Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Да ли су радили тамо скретнице или су све као и ова са слике?
 
Снежно гртало је, због најаве оштре зиме, послатo у Смедерево на ревизију. ;)
Колико ми је познато, то је једино у нашој земљи.
Има и једно узаног колосека на Шарганској осмици али не знам да ли је у функцији.
 
Sve je izvesnije da ćemo u svakom trenutku imati deonicu pod laganom vožnjom zbog krađe, dok se nešto sistematski ne promeni. Nesmetano kradu u gradskoj zoni, očekujem da u nenaseljenoj jedan dan nestane kolosek.
 
Неко исекао каблове између НБГ и Земуна.
Pa tu blizu imaju dva romska "naselja"koja su poznata po smradu od spaljivanja izolacija na kablovima...
 
Ja verujem da oni i hoce da se sile, nego su nesposobni da ih uvate
 
То се лако може решити, монопол државе на откуп секундарних сировина, и тим послом да се бави ИЖС.
To bi bilo idealno za prosirenje ovog biznisa
Zli jezici bi rekli da njima ovo savršeno odgovara, svaka krađa opreme = nova javna nabavka = novi procenti u džepu rođaka i kumova.

A ove kradljivce ne diraju jer im odrade posao na izborima.
 
Ja ipak kapiram da im ovo na vrlo upadljiv način ruši teško stečeni ,,ugled" kod naroda. Ne mogu da se izbore sa par gancija, ako mogu da se tako kolokvijalno izrazim.
 
Rešenje bi bila likvidacija divljih naselja, koja su rasadnik sitnog kriminala, a ujedno nedvosmisleno doprinose cvetanju divljih deponija. Obezbediti kontejnerski smeštaj na jednoj lokaciji i staviti pod 24/7 CCTV nadzor.
Ko hoće da radi legalno, da se školuje i civilizuje, pozdravljam.
 
Колико уопште таквих насеља постоји у Београду?
Не знам да ли се неко бавио тиме, али озбиљно, не мислим на НВО.
Капирам да би стамбене контејнере радо прихватили али да ли се неко озбиљно бавио тиме у смислу, колико људи живи у тим насељима, колико јединица би било потребно, где би се контејнерско насеље налазило, минимум инфраструктуре и слично.
 
Poslednja izmena:
Колико уопште таквих насеља постоји у Београду?
Не знам да ли се неко бавио тиме, али озбиљно, не мислим на НВО.
Капирам да би стамбене контејнере радо прихватили али да ли се неко озбиљно бавио тиме у смислу, колико људи живи у тим насељима, колико јединица би било потребно, где би се контејнерско насеље налазило, минимум инфраструктуре и слично.
Zar nisu dobijali kontejnere za vreme Đilasa pa su posle par dana se vraćali u stara staništa jer su pokupili sve iz njih.
 
Не знам, питам.
Делује ми логично да поред тога што таква насеља представљају проблем за град и друге становнике живот у таквим (не)условима представља проблем и за саме становнике тих насеља.
Или можда грешим.
 
Ja ipak kapiram da im ovo na vrlo upadljiv način ruši teško stečeni ,,ugled" kod naroda. Ne mogu da se izbore sa par gancija, ako mogu da se tako kolokvijalno izrazim.
Niti imaju neki ugled (i da imaju to ne bi narusilo - pogledaj autoindustriju, sto se vise krade to njima bolje, prodaju vise) niti je tesko steceno, privremena atrakcija trenutno narodu zanimljive ekipe, sve placeno tudjim parama (kojih ima prakticno neograniceno) uz debelu ugradnju, a svaka obnova, popravka, kradja = extra prilika za zaradu.
Rešenje bi bila likvidacija divljih naselja, koja su rasadnik sitnog kriminala, a ujedno nedvosmisleno doprinose cvetanju divljih deponija. Obezbediti kontejnerski smeštaj na jednoj lokaciji i staviti pod 24/7 CCTV nadzor.
Ko hoće da radi legalno, da se školuje i civilizuje, pozdravljam.
Prvo krupne kriminalce u kontejnerski smestaj pod 24/7 CCTV nadzor.
 
Колико уопште таквих насеља постоји у Београду?
Не знам да ли се неко бавио тиме, али озбиљно, не мислим на НВО.
Капирам да би стамбене контејнере радо прихватили али да ли се неко озбиљно бавио тиме у смислу, колико људи живи у тим насељима, колико јединица би било потребно, где би се контејнерско насеље налазило, минимум инфраструктуре и слично.
Evo da počnemo
1.romsko naselje u krugu TPS Zemun za neverovatno
2.nbg ispod petlje silazne sa mosta na adi početka heroja kosara
3.bnv ispod rampe silaze sa mosta gazela u bul voj mišića spalili cevi kisne kanalizacije
4.bka bivša fabrika radio industrija
5.....
Dopisati po želji...
 
Kod 1. često st*** pretrčava preko pruge da ne ide 50 metara dalje do podvožnjaka. Nekoliko puta sam bio u vozu kad je naglo usporavao i svirao, u početku nisam kapirao zašto, onda sam ih video kako silaze sa nasipa. Neverovatno je da nisu popunili taj prostor sad kad su radili TPS, još su bacili pare na ogradu između TPS i njih.
 
Izvor: Beobuild.rs

Izgradnja pruge do Aerodroma
pruga-bg-voz-stadion-nacionalni-expo2027-131024-11bb.jpg

Najkorisnija investicija u okviru liste projekata koji se vezuju za organizaciju izložbe EXPO 2027 svakako je krak gradske železnice do Aerodroma “Nikola Tesla” i dalje do Nacionalnog stadiona u Surčinu. Potpuno nova trasa dvokolosečne pruge u dužini od 18 kilometara povezuje magistralnu prugu Beograd-Novi Sad sa aerodromom i budućim stadionom, a namenjena je isključivo putničkom saobraćaju sa tri stajališta i jednom stanicom. Buduća trasa se kod stanice Zemun Polje izdvaja sa pruge Beograd-Novi Sad, gde su ovog leta i započeti prvi radovi na novom železnickom kraku. Za sada se radovi izvode na samo jednom od šest planiranih objekata na budućoj pruzi, ali je i već trasirano gotovo pet kilometara budućeg železničkog kraka.

Više informacija kao i kompletnu foto reportažu možete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/izgradnja-pruge-do-aerodroma-p3202.html
pruga-bg-voz-stadion-nacionalni-expo2027-131024-09.jpg

pruga-bg-voz-stadion-nacionalni-expo2027-131024-19.jpg

Više informacija kao i kompletnu foto reportažu možete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/izgradnja-pruge-do-aerodroma-p3202.html
 
Neka se odmah pripreme da naprave krak od vijadukta preko autoputa do putničkog terminala aerodroma.
 
Vrh