Meni ceo CIP-ov projekat nema logike, pominje se dovođenje na TSI standard (55 cm peroni npr.), a peroni ostaju 35cm, onda pominju JŽ koja ne postoji decenijama. Nigde se ne pominje ERTMS (ETCS) samo moderni TT i SS, kao da je projekat samo sklepan na brzinu. Sve više liči da će se ponovo raditi samo stanice i dogradnja na TSI standard, a to je prilika svi znamo za šta...значи, треба их тући све колективно у Гумењари. па сада када раде треба лепо, комплет да среде станице и стајалишта, да ставе нормалне пероне. и шта они ураде, ништа. ем остављају оне старе монтажне, ем остављају висину 350 мм. еј! па да ли толико тамо нико нема мозга?
koji je ovo projekt?да ли су ови људи нормални?
Pogledajte prilog 180605
какви су бре ово перони? па када раде реконструкцију, ваљда треба и темељно да реконструишу и пероне. морони безмозгашки
Да ли неко зна како Оптима функционише током ових радова, пошто је министар рекао да је путнички саобраћај обустављен до краја радова?
opet dvije Srbije. Sjever gladac, jug jadac.реконструкција Ниш - Димитровград
brza prugaЕво пројектованих брзина од Просека до Димитровграда:
➢ од km 13+000 дo km 19+400 - 80 km/h;
➢ од km 19+400 до km 29+000 - 70 km/h;
➢ oд km 29+000 до km 49+900 - 85 km/h;
➢ oд km 49+900 дo km 67+024 - 80 km/h;
➢ oд km 67+024 дo km 75+037 - 85 km/h;
➢ oд km 75+037 дo km 87+492 - 120 km/h;
➢ oд km 87+492 дo km 96+700 - 100 km/h;
Ko je spomenuo da je ovo brza pruga?brza pruga