале надстрешницу, а скинули су их јер им је било лакше како би поставили изолацију. Фирма која је била извођач радова је фирма "Стартинг" а надзор је вршила фирма "Утибер" и њихови људи који врше надзор статике очигледно нису исконтролисали! Увек је последња реч - реч надзора! "Утибер" јесте мађарска фирма али у њој раде све наши инжењери, именом и презименом, нико ван Србије! Надзор није радио свој посао онако како треба, надзор је имао могућност да одстрани извођача радова ако не ради посао како треба, рекао је Ђајић.
Imaju jednostavno rešenje i čoveka koji je voljan da ga javno iskaže. Imaš previše poverenja u govnjinare. I ta je institucija odavno propala.Ovo je paralelni univerzum a ne drzava. Covek ide i prica po televizijama da su skinuli kocke, ovde na forumu odbacena ta ideja iz xy razloga pocev od toga da se ose zatega i kocki ne poklapaju, ali ovi idu redom i vrte tu pricu bez da neko pozove gradjevinca nekog i pita jel ovo ima smisla ili ne ?
Narod na zalost veruje Vucicevim lazima i kada ih laze u oci.Ovo je paralelni univerzum a ne drzava. Covek ide i prica po televizijama da su skinuli kocke, ovde na forumu odbacena ta ideja iz xy razloga pocev od toga da se ose zatega i kocki ne poklapaju, ali ovi idu redom i vrte tu pricu bez da neko pozove gradjevinca nekog i pita jel ovo ima smisla ili ne ?
Nema nikakve sumnje da su kroz istoriju arhitekti bili jedini i glavni u svim fazama projektovanja i izvođenja objekata, ali bar u zadnjih 100 godina znaju se valjda neke granice između arhitekte i građ. inženjera. Degutantno mi je to što su u prvo planu arhitekti i onaj geolog, a problematika je baš čisto konstrukterska.Nije baš da 'nisu nikako kompetentni', i oni su inženjeri. Nekad je sve to radio arhitekta, pa eno ih mostovi, kupole... stoje vekovima.
Kompetentniji su građevinski inženjeri, to je jasno, ali zanimljivo da se u vezi sa staničnom zgradom u javnosti pominje isključivo arhitekta (ne mož' da nađemo gde piše ovo drugo ime?).
"Утибер" јесте мађарска фирма али у њој раде све наши инжењери, именом и презименом, нико ван Србије! Надзор није радио свој посао онако како треба, надзор је имао могућност да одстрани извођача радова ако не ради посао како треба, рекао је Ђајић.
Da sam iz struke i ja bih verovatno ćutao. Radi se potencijalno vrlo ozbiljnom krivičnom delu (odnosno delima) i bez veštačenja je nemoguće utvrditi istinu.Zanimljivo je da su građevinci prilično suzdržani kada je u pitanju iznošenje mišljenja i zaključaka, tj. ne pojavljuju se uopšte, jedino profesor Folić i Ignjatović su nešto rekli, ali ni to nije ništa konkretno. Glavnu riječ u javnosti vode arhitekti, koji su mnogo toga rekli, ali realno bolje da nisu ništa, jer samo dodatno zbunjuju javnost i nisu nikako kompetentni da se bave ovom temom.
Palo samo nije, neko je nesto zeznuo i to debelo, neko je prihvatio da radi stvari koje nisu po pravilima struke i koje su imale tragican ishod. Niko ovde nije rekao da su svi losi i svi problem i svi krivi, ali:Smatram da je ovo vredjanje projektanata i svih ucesnika u projektovanju i izvodjenju objekata i konstrukcija neprihvatljivo. A i ceo post je kompletno obojen mrznjom, sa gomilom pametovanja, pretpostavki i nagadjanja. BTW isto vece je objavljeno da je tuzilac dao nalog za izuzimanje kompletne dokumentacije.
Комплетна станична зграда је затворена и колико ми је познато, унутра се налазе само строго неопходне службе тј. свега неколико људи.U redu, hvala ti na odgovoru. Zar je i A blok, gde je telekomanda, zatvoren?
Комплетна станична зграда је затворена и колико ми је познато, унутра се налазе само строго неопходне службе тј. свега неколико људи.
Зашто и докле мисли да се дотични инжењер Џајић брука и металну конструкцију, која је служила као носач рекламе, назива конструкцијом која је обезбеђивала затеге!? И зашто се не оглашава ниједан стручнији инжењер да оповргне ову његову теорију?
Zanimljivo je da su građevinci prilično suzdržani kada je u pitanju iznošenje mišljenja i zaključaka, tj. ne pojavljuju se uopšte, jedino profesor Folić i Ignjatović su nešto rekli, ali ni to nije ništa konkretno. Glavnu riječ u javnosti vode arhitekti, koji su mnogo toga rekli, ali realno bolje da nisu ništa, jer samo dodatno zbunjuju javnost i nisu nikako kompetentni da se bave ovom temom.