Da li se neko dobro razume u pravila za prodaju karata? Molim vas dm, da ne opterećujemo temu.
Zato što je važno da u Nišu i Skoplju bude u relativno normalno vreme. U Nišu malo posle ponoći, u Skoplju u 6 ujutro. Ako se postižu ovakve brzine, a za šta je dovoljan kapitalni remont, dobar sistem održavanja i dispečerskog upravljanja, tada leti to mogu biti dva voza, u 21:00 i 23:00 iz Beograda za Solun bez tog stajanja dva sata. Naravno, ako imamo dovoljno vagona i lokomotiva, i da sve to drži neki nivo.Zašto 2h pauza u Nišu?
3. Presedanje u Budimpešti? Ovaj lik, za razliku od autobuskih i avionskih prevoznika, stvarno ne zna tokove i pravce kretanja putnika. Čak i ta Hrvatska i Slovenija svaka pojedinačno generišu više putovanja nego Mađarska. U Austriji pola miliona Srba, a ogroman broj autobusa tuda sa 8-9 sati putovanja! Kolima 6-7 sati, sa tim da dobar noćni voz može biti korišćen čak i sa 12 sati putovanja. Dok je bio noćni za Beč glavni problem je bila bezbedednost od krađa, ali da ne širim temu, najvažnije, koliko je politika međunarodnog prevoza promašena. Ako bi napravili neki "Beč-ekspress" koji u Budimpešti staje samo Kelenfold, i uopšte sa minimum stajanja, možemo imati par 6:30 i 16:30 vozova koji putuju 5,5-6 sati, što je super, samo treba voznih sredstava za to, na primer. A to da za susedne zemlje nemamo bar po jedan voz dnevno a imali smo?Dolaskom do Budimpešte, sa jednim presedanjem, imaćemo na svaki sat voz prema Zapadnoj Evropi.
4. Zaječar i Knjaževac možda dobiju bržu vezu preko Niša, ali Bor, Majdanpek i Kučevo nisu Istočna Srbija? Kada tamo padnu snegovi po dva metra, mogu i da izumru, koga briga. U svaki od ova tri grada pojedinaćno je duže teže i neprijatnije putovanje autobusom nego Beograd - Zaječar.Ali, veza istoka sa ostatkom zemlje u budućnosti će ići preko Niša, a to će dobiti pun smisao kada se završi rekonstrukcija na delu pruge od Niša do Zaječara i kada bude urađena modernizacija pruge od Beograda do Niša za brzine od 200 kilometara na sat.
5. Za vreme "žutih lopova" je bilo 11-15 miliona putnika, i to bez ulaganja milijardi. Belorusija ima 100 miliona, a Austrija 260 miliona putnika. Čak i ovde su se "žuti" pokazali kao pobednici u trci bogalja.procena je da će u toku 2023. godine biti prevezeno 6,97 miliona putnika. Građani se vraćaju železnici, ali ne samo na relaciji Beograd - Novi Sad, već pojačanu potražnju imamo na gotovo svim linjama.
6. Do moga vlada misli o tome da ljudi imaju dostupan prevoz. Na pola pruga nema vozova godinama. Redovi vožnje neprilagođeni potrebama. Pola Srbije radi za vikend, a ukidaju jedini jutarnji voz na mnogim linijama rano ujutru.Imamo linije koje nisu profitabilne, ali država smatra da je za građane određenih delova zemlje potrebno da imamo tu vezu i u tom slučaju država doplaćuje do pune cene troškova operacija na toj liniji.
7. Normalna društva za ovakve pozicije imaju otvoren konkurs, sa namenskim školovanjem. Gore napisano je jedan od glavnih, ako ne i glavni razlog zašto obrazovani mladi odlaze iz Srbije obrazom za poštovanjem, a ne trbugom za kruhom. U SFRJ je bilo najteže upisati, a posle završiti neku dobru srednju školu ili fakultet. U Belorusiji čak, ako si se školovao u trošku države, mora da odradiš dve godine. Plata za stažiste je niska za Belorusiju, reda 400 litara mleka, manje nego kasirka. Mnogi se žale na taj sistem u Belorusiji, pogotovu što omladinu iz velikih gradova šalju duboko u provinciju na stažiranje. A ja bi ko god da je predsednik u Srbiji, ako bi mi pružio takvu šansu, poljubio bi ga u zadnjicu. Pogotovu što kada ti daju takav smeštaj, daju ti i smeštaj za koji ne plaćaš kiriju.Od novembra krećemo sa objavljivanjem konkursa zato što smo u prethodnih godinu dana to unapredili u Srbija vozu. Konkurse objavljujemo javno, sve biografije dobijamo na imejl, posle čega se proverava da li kandidati ispunjavaju formalne uslove (kao što su državljanstvo i obrazovanje). Oni koji ispunjavaju, donose svedočanstvo, na osnovu uspeha u školi im se daju bodovi, nakon toga rade test znanja koji nije poznat unapred, on se ocenjuje i onda se rade intervjui sa budućim rukovodiocima nakon čega se sastavlja rang lista na osnovu ukupnog broja bodova. Infrastrukturni problemi se rešavaju, pa će naš uspeh u budućnosti zavisiti samo od toga koliko kvalitetne ljude uspemo da privučemo.
