Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Мени ок изгледа, лепо је за шетњу по станици док се чека воз. Сигурно ће када крену нова школска и академска година бити више путника па ће и то бити коришћен простор.
 
Да су паметни као што нису, требало би да оставе све због БГ воза који ће ту проћи. Оставили су до Батаје све и чак додали нова стајалишта.
Где може да се пронађе још информација на ту тему?
 
Dobro jutro svima,

Koje je stanje Pruge Markovac-Svilajnac-Despotovac-Resavica?

Da li idu teretni vozovi čitavu dužinu pruge ili samo do elektrane?
 
Dobro jutro svima,

Koje je stanje Pruge Markovac-Svilajnac-Despotovac-Resavica?

Da li idu teretni vozovi čitavu dužinu pruge ili samo do elektrane?
Pruga je u operativnom stanju do stanice Despotovac. I to zahvaljujući prevozu kamenog agregata iz obližnjem kamenoloma. Dalje ka Resavici je zatvorena za saobraćaj već par godina.
 
Kako se transportuje ugalj iz Resavice (ako isti uopšte radi) ? Ovako na oko, čini mi se da vozovi za Te Morava ne idu brže od 20kmh.
 
Kako se transportuje ugalj iz Resavice (ako isti uopšte radi) ? Ovako na oko, čini mi se da vozovi za Te Morava ne idu brže od 20kmh.
Kamionima.
A što se tiče brzine. Po knjižici reda vožnje ona je na celom prevozno putu Vmax 20km/h i gde između Markovca i Svilajnca ima više laganih vožnji sa 10km/h.
Deonica između stanica Svilajnac i Despotovac je pre tri godine kompletno remontovana ali je brzina iz neobjašnjivih razloga ostala na max 20km/h.
P.S. 95% saobraćaja na ovoj pruzi između Markovca i Despotovca(uključujući i Svilajnac) obavlja privatni operater Despotija i bez koga bi deonicu pruge dalje ka Despotovcu zadesila ista sudbina kao i one ka Resavici.
 
Kad se spusti rampa u Svilajncu na mostu, ugasimo aute da odmorimo :D Za TE isključivo viđam 661 kako vuče ugalj.
Kamionima.
A što se tiče brzine. Po knjižici reda vožnje ona je na celom prevozno putu Vmax 20km/h i gde između Markovca i Svilajnca ima više laganih vožnji sa 10km/h.
Deonica između stanica Svilajnac i Despotovac je pre tri godine kompletno remontovana ali je brzina iz neobjašnjivih razloga ostala na max 20km/h.
P.S. 95% saobraćaja na ovoj pruzi između Markovca i Despotovca(uključujući i Svilajnac) obavlja privatni operater Despotija i bez koga bi deonicu pruge dalje ka Despotovcu zadesila ista sudbina kao i one ka Resavic
 
Infra na jakom drugom mestu najvećih dužnika za struju u Srbiji.

Tu je i pomenuta Resavica :D


1725357570147.png
 
Pitao sam konduktera vezano za deonicu Stara Pazova - Inđija. Čeka se tender... dok potvrde ponudu i tako to...
 
Betonski pragovi kod Sečnja ? @Gruber
То је релативно скоро обновљена пруга. Једно од највећих лудила у Србији је њено укидање, тиме је у будућности онемогућена и изузетна путничка линија Нови Сад - Зрењанин - Вршац (-Бела Црква), једном када се споји директно од НС до ЗР (фали 20-ак км пруге). Речју: безумље.
 

Zajedničko pismo Evropskoj komisiji o pruzi Beograd – Bar su danas u Beogradu potpisali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Goran Vesić i ministarka saobraćaja Crne Gore Maja Vukićević.

 
Sada se vozim regiom NS-BG sto krece u 16:30, fascinantno mi je sto ceo voz od pocetka do kraja smrdi na urin. Svuda. Nisam imao ovakvog iskustva pre na ovoj trasi. Cak voz od BG-NIS pre par meseci dok sam isao,celom trasom nije smrdeo,samo jedan manji deo jer neko nije bio u stanju da zatvori wc. Ovde nije takav slucaj...
 

To je zato što je sada obavezna rekonstrukcija stanica sa širokim peronima nadstrešnicama, podvožnjacima i liftovima.

Ona predvidjena rekonstukcija od pre 10 godina je samo podrazumevala zamenu pruge a materijali i radna snaga su poskupeli u medjuvremenu.

Ništa šokantno sa cenom.
 
Vrh