Cek a zašto to parce subotica horgoš nije radjeno preko kinez
I sta mislis kakav bi prioritet trebalo dati za rekonstrukciju pravaca
Da li ići od bg pa nekim redom ili gledati profitabilnost pravca
Poslije svih hitnih mjesta gdje vozovi iskaču svaki 7 dana
Много би корисније за путнике, привреду и све било да данас имамо цео бивши Коридор 10 и барску пругу на пројектованом стању до 120 км/ч, уместо да имамо једну пругу од 76 км за брзину до 200 км/ч
Ja bi ovu konstataciju uzeo sa veeelikom rezervom.а годишње имамо више искакања возова него цела Европска Унија.
Ja bi ovu konstataciju uzeo sa veeelikom rezervom.
Naravno.Слажем се. Али да је број искакања возова као последица лошег стања пруга абнормано велик у Србији, не можемо оспорити.
U pitanju su merna kola Infrastrukture ŽS Sever 1435. Proizvođač je firma Tvema iz Rusije, to je njihov logo kod mašinovođe.Pogledajte prilog 177830
Pogledajte prilog 177831
Slikao sam jutros na stanici u Novom Sadu. Nisam ranije vidjao ovu garnituru a vidim piše “Track recording vehicle”. Da li će možda poslužiti za merenje brzine i drugih stavki na pruzi NS - SU?
Битно да до НС идемо 200, а зато после Руме милимо 30...Због чега би морало бити рађено преко Кинеза? Суботица - Хоргош није део пруге Београд - Будимпешта, већ крак ка Сегедину.
Приоритет већ преко деценије тупим врло једноставно - кренеш од најлошије ка најбољој деоници на коридорским пругама и тако побољшаваш свеукупну ситуацију. Много би корисније за путнике, привреду и све било да данас имамо цео бивши Коридор 10 и барску пругу на пројектованом стању до 120 км/ч, уместо да имамо једну пругу од 76 км за брзину до 200 км/ч, и гомилу деоница пруга на којима се мили 30 км/ч, а годишње имамо више искакања возова него цела Европска Унија.
Svi grafiti skrnave objekat i vlasnike.Имамо широм града брдо примера како ти "уметници" немају поштовања према туђим муралима и лепшим графитима. Њима је битно само да се потпишу.
2) Da smo imali ka Budimpešti, Skoplju i Sofiji oko 400km za oko 6 sati, i tamo bi imali po 3-4 dnevna i po jedan noćni voz dobro popunjeni. Recimo zamislite sledeći red vožnje, da vozovi budu čisti, zimi ugrejani, i da kašnjenja skoro nikada ne prelaze pola sata:Uvek se najviše, valjda zbog politike, potencira pravac ka Hrvatskoj. Iskreno, ja ne mislim da je to naš glavni međunarodni pravac. Mislim da će nam mnogo više doneti pravac preko Budimpešte.
Beograd | 6:15 | 9:15 | 12:15 | 15:15 | 16:15 | 21:00 |
Niš | 9:30 | 12:30 | 15:30 | 18:30 | 19:30 | 00:15-2:20 |
Leskovac | 10:10 | 16:10 | 20:10 | 3:00 | ||
Vranje | 11:10 | 17:10 | 21:10 | 4:00 | ||
Skoplje | 12:50 | 18:50 | 22:50 | 6:00 | ||
Solun | 10:00 | |||||
Pirot | 13:30 | 19:30 | ||||
Sofija | 15:30 | 21:30 |
S obzirom da će uz ovih 5 garnitura biti uključeno održavanje od 20 godina taj problem je rešen. Naravno da je trebao tender za više garnitura jer nama potrebe stalno rastu, a poslebno usled otvaranja novih deonica.Dobro sam prečešljao temu i negde je progutan ili nije objavljen intervju Ivana Bulajića direktora Srbija voza za E-kapiju.
Neki moji komentari:
1) Mikroserije voznih sredstava. Tu je u startu napravljena greška u planiranju, da se nije ušlo u unifikaciju za nabavku i održavanje najskupljeg parka za 200km/h. Tu se moglo sa prvom nabavkom tipa "tender za 5 kompozicija sa mogućnošću proširenja na još 10 kompozicija". Tada se park širi po skraćenoj proceduri sa svakom fazom radova.
