I ja sam istog mišljenja.
Mislim da se nije očekivao ovoliki broj ljudi koji će koristiti voz na ovoj relaciji.
Ali to je normalna reakcija ljudi, kada se izmedju dva najveća grada u zemlji (od kojih je jedan skoro dvomilionski a drugi polu-milionski, dakle nisu uopšte mali) uspostavi ovako brza i efikasna veza, a pritom je razdaljina izmedju njih dosta mala, sa ovom brzinom, normalno je da će se cirkulacija kretanja stanovništva izmedju ta dva grada značajno povećati, pogotovo jer toga pre nije bilo.
Veliki je broj ljudi koji radi u jednom, a živi u drugom gradu. Samim tim previše ljudi ima mesečne/godišnje karte za korišćenje Sokola. I zato je Soko sad u rasulu od gužve, i rekao bih da toga do pre samo pola godine uopšte nije bilo.
I ako je formalno broj mesta u Sokolu ograničen, to u realnosti nije slučaj. Neko sam ko je rodjen u Beogradu, živeo u Novom Sadu i sada ponovo u Beogradu, te samim tim dosta često idem u Novi Sad (par puta nedeljno), i mogu reći da je ovo sada baš haotično. Soko je prepun, ljudi sede po stepenicama, guraju se po onim “separeima”, stoje gde se stajati može i čini mi se da gužve postaju sve veće i veće. Najopterećeniji su polasci iz Beograda za NS od 15h pa do 18h, i Soko i Regio. O večernjim polascima da ne pričam, oni u 20 i 21h su preopterećeni, regio u 21h iz BG za NS je svaki dan pun da dosta ljudi ostane napolju i ne uspe da udje. Oni polasci za NS posle 21h su solidno popunjeni, ali ne ovoliko koliko ovaj u 21.
Ja koliko sam čuo, ne znam koliko je tačno, je da će postepenim puštanjem u saobraćaj 18 novih Flirtova biti puštena + jedna kompozicija, što bi trebalo sa znači po danu po 5 novih regio polazaka iz oba grada, + polasci na novoj liniji NS-PA, trebalo bi da je to 2 ili 3 polaska dnevno iz oba grada.