Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

да ли су ови људи нормални?

Hvataj.JPG


какви су бре ово перони? па када раде реконструкцију, ваљда треба и темељно да реконструишу и пероне. морони безмозгашки
 
значи, треба их тући све колективно у Гумењари. па сада када раде треба лепо, комплет да среде станице и стајалишта, да ставе нормалне пероне. и шта они ураде, ништа. ем остављају оне старе монтажне, ем остављају висину 350 мм. еј! па да ли толико тамо нико нема мозга?
 
значи, треба их тући све колективно у Гумењари. па сада када раде треба лепо, комплет да среде станице и стајалишта, да ставе нормалне пероне. и шта они ураде, ништа. ем остављају оне старе монтажне, ем остављају висину 350 мм. еј! па да ли толико тамо нико нема мозга?
Meni ceo CIP-ov projekat nema logike, pominje se dovođenje na TSI standard (55 cm peroni npr.), a peroni ostaju 35cm, onda pominju JŽ koja ne postoji decenijama. Nigde se ne pominje ERTMS (ETCS) samo moderni TT i SS, kao da je projekat samo sklepan na brzinu. Sve više liči da će se ponovo raditi samo stanice i dogradnja na TSI standard, a to je prilika svi znamo za šta...
Meni je 190 miliona za 90 kilometara rekonstrukcije i elektrifikacije, malo za radove koji se pominju u projektu.
 
Tačno, medjutim tek od nedavno se rade rekonstrukcije stanica sa širokim peronima od 550 mm, podhodnicima i liftovima, a ovo sve rade po starom projektu koji je uradjen pre 15 godina.
 
Ево пројектованих брзина од Просека до Димитровграда:

➢ од km 13+000 дo km 19+400 - 80 km/h;
➢ од km 19+400 до km 29+000 - 70 km/h;
➢ oд km 29+000 до km 49+900 - 85 km/h;
➢ oд km 49+900 дo km 67+024 - 80 km/h;
➢ oд km 67+024 дo km 75+037 - 85 km/h;
➢ oд km 75+037 дo km 87+492 - 120 km/h;
➢ oд km 87+492 дo km 96+700 - 100 km/h;
 
Да ли неко зна како Оптима функционише током ових радова, пошто је министар рекао да је путнички саобраћај обустављен до краја радова?
 
Да ли неко зна како Оптима функционише током ових радова, пошто је министар рекао да је путнички саобраћај обустављен до краја радова?

Оптима иначе иде од априла до новембра, тако да свакако не би ни ишла наредних месеци.
 
Ovi spominju "brzu prugu" odnosno prugu za velike brzine Niš-Preševo. Da li neko zna da li je to stvarno pruga za velike brzine (200 km/h) sa potpuno novom trasom ili rekonstrukcija postojeće pruge (sa eventl. peglanjem krivina)
 
мислим да кроз Грделичку клисуру не могу да се пеглају кривине. а можда и грешим
 
Ja sam skapirao da ce da grade potpuno novu brzu prugu Nis-granica sa Severnom Makedonijom koja ce ici paralelno sa ovom koju rekonstruisu.
 
Ево пројектованих брзина од Просека до Димитровграда:

➢ од km 13+000 дo km 19+400 - 80 km/h;
➢ од km 19+400 до km 29+000 - 70 km/h;
➢ oд km 29+000 до km 49+900 - 85 km/h;
➢ oд km 49+900 дo km 67+024 - 80 km/h;
➢ oд km 67+024 дo km 75+037 - 85 km/h;
➢ oд km 75+037 дo km 87+492 - 120 km/h;
➢ oд km 87+492 дo km 96+700 - 100 km/h;
brza pruga :rolleyes:
 
https://www.eufunds.bg/bg/optti/node/12713

Бугари раде модернизацију деонице Волујак - Драгоман на прузи Софија - граница са Србијом. Модернизација обухвата делимичну доградњу другог колосека и исправљање трасе за брзину 160 км/ч. Време путовања од Софије до Драгомана ће се са садашњих 62 минута скратити на 32 минута.

Ја нисам испратио, али изгледа да је због тога укинут воз Софија - Димитровград, пошто је затвор пруге у преподневним часовима.
 
Vrh