Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Zato su nesposobni evropsku prugu da naprave 🤷🏻‍♂️Lako je biti svaki treci kada pokrivas jedno ogromno trziste

Грохотом се смејем. Прво, не постоји разлика између европске и кинеске пруге. И једна и друга се састоје од шина, прагова, баласта итд. Друго, од тренутних пројеката изградња пруга у Европи ово што Кинези раде у Србији и Мађарској је вероватно најуспешнија изградња што се тиче поштовања рокова. До сад је све испоштовано и тренутни радови показују да ће бити и убудуће. Време ће показати квалитет, али ако је у Кини квалитетно урађено не видим зашто не би и у Европи било. За то време у ЕУ све касни годинама, негде и деценијама! Аустрија, Немачка, Хрватска итд. Проценат радова на изградњи и модернизацији пруга завршених у првобитно договореном року је мизеран у ЕУ.
 
Iskreno navijao sam da i deonicu od Beograda do Dimitrovgrada uzmu Kinezi. Plasim se da sa onim EU kreditom i glomaznom birokratijom ne bude u startu Skadar na Bojani.
 
Грохотом се смејем. Прво, не постоји разлика између европске и кинеске пруге. И једна и друга се састоје од шина, прагова, баласта итд. Друго, од тренутних пројеката изградња пруга у Европи ово што Кинези раде у Србији и Мађарској је вероватно најуспешнија изградња што се тиче поштовања рокова. До сад је све испоштовано и тренутни радови показују да ће бити и убудуће. Време ће показати квалитет, али ако је у Кини квалитетно урађено не видим зашто не би и у Европи било. За то време у ЕУ све касни годинама, негде и деценијама! Аустрија, Немачка, Хрватска итд. Проценат радова на изградњи и модернизацији пруга завршених у првобитно договореном року је мизеран у ЕУ.
Okrećeš se kao vetar. Pre dve godine pisao o svim greškama na prugi, sada šampanjac u ruci? Ne ide ovo tako. Ali kao i uvek mešaš kruške i jabuke. Koji projekti EU su ravninske "brze pruge" sa jednim 1 km tunelom i kasne deceniju? Zašto u Bosni više nema Kineza na autoputu? Ajde, neka Kinezi naprave 21 km tunela na kraškom terenu ili 33 km tunela sa vodenim žilama, sve tačno i bez problema, kao na panonskom terenu. Ova pruga Beograd - Budimpesta nije ništa posebno u građevinskom smislu. Neka idu da grade pre bavarskih farmera i neka imaju kineske zakone. Nikada ne bi izgradili. Smiri se malo.
 
Putnika na relaciji Niš-Beograd itekako ima, naravno pogotovo nedeljom. (danas)

400743629_2614946295346326_6335191061477295433_n.jpg
 
Naručen je flirt 4 sa starom maskom
Samo jedno pitanje: je l postoji opcija da je render pogresan i da cemo ipak dobiti flirt 4 sa novom maskom, tj. da li je proveren info da je narucen flirt sa starom maskom ili ipak postoji nada da cemo dobiti flirt kao slovenci sa novom maskom?
 
@dervisbegovic_ hvala za info i prosto ne mogu da verujem da su doneli takvu odluku. Mislim ono sve uradis do kraja kako treba i na kraju, da izvines, ukakis sve jer hoces da imas isti voz kao stari, samo da bude novi. ;)
 
Nije čuo covjek za unifikaciju standardizaciju on bi naručio svaki sa drugom maskom
 
@direktor to je kao kada bi ti sada kupio npr. 10 novih Skoda Oktavija za svoju firmu i trazio da ti ugrade prednju masku sa starog modela, kako bi novih 10 Oktavija bilo unificirano sa starih 10 koje si kupio pre 5 godina. Tako ja tumacim ovu krajnje glupu odluku Srbija voza.
 
