Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@Пантограф Шта је проблем да се само остави простор? Како мислите да се Банат развије ако нема инфраструктуру, или ако се не предвиди потенцијални раст обима саобраћаја?
 
Tako zovem neke od vozača na 52 koji više koče nego što daju gas, pre par dana kao da se trudio da ide što sporije.
 
Vektron DB systemtechnik u NS-u
Kreće testiranje pruge severno od NS-a.
Foto by Ljubiša Jovanović
FB_IMG_1713784786169.jpg
 
Hoce li pustati prugu parcijalno u upotrebu, na primr do Vrbasa, ili ce se cekati da se zavrsi do Subotice?
 
Vektron DB systemtechnik u NS-u
Kreće testiranje pruge severno od NS-a.
Foto by Ljubiša Jovanović
Pogledajte prilog 196199
Testiranje Novi Sad - Vrbas. Merenje sila na kontaktnom provodniku, merenje dizanja voznog voda, merenje dinamičkih sila na koloseku i testiranje ETCS-a. Kinezi rade preliminarna merenja kako bi sve bilo spremno za obimnija merenja i ispitivanja na jesen.
 
 
Da li se zna ko su budući zakupci prostora na železničkoj stanici u Novom Sadu? Kako su krenuli sada, za oko mesec dana bi trebao da se otvori stanični hol. Takođe nikako da aktiviraju postavljene displeje...
 
Statistika online peticija
Paraćin 243 popisa (https://www.peticije.online/peticija_po_zalbi_za_zatvaranje_pruznog_prelaza_u_naselju_abare_-_parain)

Jagodina 155 (https://www.peticije.online/peticija_za_izmetanje_brze_pruge_van_naseljenog_podruja_grada_jagodine)

Jagodina i pored bostovanja baš slabo. Ako je u ovoj zemlji to bitno bilo kome makar imao i 10.000

Verovatno pored online ide i klasično skupljanje potpisa.
što će reći - odlično jer će gl. stanica ostati tamo gde i jeste U BLIZINI PIJACE, CENTRA GRADA i AUTOBUSKE STANICE
i ne deli pruga grad na dva dela, pošto je tu gde jeste od 1884. već se grad širio preko pruge i ljudi gradili kuće po barama, i ritovima
 
Vrh