да сви возови кроз Београд буду пролазни
Ma neki sastanak unutar RCC-a.
Ово је давнашња фикс идеја, мора се рећи, посебно нереална у високоцентрализованој земљи (попут Србије, или Француске).да сви возови кроз Београд буду пролазни осим Сокола док се уради брза пруга ка југу.
Сад служи за БГ-НС, па ће једном и за НС-СУ.Slikao sam jutros na stanici u Novom Sadu. Nisam ranije vidjao ovu garnituru a vidim piše “Track recording vehicle”. Da li će možda poslužiti za merenje brzine i drugih stavki na pruzi NS - SU?
Написа човек упркос томе што тачно испод онога што је заокружио великим пише „Земунско поље" као топоним за ту локацију.Toponim Zemunsko Polje ne postoji, ako je verovati topografskim kartama koje su najmerodavnije.
Pa svaka ti čast Ne videh to zbog špacioniranog fonta.Написа човек упркос томе што тачно испод онога што је заокружио великим пише „Земунско поље" као топоним за ту локацију.
Pogledajte prilog 177833
Шта ће им зарђали вагони Србија Воза за састанак?
Pogledajte prilog 177830
Pogledajte prilog 177831
Slikao sam jutros na stanici u Novom Sadu. Nisam ranije vidjao ovu garnituru a vidim piše “Track recording vehicle”. Da li će možda poslužiti za merenje brzine i drugih stavki na pruzi NS - SU?
Vrlo često nakon prolaska ovih kola najveće dopuštene brzine se smanjuju i ništa se ne preduzima da se kolosek sredi, jer to je IŽS.
Pa, potreban je servis. Ali SK ima svake godine neto rezultat jedan prelep minus.U cemu je problem? Zar ovo nisu nove lokomotive kupljene pre par godina?
Па сад кад већ имамо пролазни чвор онда га ваља тако искористити. Па нека уведу возове Шид-Панчево и НС-Панчево и Зворник-Рума, чисто да се више користе стајалишта Дедињског тунела и НС-Ваљево.Ово је давнашња фикс идеја, мора се рећи, посебно нереална у високоцентрализованој земљи (попут Србије, или Француске).
У књизи поменутој на сродној теми, види се да су и пре рата били опседнути пролазношћу станице, док један од двојице инжењера који су тих година играли "вечити дерби" по питању решења за београдски чвор (први је био из чачанског, други из пожешког краја) није устврдио да је непотребно прилагођавати чвор за 350 путника дневно; само Оријент експрес је пролазио кроз Београд...
Гро линија приградске/регионалне железнице треба да буде пролазно; од даљинских возова, по неколико полазака дневно да продужи ка НС, плус међународни.
Može se vozilo uključivati na trasu na sredini (Beogradu). Samo će prvi i poslednji polasci svakog vozila biti skraćeniДокле год је ТПС Земун једини електродепо Србијавоза, нема ништа од тога, осим пар спорадичних полазака.
Па први и последњи поласци да буду из депоа и ка депоу.Докле год је ТПС Земун једини електродепо Србијавоза, нема ништа од тога, осим пар спорадичних полазака.
Može se vozilo uključivati na trasu na sredini (Beogradu). Samo će prvi i poslednji polasci svakog vozila biti skraćeni
A mozda vremenim se pruge budu uticale i kad i tako održavale da moze postojati normalan takt i bez kašnjenja
Da se sredjuje pravac po pravac po prioritetima