Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nesvakidašnja situacija na stanici Pančevo Glavna.
Na istom mestu gde je iskliznuo Taurus pre nekoliko dana, danas su iskliznula merna kola IŽS-a!

Foto: Ivica Karašićević

FB_IMG_1716312828133.jpg

FB_IMG_1716312825882.jpg

FB_IMG_1716312822940.jpg
 

Otvoren za saobraćaj podvožnjak na Senćanskom putu u Bačkoj Topoli​

Otvoren za saobraćaj podvožnjak na Senćanskom putu u Bačkoj Topoli

Senćanski put, Bačka Topola, foto: MS/Magločistač

Objavio: Magločistač​

Saobraćaj za vozila, ali i bicikliste i pešake od danas se ponovo odvija na Senćanskom putu u Bačkoj Topoli, nakon što je otvoren podvožnjak u okviru izgradnje brze pruge.

Saobraćaj do ovog dela grada se umeđuvremenu odvijao alternativnim putnim pravcima: državni put IIA reda broj 109 kroz naselje, Bečejski put – ulica Štit, pa opštinska saobraćajnica Novosadski put.

Ovaj put je zbog radova na izgradnji brze pruge Novi Sad – Kelebija, Bačka Topola (Bečej) – petlja Bačka Topola, u zoni pružnog prelaza bio zatvoren od avgusta prošle godine, a završetak radova prvobitno je bio najavljen za mart ove godine.

 
И посл питања, како то да у равници толико кошта? Етко колико мостова, надвожњака и подвожњака. Па или ће да кошта док се ради пруга или кад се раде путеви. Капитално.
Једино ми је жао што то није радила наша фирма или неки конзорцијум
 
A zasto ne bi u oba slucaja? 😁
Па у општем збиру наравно да ће коштати исто (ако би се гледло по цени коштања обејкта). Али би буџети били разни.

Овако је наравно боље, јер је све концентрисано и пројектовано наменски.
 
На нивоу свог времена. Како технолгоија данашњице може и по нашем избору. Такво нешто није прерогатива ни Немачке ни Француске, много где постоји.
 
На нивоу свог времена. Како технолгоија данашњице може и по нашем избору. Такво нешто није прерогатива ни Немачке ни Француске, много где постоји.

Apsolutno se slažem. Inače bi po ovoj metodologiji uvaženog @spatiotecte mogli da kažemo da smo ovim došli na nivo Uzbekistana ili Maroka.
 
@dveipola
A ti si inače video kako izgledaju brze pruge u francuskoj i nemačkoj pa znaš koliko je nešto kvalitetno i na kom nivou.

Da si ti meni živ i zdrav ja sam pored jedne takve brze pruge živeo 29 godina i nema tu nekih razlika, klasična brza pruga sa svim elementima koje treba da sadrži.
Ali verovatno mislis da zbog toga što su nemačke ili francuske imaju zlatnu kontaktnu mrežu i dijamantske šine jer sačuvaj bože da nešto srpsko.... khm, khm, ovaj kinesko bude na nivou kvaliteta zapada.
Bitno je da si ispljuvao svoju zemlju kad ne možeš da uživaš u onim lepim kadrovima i da te to očigledno ne raduje ni malo da se nešto kvalitetno izgradilo u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
Opet je krenula priča o železničkoj obilaznici u Nišu. Šta će biti sa glavnom železničkom stanicom? Hoće li je seliti blizu aerodroma ili ostaje i ona?
 
@dveipola
A ti si inače video kako izgledaju brze pruge u francuskoj i nemačkoj pa znaš koliko je nešto kvalitetno i na kom nivou.

Da si ti meni živ i zdrav ja sam pored jedne takve brze pruge živeo 29 godina i nema tu nekih razlika, klasična brza pruga sa svim elementima koje treba da sadrži.
Ali verovatno mislis da zbog toga što su nemačke ili francuske imaju zlatnu kontaktnu mrežu i dijamantske šine jer sačuvaj bože da nešto srpsko.... khm, khm, ovaj kinesko bude na nivou kvaliteta zapada.
Bitno je da si ispljuvao svoju zemlju kad ne možeš da uživaš u onim lepim kadrovima i da te to očigledno ne raduje ni malo da se nešto kvalitetno izgradilo u Srbiji.

Ništa ja nisam ispljuvao, samo mi je presmešna i detinjasta tvoja konstantna potreba da nas porediš sa nečime. Niti je u Francuskoj, niti u Srbiji, niti u Uzbekistanu zlatna KM i dijamantska šina. Bitno je da mi imamo razvijene železnice, po potrebi putnika, zabole me kakve su šine i KM i u Uzbekistanu i u Francuskoj. A čak se i na BG-NS primećuju problemi, kao što su neodgovarajući kapaciteti određenih polazaka u odnosu na potrebe putnika kao i jako loše održavanje železničkih stanica, a u nekim slučajevima i loše urađene stanice kao što su Novi Beograd i Prokop.
 
Vrh