Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Prilog CRRC o izvozu vozova u Evropu:

The EMU under the agreement are tailor-made for the Hungary-Serbia Railway based on a mature, safe and reliable technology platform according to Europe’s Technical Specification for Interoperability (TSI) and European Technical Standards, as well as the specific requirements of the Hungary-Serbia Railway, which are more intelligent, greener and more comfortable, and are compliant with European industry standards. This is the first time that the high-speed EMU with a speed higher than 200km/h made in China has been exported to Europe.

Screenshot (517).png
 
Prilog CRRC o izvozu vozova u Evropu:

The EMU under the agreement are tailor-made for the Hungary-Serbia Railway based on a mature, safe and reliable technology platform according to Europe’s Technical Specification for Interoperability (TSI) and European Technical Standards, as well as the specific requirements of the Hungary-Serbia Railway, which are more intelligent, greener and more comfortable, and are compliant with European industry standards. This is the first time that the high-speed EMU with a speed higher than 200km/h made in China has been exported to Europe.

Pogledajte prilog 180511
Kako sad 20 vozova?
 
Мислим да је грешка. У једном другом тексту је писало 20 вагона, од чега ће бити састављено 5 возова од 4 вагона, па се поткрала грешка вероватно.
Pa verovatno. Čitam i reko da nisam dobro pročitao.
 
Verovatno je greška, ali 20 garnitura preko 10 ak godina bi bilo taman. Za NI-SU na sat vremena nam treba oko 7 vozila + nekoliko za Budimpeštu + za Makedoniju i Sofiju (kad bude). Mislim da bi izašlo na taman 20ak vozova
 
@KrCan bili su mu jako lepi video snimci i fotke sa K10. Što više nije aktivan? Nadam se da je sve ok sa čovekom u smislu zdrav, prav... tj. da nije to razlog zašto više nije aktivan.
 
Pogledajte prilog 180390
Pogledajte prilog 180391
Pogledajte prilog 180392
Pogledajte prilog 180393

Velika sramota za Srbija voz. Novi Beograd - Novi Sad, iz Prokopa je voz već više nego polu-popunjen. Ljudi stoje a mnogi sede po stepenicama. Sedišta u “bifeu” zauzeta od strane posade. Treba nabaviti Štadler KISS koji je veći od ovih naših 4-delni.

Deluje kao da su i SrbijaVoz i ŽS zatečeni i u neverici koliko ljudi koristi voz izmedju BG - NS. Verovatno nisu računali da normalna, brza, efikasna, i jeftina veza izmedju dva najveća grada Srbije može da generiše toliki protok ljudi…
Ovo je najbolja loša vijest koju sam ikada htio čuti iz naših krajeva.
 

Steta sto nam caribrod nije aktivan da isprati ovaj projekt u celini.

"Postavljeno je 200 metara pruge za 34 časa rada."

Jel ovo normalno?
 

Steta sto nam caribrod nije aktivan da isprati ovaj projekt u celini.
Da li ovo radi RŽD? Ovo na snimku je njihova mehanizacija...
 
"Postavljeno je 200 metara pruge za 34 časa rada."

Jel ovo normalno?
Pa jeste, trebaš da skloniš ceo gornji stroj, donji stroj postaviš sve novo spojiš testiraš. Mislim verujem da će efikasnost rasti pa će ti segmenti biti duži i duži
Inače mašina koja sve radi može postaviti dnevno 5-6 km koloseka
 
Da li ovo radi RŽD? Ovo na snimku je njihova mehanizacija...

Не. Пругу ради конзорцијум две бугарске компаније Trace Group, Start Engeneering и италијанске компаније Armatori Ferroviari. Могуће је да су изнајмили или купили механизацију од Руса.
 
"Postavljeno je 200 metara pruge za 34 časa rada."

Jel ovo normalno?

