spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.369
- Pohvaljen
- 17.440
Ne rade se peroni i koloseci
Znači postojeće A4 listove će da laminiraju, a to će da košta 10.000 dinara po listu.Ne rade se peroni i koloseci
Ljudi, koliko god nakaradno zvučalo ali infra je kuća bez domaćina. Ovo što se trenutno radi (BG-NS-SU) i održava,je posledica politike i straha u glavama rukovodećeg kadra,da im slučajno neko ne bi zamerio nešto i nedao Bog pa ih smenio.
Nema inicijative da se nešto pokrene, ono što je izgrađeno to se ne održava, nema sistema koji bi sve to pokrenuo i uspešno održavao. Ovde ne mislim na sam kolosek i sve druge propratne elemente, već na stanične zgrade, perone, mobilijar, gore spomenuto označavanje, prilaze samim stanicama i ostale sadržaje koje mora imati jedna savremena železnička infrastruktura.
Na rukovodećim mestima koja odlučuju o takvim stvarima su uglavnom VD persone koje nemaju neku preteranu želju da bilo šta promene i unaprede, već im je bitno "SAMO NEK JE REDOVNA" (plata) pa dok traje traje.
Država treba da dovede nekoga kao što je Jirži Marek u Air Srbiji i da mu daju odrešene ruke.
Za ostalo si u pravu, ali satovi na železnici su zapravo samo pokazivači vremena, bez satnog mehanizma....su i ovi u Svajcarskoj iz Kine, satovi sa raio sinhronizacijom sa centralnim atomskim casovnikom.
Bulajić se u negativnoj konotaciji našao samo zato što je postavljen od strane SNS-a na tu funkciju i ni zbog čega drugog.Koliko ja ne voleo Bulajića i prozivao ga za razne stvari, mora se priznati da od sva 3 preduzeća on jedino i nešto pokušava da uradi.
Из свега написног се види да ти људи ипак имају тачку која може да се притиска и да се ка излаз добија акција. Марека није лако наћи, тим пре што довести таквог а оставити ову банду, па направили би му опструкцијус амо тамо. Ја бих прво радио са тачком, и тражио "Марека", па би такав само наставиоLjudi, koliko god nakaradno zvučalo ali infra je kuća bez domaćina. Ovo što se trenutno radi (BG-NS-SU) i održava,je posledica politike i straha u glavama rukovodećeg kadra,da im slučajno neko ne bi zamerio nešto i nedao Bog pa ih smenio.
Nema inicijative da se nešto pokrene, ono što je izgrađeno to se ne održava, nema sistema koji bi sve to pokrenuo i uspešno održavao. Ovde ne mislim na sam kolosek i sve druge propratne elemente, već na stanične zgrade, perone, mobilijar, gore spomenuto označavanje, prilaze samim stanicama i ostale sadržaje koje mora imati jedna savremena železnička infrastruktura.
Na rukovodećim mestima koja odlučuju o takvim stvarima su uglavnom VD persone koje nemaju neku preteranu želju da bilo šta promene i unaprede, već im je bitno "SAMO NEK JE REDOVNA" (plata) pa dok traje traje.
Država treba da dovede nekoga kao što je Jirži Marek u Air Srbiji i da mu daju odrešene ruke.
Molim te suzdrzi se od nekih komentaraAutorska prava na ovo ne postoje. Svi imaju table i nista specificno ne postoji na njima.
Font koji se koristi nije svajcarski, vec medjunarodni.
Insa - oni jos proiyvode satove? Ili mozda sklapaju / prepakuju Kineske? Ni svajcarci ne bolju da to bude njihovo - tender, pa ko ponudi bolje.
Ko što napisah... SISTEM!Da ali ne može da reši naizgled jednostavne stvari, tipa u jednom vozu im ne radi nijedan aparat za kafu, u jednom frižider (godinu dana već), u nekim vrata se sama otvaraju i zatvaraju i onda se isključe pa moraju da se ručno otvore, a u jednom ne rade displeji još od decembra... mislim nije tema za putničkih saobraćaj ovde, ali kada ste već pomenuli njega. Slati su e-mail-ovi Srbijavozu, od strane putnika čak, da se poprave aparati da mogu da naruče kafu...
Autorska prava na ovo ne postoje. Svi imaju table i nista specificno ne postoji na njima.
Font koji se koristi nije svajcarski, vec medjunarodni.
Insa - oni jos proiyvode satove? Ili mozda sklapaju / prepakuju Kineske? Ni svajcarci ne bolju da to bude njihovo - tender, pa ko ponudi bolje.
Ko što napisah... SISTEM!
A on se veoma teško menja.
To je inerntno,gotovo živo stvorenje koje ima svoje odbrambene mehanizme i gotovo nemoguće ga "preko noći" promeniti.
Sto se tice sata, ne mislim da treba koristiti identicne satove koji su bilo gde, vec slicne. Proizvodjac snosi troskove licenciranja i dizajniranja, ali bi verovatno uzeli postojece. Niko ne moze da zabrani da se koristisat na primer precnika 47 cm +-1, bele pozadine i crnih podeoka za minute, crne kazaljke za sate i crvene za sekunde, sa radio sinhrnizacijom.Molim te suzdrzi se od nekih komentara
Autorska prava postoaje sat švajcarski železnica izgled dizajn je zaštićen mislim da Apple kopirao dizajn dobili su tužbu ekspres i morali da meniju.
Fontovi su isto zaštićeni potrebna je saglasnost za javnu upotrebu
Fabrika Insa ad zemun postoji rade javne časovnika zidne vodomere itd
Atomski časovnik za skinhronizaciju je bio valjda u zgradi u nemanjinoj
Inace pokojna firma JZ je imala knjigu standarda za sve natpisi na zgradama na voznim sredstvima
Danas to nisu uradili nove knjige standarda za ni jedno od preduzeća nastalih na mjestu JZ