Jel ovo nekad bila naša 441 ?
3. Presedanje u Budimpešti? Ovaj lik, za razliku od autobuskih i avionskih prevoznika, stvarno ne zna tokove i pravce kretanja putnika. Čak i ta Hrvatska i Slovenija svaka pojedinačno generišu više putovanja nego Mađarska. U Austriji pola miliona Srba, a ogroman broj autobusa tuda sa 8-9 sati putovanja! Kolima 6-7 sati, sa tim da dobar noćni voz može biti korišćen čak i sa 12 sati putovanja. Dok je bio noćni za Beč glavni problem je bila bezbedednost od krađa, ali da ne širim temu, najvažnije, koliko je politika međunarodnog prevoza promašena. Ako bi napravili neki "Beč-ekspress" koji u Budimpešti staje samo Kelenfold, i uopšte sa minimum stajanja, možemo imati par 6:30 i 16:30 vozova koji putuju 5,5-6 sati, što je super, samo treba voznih sredstava za to, na primer. A to da za susedne zemlje nemamo bar po jedan voz dnevno a imali smo?
Ne. Lokomotiva rumunskog operatera Konstantin group, danas u vlasništvu uJel ovo nekad bila naša 441 ?
Нама ка западној Европи треба редовна линија ка Бечу преко Будимпеште и Љубљани преко Загреба, минимум 3 пута дневно (ујутру, поподне и ноћни).
шалу на страну. људи, са којим вагонима? у целој држави немамо 15 исправних вагона, а маштамо о три воза дневно за Беч. да, то би требало да постоји, али оно. говоримо о фирмама из Гумењаре. чак и да буде за једно Х година, неће бити свакако преко Загреба
Koliko ja znam planira se uvođenje i linije Beograd-Budimpešta i linije Beograd-Beč, verovatno će za Budimpeštu biti dosta često jer će voziti garniture, a za Beč će ići lokomotive+vagoni (lokomotive će se nabavljati a vagoni se modernizuju)
Причам о неким плановима за будућност који су погрешни. Стање такво какво јесте, али није било пре 10 година такво и искрено се надам да неће бити за 10 година такво, те да ће доћи неко нормалан који има иоле мало увида у стварно стање и потребе.
4. Zaječar i Knjaževac možda dobiju bržu vezu preko Niša, ali Bor, Majdanpek i Kučevo nisu Istočna Srbija? Kada tamo padnu snegovi po dva metra, mogu i da izumru, koga briga. U svaki od ova tri grada pojedinaćno je duže teže i neprijatnije putovanje autobusom nego Beograd - Zaječar.
Malo sam dublje kopao po sajtu, pa sam shvatio da sam izgubio predmet pitanja.Постави питање, можда ће неко знати одговор. Широк је појам правила за продају карата.
Može li neko da mi objasni zašto taj voz stoji u redu vožnje već četvrtu godinu kako ne saobraća i još ne planiraju da ga vrate u život. U autobusima za Zagreb i Ljubljanu se sedi po podu plus Blabla car, stvarno mi je neverovatno da toliko ne mogu da se dovedu u red i iskoriste tu priliku i olakšaju ljudima život.Ništa bitno, privatna vožnja. Ne planira se puštanje putničkog voza do Zagreba, a kamoli do Rijeke
Ja lično mislim da je bolje da se svi resursi stave na jedan pravac, (ka Nišu) umesto da imamo podeljene resurse, a time i polovične redove vožnje itd na obe pruge. Mislim da bi dolaskom remontovanih 710 treblo pokrenuti liniju do Požarevca sa jednom garniturom (odakle bi se presedalo za Beograd) i to je to, a za Niš napraviti kršten red vožnje sa tih 6-7 garnitura. Takođe se spominje ponovo pruga koja bi pratila dunavski koridor do Kladova, eto nekog dugoročnog rešenja za istok Srbije, naravno uz elektrifikaciju.Ideja je glupa, voz bez zaustavljanja na kompletnoj obnovljenoj pruzi Zaječar-Niš bi putovao oko 2h, za to vreme Nikolić Prevoz je već kod Velike Plane.