По моjoj калкулацији је отприлике то то. Имају рок од 182 недеље. У свакој недељи имају два прозора од 36 сати за рад, значи 400 метара недељно, што даје 73 км за 182 недеље. Ниш - Димитровград је 86 км, а ради се од Сићева, а не од Ниша, што му дође таман.
 
100 metara kompletno za 8h odradi ZOP brigada sa Paukom, podbijačicom & 6 krampova.
A ovi pred kamerama oko 200 metara (sa fotografije ne deluje da tu ima 200m) i to za 36h + ovo nije gotovo kolosek samo je nabacan tucanik sa novim kolosečnim poljem.
Znajući njihov tempo sa Međurovo-Brestovac ima ovo da potraje.
Samo 2 meseca dovoze neki materijal po stanicama, čeprkaju bagerom oko Nišave i tako, gde žurimo?

A ovo da nije bilo putnika između 2013 & 2021. je laž.
Samo 2021. je pravio gubitke taj voz, jer je fiktivno postojao u redu vožnje dok se u realnosti otkazivao zahvaljujući SV-u.
Sve pre toga išlo je relativno OK, imate čak i klipove od Dulevoza iz 2020. gde se vidi da nije išao prazan.
Pravac vapi za obnovom, to stoji, ali nisu vozovi išli prazni.🙃
 
По моjoj калкулацији је отприлике то то. Имају рок од 182 недеље. У свакој недељи имају два прозора од 36 сати за рад, значи 400 метара недељно, што даје 73 км за 182 недеље. Ниш - Димитровград је 86 км, а ради се од Сићева, а не од Ниша, што му дође таман.
Јел се ради реконструкција у постојећој траси или се пеглају неке кривине?
 
100 metara kompletno za 8h odradi ZOP brigada sa Paukom, podbijačicom & 6 krampova.
SV-u.

Po ovoj fotki izgleda da je zemlja skidana do "zdravog" i da nije samo buldožerom razgrnuto i na to postavljena kolosečna rešetka kako to ZOP i ZGOP rade kod "remonta" pruga sa polovnim materijalnom.
IMG-df1c420d379c394937cc97ed5b6edca8-V_0_1280x1280.jpg

Baš se vidi da tu ima sigurno metar novog nasipanja pre tucanika.

PS. Ovog Stanisavljevića kad vidim odmah proliv dobijem. 🥴
 
Mađarska jutros, teretni voz (MMV) prošao STOP na signalu i udario u putnički voz, mašinovođa putničkog voza je teže povređen, mašinovođa teretnog voza je lakše povređen, 4 putnika i kondukter su lakše povređeni.


1700053220842.png

1700053245956.png

1700053270088.png

1700053298279.png

1700053327446.png
 
Po ovoj fotki izgleda da je zemlja skidana do "zdravog" i da nije samo buldožerom razgrnuto i na to postavljena kolosečna rešetka kako to ZOP i ZGOP rade kod "remonta" pruga sa polovnim materijalnom.Pogledajte prilog 180536

Naravno da rade i donji stroj, ja sam to i malo karikirao sa ZOP-ovcima, ali opet predugo će ovo trajati ako rade ovako parcijalno po 100/200 metara.
Znaš i sam treba na red da dođe podbijanje, regulisanje, pa opet nasipanje, podbijanje, pa četka, pa zavarivanje, pa dugi trak itd...
I ako rade ovako po zatvoru 200 metara bez tih gore navedenih karakteristika odužiće se to mnogo, ti završni radovi obično i oduzmu najviše vremena.
Još se elektrifikacija radi iz odvojenog izvora pa dok se uskladi kuku lele, za obilaznicu još ni nema izvođača, a ne verujem da će pustiti celu deonicu za redovan saobraćaj bez nje.

Užasno je organizivano uz dosta peripetija, barem je to moje mišljenje.🙂
 
Ako sam dobro razumeo elektrifikacija će tek doći u kasnojoj fazi... sada samo menjaju šine?
 
тренутно је и битније да се замене доњи строј и шине. електрификација може и да сачека
 
Vrh