2) Da smo imali ka Budimpešti, Skoplju i Sofiji oko 400km za oko 6 sati, i tamo bi imali po 3-4 dnevna i po jedan noćni voz dobro popunjeni. Recimo zamislite sledeći red vožnje, da vozovi budu čisti, zimi ugrejani, i da kašnjenja skoro nikada ne prelaze pola sata:
Naravno da bi ovi vozovi bili dobro popunjeni. A dok je do 2012. bila normalna usluga prema Hrvatskoj, vuklo ga je pre svega tada dobro stanje pruga u Hrvatskoj, i mnogo unutrašnjih putnika i u Srbiji i u Hrvatskoj. Ne zaboravite da je za Šiđane, Rumljane, i Mitrovčane ta veza bila brza i pouzdana, za razliku od drugih međunarodnih pravaca.
Beograd 6:15 9:15 12:15 15:15 16:15 21:00 Niš 9:30 12:30 15:30 18:30 19:30 00:15-2:20 Leskovac 10:10 16:10 20:10 3:00 Vranje 11:10 17:10 21:10 4:00 Skoplje 12:50 18:50 22:50 6:00 Solun 10:00 Pirot 13:30 19:30 Sofija 15:30 21:30
Ima još sada nemam vremena. da završim.
Ništa bitno, privatna vožnja. Ne planira se puštanje putničkog voza do Zagreba, a kamoli do RijekeDa li neko zna o čemu je reč? Bio je i u Rijeci.
Pogledajte prilog 178067
Radi se rekonstrukcija i elektrifikacija lokalne pruge 307 Vrbas - Sombor, a regionalna pruga 207 Novi Sad - Bogojevo i magistralna pruga 110 Subotica - Bogojevo muk.Šta je tu čudno ?
Kada mi samo za magistalne pruge/koridore imamo definisanu strategiju razvoja.
Nigde koliko znam ne postoji analiza za regionalne pruge i šta je najbolje raditi sa njima(povećavanje brzine kroz rekonstrukciju, samo rekonstrukcija itd.) sve se radi e ovu prugu ćemo za 120 kmh, ovu ćemo da ostavimo kako jeste samo ćemo da je remontujemo polovnim šinama.
Mi prvo trebamo da odradimo analizu gde se šta isplati, a ne da se pruge koje po obimu saobraćaja nisu isplative rekonstruišemo za 120 samo eto da kažemo da smo odradili.
Trebali bi da težimo ka tome da nam cela mreža Magistralnih i regionalnih pruga bude elektrificirana.
Pritom je pruga Vrbas - Srbobran - Bečej ukinuta, tako da je stara stanica Vrbas postala slepo crevo, a nova stanica je toliko daleko da ne može peške da se izvrši transfer putnika između stanica. A koliko sam shvatio stara stanica neće biti povezana sa prugom BG-NS-SU, tako da nema prolaska ni za teretnjake.
Хоће.Radi se rekonstrukcija i elektrifikacija lokalne pruge 307 Vrbas - Sombor, a regionalna pruga 207 Novi Sad - Bogojevo i magistralna pruga 110 Subotica - Bogojevo muk.
Znači ili klasifikacija pruga nema smisla, ili su prioriteti naopačke
Pritom je pruga Vrbas - Srbobran - Bečej ukinuta, tako da je stara stanica Vrbas postala slepo crevo, a nova stanica je toliko daleko da ne može peške da se izvrši transfer putnika između stanica. A koliko sam shvatio stara stanica neće biti povezana sa prugom BG-NS-SU, tako da nema prolaska ni za teretnjake.
Прочитах негде да ће стајати и у Новом Саду и у Суботици, стварно би било сулудо да не стаје.Ааа, па чекај, можда ће бити пасошка на Прокопу, па воз буде ишао без стајања до Мађарске... уз жандармеријску пратњу.
Свашта овде људима може да падне на памет, идеје су разне, форсира се креативно мишљење, out of the box размишљање; небо је граница.
(Реалније је да ће карта за тај воз у унутрашњем саобраћају бити папрена, па ће тако смањити оптерећење.)