A znamo da neće uvesti takav voz, znači 2h 30 min do Niša + presedanje 15/30 min + vožnja IC do Beograda.
Trenutno rade samo dva PP-a između Zaječara i Niša, znači i tih 2h 30 min prete da se produže.
A šta ćemo sa cenom karte? Železnica cenu karte računa po km-u, kada sabereš Zaječar-Niš & Niš-Beograd ispadne skuplje nego autobuska. A još da dodamo i taj efekat da Bor, Majdanpek, Kučevo nećrle imati voz onda je jasno o čemu se radi.
Svako ko misli da je ova ideja odlična taj je glup, ovo je u stvari na lepši način rečeno "Puca nam k***ac za voz Beograd-Zaječar". (kad već moram da budem bezobrazan.)
Vratili su nas u 60te i vreme okolo Ganz-a, svaka čast i hvala ni na čemu.
Возом до Параћина, па железничким ("поштанским") бусом преко Честобродице за Бољевац, Зајечар и бор.Ja lično mislim da je bolje da se svi resursi stave na jedan pravac, (ka Nišu) umesto da imamo podeljene resurse, a time i polovične redove vožnje itd na obe pruge. Mislim da bi dolaskom remontovanih 710 treblo pokrenuti liniju do Požarevca sa jednom garniturom (odakle bi se presedalo za Beograd) i to je to, a za Niš napraviti kršten red vožnje sa tih 6-7 garnitura. Takođe se spominje ponovo pruga koja bi pratila dunavski koridor do Kladova, eto nekog dugoročnog rešenja za istok Srbije, naravno uz elektrifikaciju.
Ipak je, što kaže WLABmz, Budimpešta turistička vikend-destinacija mnogo manjeg značaja za nas od Beča, Ljubljane, Ciriha, Minhena pa i Zagreba.
Nema ništa od masovnog presedanja. Sve i da Srbi ne mrze presedanje (a mrze), voz sa presedanjem neće biti toliko radikalno brži ni od direktnog autobusa ni od automobila, a vrlo moguće da će biti skuplji. Ako ulupavamo milijarde da bismo brže stigli na šoping, nisam siguran koliko je pametno bilo raditi prugu.Budimpesta je za turizam, shopping, aerodrom pa i presedanje za dalje, a da li ce preuzeti bus/kombi/taxi/carpool zavisi od reda voznje, kapaciteta voza, cene, itd.
Voleo bih da vidim kojom magijom će provući prugu tu, tu jedva put ide zbog stena, odroni su česti. Još je u nacionalnom parku, a da ne spominjem koliko milijardi bi to koštalo, ne miliona nego milijardi.Takođe se spominje ponovo pruga koja bi pratila dunavski koridor do Kladova, eto nekog dugoročnog rešenja za istok Srbije, naravno uz elektrifikaciju.
Milijarde ulupavamo zbog Kineza i EU (teretni saobracaj) a Budimpesta, Bec, itd. su tu samo radi lakse probaveNema ništa od masovnog presedanja. Sve i da Srbi ne mrze presedanje (a mrze), voz sa presedanjem neće biti toliko radikalno brži ni od direktnog autobusa ni od automobila, a vrlo moguće da će biti skuplji. Ako ulupavamo milijarde da bismo brže stigli na šoping, nisam siguran koliko je pametno bilo raditi prugu.
Što se internacionalnih vozova, dokle god je SV jedini putnički operator mi nećemo imati nikakvu povezanost sa Evropom. Nadam se da će otvaranjem pruge do Budimpešte OBB produžiti svoj RailJetEx iz Minhena do Beograda, sedam sati putuje do Budimpešte još tri sata do Beograda je ništa, a naši bi taj voz koristili kao ludi.
Milijarde ulupavamo zbog Kineza i EU (teretni saobracaj) a Budimpesta, Bec, itd. su tu samo radi lakse probave