spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.344
- Pohvaljen
- 17.401
Ajd molim te. Treba mi lupa. Na nemačkom je, ali je lako razumeti. Prvi red radijus i brzine za različite nagibe voza. 2500 metara za 250 km/h u stvarnosti i 3200 za najmanje 300. U Kini još više preteruju i 9000 metara je norma, a 7000 izuzetak za pruge koje su predviđene za 380 u budućnosti.
Ти си онда ћорав. Радијуси и максималне брзине које си окачио су чак и изнад граничног дозвољеног (последња колона), а у пракси се углавном користе нормалне вредности (претпоследња колона).@WLABmz
Ja vidim da ta tabela govori suprotno od onog sto ti pricas i da potvrdjuje ono sto sam rekao.
Jeste ima ta jedina krivina kod Karlovackih vinograda koja je sa radijusom 3500 metara jer tu voz usporava/ubrzava jer prelazi sa obicne na brzu deonicu.
Који линк? Окачио сам слику са линка. Ја је видим.Wlab ne radi ti link
Inace potvrdjujem da je @Generator postavio pravilne radijuse i odgovarajuce brzine
Meni i na telefonu i na kompu se ne prikazuje slika.
Mrzi me da racunam ali ova tabela na prvi pogled ima smisla.
Srpska pravila važe za ceo svet? Koliko rezerve ima srpski pravilnik? E može se raspravljati celu noć. Ako znaš fiziku, viki vam već pomaže.Oдакле си ово извукао? Овде се наводи гомила неких малих радијуса, а великих нема. Као да је за трамваје, а не возове. Ја сам поставио део Правилника о техничким условима и одржавању горњег строја железничких пруга у Србији.
Srpska pravila važe za ceo svet? Koliko rezerve ima srpski pravilnik? E može se raspravljati celu noć. Ako znaš fiziku, viki vam već pomaže.
na tabeli pisu ipak neke nelogicne stvari
pazi ovo za 200 na sat primera radi: 18800 metara poluprecnik najveci a rekord brzine od 576 km na sat je oboren u krivini od 16000 metara...
Onda imamo za tu istu brzinu od 200 na sat 9100m najveci reporuceni. Hej 9100 metara radijus pa tu moze da se vozi 400 a ne 200.
A ja sam pitao Generalnog direktora ruskih zeleznica nadlezan za izgradnju nase pruge, da li ti znas bolje od njega mozda???Oпет те питам - одакле је тај правилник на немачком који си поставио? Мој је званични документ, а твој?
Док би расправљате теорију, кроз Србију је прошло само 44,2% транзита у железничком саобраћају у односу на исти период 2022.
Наиме, током прве половине 2023. је превучено 487.000t робе, односно 218 милиона тона-километара, док је 2022. превучено 989.000t робе, односно 439 милиона тона-километара.
A ja sam pitao Generalnog direktora ruskih zeleznica nadlezan za izgradnju nase pruge, da li ti znas bolje od njega mozda???
9100 metara najveci preporuceni radijus za brzinu od 200? Da li si realan?Па има највећи, највећи препоручени, нормалан и гранични, не знам шта није јасно? Бркаш појмове.
Pa, rekao sam ti. Formule sa zapada, a kako je računao srpski pravilnik?Oпет те питам - одакле је тај правилник на немачком који си поставио? Мој је званични документ, а твој?
9100 metara najveci preporuceni radijus za brzinu od 200? Da li si realan?
Jel imas predstavu KOLIKI JE TO RADIJUS???
Pa, rekao sam ti. Formule sa zapada, a kako je računao srpski pravilnik?
A sta ako se pokvari dok juri tih 320km/h pa mora da uspori?Francuzi grade najmodernije brze pruge sa radijusima od 6000 i to za minimalne brzine od 320 a na takvom radijusu moze da ide dosta brže jer ko gradi prugu bez superelevacije.
Запада? Загреб или Буенос Ајрес? Питао сам те одакле је документ, регулаторни орган железничке инфраструктуре у Немачкој, Швајцарској или Аустрији (пошто је на немачком)?
Pa onda nije minimalna 320km/h nego 0Nista, staće u krivini i biće nagnut malo a neće se prevrnuti.
Ja sam tu situaciju u TGV-u iskusio na desetine puta pa i na našim zeleznicama.