@direktor to je kao kada bi ti sada kupio npr. 10 novih Skoda Oktavija za svoju firmu i trazio da ti ugrade prednju masku sa starog modela, kako bi novih 10 Oktavija bilo unificirano sa starih 10 koje si kupio pre 5 godina. Tako ja tumacim ovu krajnje glupu odluku Srbija voza.
Не можеш да поредиш одржавање аутомобила и возова, код возова је сасвим друга прича, поготово у Србији.
 
Automobil i voz nisu isto. Stadler je FLIRT 3 nudio sa jednim tipom maske. Sada nude FLIRT 4 sa dva tipa maske. Ne vode ih kao "stara" i "nova", već obe mogu biti podjednako zastupljene, sve zavisi od želje kupaca. Ovakav odabir Srbijavoz-a je izuzetno pametan, što sa aspekta unifikacije sa podserijom 0XX (trebali su i da ih ofarbaju kao njih, ali avaj), što sa aspekta menjanja plastika ukoliko dođe do nekog vandrednog događaja (što je na žalost kod nas čest slučaj). U tim situacijama isti delovi se mogu koristiti i za jednu i za drugu podseriju.
 
Ne kapiram, šta je problem sa "starom" maskom? Da li ima neku grešku u dizajnu? Da li ćemo novom maskom uštedeti struju? Lično mi je stara maska sasvim okej ne vidim razloga za bilo kakav problem.

Razlog koji je direktor pomenuo je racionalan, lakše je održavati vozni park ako je unificiran, i to je generalno bolja opcija za preduzeće, ali ako pominješ dizajn kao takav u kontekstu da je svejedno imati stariji model, a ne moderniji, to je već stvar neukusa. Da smo sada imali mogućnost da biramo novi tip voza, ne vidim razlog da se bira nešto starije... Opet napominjem, u ovm slučaju, gde se dokupljuje identičan voz, svakako da je bolje imati unificiran vozni park.
 
Ne znam da li je prava tema, ali danas se prvi put se vozio sokolom i primetio sam oba puta pri ulasku u tunel velikom brzinom da se napravi tako veliki pritisak u kabini, da nas su sve gore zabolele uši. Da li to neko nije zatvorio nešto, nešto crklo ili je takav dizajn?
 
V
Ne znam da li je prava tema, ali danas se prvi put se vozio sokolom i primetio sam oba puta pri ulasku u tunel velikom brzinom da se napravi tako veliki pritisak u kabini, da nas su sve gore zabolele uši. Da li to neko nije zatvorio nešto, nešto crklo ili je takav dizajn?
I ja sam imao isto iskustvo, medjutim i kada sam se vozio Eurostarom, i istim modelom kao SOKO za Westbahn u Austriji bilo je identično iskustvo.
 
Kad smo kod unifikacije, zašto sad Kinezi umesto Kissa?
Tj zasto ne jedni ili drugi sve vreme?
Ja sam takodje za novu masku, samo zbog izgleda. Daleko je moderniji i lepši sa novom maskom. Ali aj ako je to sad najveći nedostatak zanemariću :)
 
Okrećeš se kao vetar. Pre dve godine pisao o svim greškama na prugi, sada šampanjac u ruci? Ne ide ovo tako. Ali kao i uvek mešaš kruške i jabuke. Koji projekti EU su ravninske "brze pruge" sa jednim 1 km tunelom i kasne deceniju? Zašto u Bosni više nema Kineza na autoputu? Ajde, neka Kinezi naprave 21 km tunela na kraškom terenu ili 33 km tunela sa vodenim žilama, sve tačno i bez problema, kao na panonskom terenu. Ova pruga Beograd - Budimpesta nije ništa posebno u građevinskom smislu. Neka idu da grade pre bavarskih farmera i neka imaju kineske zakone. Nikada ne bi izgradili. Smiri se malo.

Писао сам о грешкама на прузи, углавном на руској деоници, не на кинеској. Ни сад не кажем да грешке не постоје. Сад причам о роковима изградње, а не о грешкама.

Заиста је комично рећи да Кинези нешто не могу да изграде, када видиш шта су све изградили у Кини.
 
Vrh