Ništa ja nisam ispljuvao, samo mi je presmešna i detinjasta tvoja konstantna potreba da nas porediš sa nečime. Niti je u Francuskoj, niti u Srbiji, niti u Uzbekistanu zlatna KM i dijamantska šina. Bitno je da mi imamo razvijene železnice, po potrebi putnika, zabole me kakve su šine i KM i u Uzbekistanu i u Francuskoj. A čak se i na BG-NS primećuju problemi, kao što su neodgovarajući kapaciteti određenih polazaka u odnosu na potrebe putnika kao i jako loše održavanje železničkih stanica, a u nekim slučajevima i loše urađene stanice kao što su Novi Beograd i Prokop.
Barac preko Lapova, neki haos na Barskoj pruzi.
Spatio, ode ti u botovanje, pretpostavljam nehotice. Ne govori čovek o pruzi kao šine i kontaktna mreža, nego stanice, održavanje i opsluživanje istih. Pa pogledaj na šta liči stanica NBG sa tim vodopadima, kao da je neka nauka to srediti. A znali smo još tokom radova da će biti problema. Pogledaj i tu štroku koja nije čišćena od kako su napravili, gore na peronu stoji polomljeno staklo nepočišćeno već nekoliko meseci. Da ne pominjem greške u izvedenim radovima, je l' ovo kvalitet:Ne znam sta je tebi detinjasto u mojoj izjavi.
Kad marokanci koje pominjes grade brzu prugu oni zapravo kupuju TGV tehnologiju i dobijaju sistem ključ u ruke tako da njihova brza pruga je potpuno ista kao i neka francuska brza pruga sa euroduplex alstom vozovima
Isto tako važi i za Srbiju, naša brza pruga je preslikana kineska brza pruga sa fuxing vozovima prilagodjeni evropskim standardima i gabaritima.
Ako naša pruga zadovoljava evropske standarde i koristi ETCS2 evropski sistem onda je na istim standardima kao brze pruge u nemackoj i francuskoj.
I to važi za svaku evropsku zemlju koja će ubuduće graditi neku brzu prugu jednostavno se mora standardozivati sa ostalim evropskim zemljama radi interoperabilnosti.
Recept za sve stanice na ovoj pruzi je da izdaju lokale po uzoru na prokop, ali naravno sa duzim radnim vremenom.
A da se kiosk iznajmi nekome drugom?U praksi i onaj kiosk na Prokopu zvrji zatvoren pola vremena. Ako im se na Prokopu ne isplati da bude otvoren od 6 do 22, kako li je tek u manjim stanicama...
A da se kiosk iznajmi nekome drugom?
A da, to je nemoguće jer "kumovska veza"...
Problem kod njih je taj što oni nemaju dovoljno radnika.Ako se ovima ne isplati da drže otvoren kiosk, kako će se nekome drugom isplatiti?
Nije prvi put da se dešavalo ovo.Podvožnjak pao na prvom ispitu - Moja Backa Topola
Nakon kiše koja je padala u toku noći, stanovnike Bačke Topole je „iznenadila“ poplava u novom podvomojabackatopola.rs
Da... sredili su u Novom Sadu...Nije prvi put da se dešavalo ovo.
Vrv. pumpe još nisu u funkciji a požurilo se da se pusti u saobraćaj pred izbore.
Srediće se naravno,kao što su svuda sredili.
Pliva i dalje u Partizanskoj posle svake kiše?Da... sredili su u Novom Sadu...
Da, da. I taj deo užasno smrdi. I kada je kiša i kada nije. Ja ne znam kako ljudi žive tamo. Čuo sam da uopšte nisu ugradili kolektor.Pliva i dalje u Partizanskoj posle svake kiše?
Све те киоске треба аутоматизовати са 3-4 апарата, један за пића, један за новине, један за слаткише и грицкалице и један за дуван.Problem kod njih je taj što oni nemaju dovoljno radnika.
Ne mali broj primera po gradu je da im trafike rade samo u jednoj smeni i to na udarnim lokacijama.
један за дуван.
Kao da i sad maloletnici ne kupuju duvan.Како би спречио малолетнике да купују дуван?
Kao da i sad maloletnici ne kupuju duvan.
Kako su to rešili u EU? Npr. Italiji?
zakonski ne može lako, praktično može ako se plaćanje vrši karticom.