Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

U tekstu piše: Jedina potpuno nova pruga bi bila od teretne stanice Surčin do aerodroma. Stanica bi tu bila čeona, ali bi baš zahvaljujući tome bila blizu putničkog terminala“, predlaže Polak,

Gde bi to tačno bila ta predložena čeona stanica blizu terminala?
 
Управо радим на једном таквом пројекту и то у приличном малом и неважном граду средњег истока.

Нисмо свесни колико смо заостали. Трећи свет нам је одмакао. Нама је остало само наслеђе негдашње европске цивилизације а по свим савременим мерилима прогреса - само дно.
 
 
Takođe, u zoni železničkog stajališta Surčin, osim Taksi stanice, planiran je javni parking kapaciteta 95 parking mesta koji može funkcionisati po principu „Park and ride“.
Znači Park&Ride za jedan vagon jednog polaska voza. Da nema tih naših vrlih projektanata, trebalo bi ih izmisliti.
 
DMV 711 na Beograd centar-Zvornik, EMV 410 na Beograd centar-Novi Sad i EMV 412 Batajnica-Ovča na ŽS Batajnica. :cool:
Nažalost, okinuo sam pola sekunde ranije, pa KISS nije došao do izražaja.:(
KkDucNd.jpg
 
Наводно ће смањити време укидањем стајања по селима и мањим местима у следећем реду вожње. Моје мишљење је да би било оправдано да иду две гарнитуре до Руме заједно, па да се у Руми одвоје, једна да иде право за Лозницу без стајања у Шапцу и по селима а друга за Шабац па да иде даље успут по селима до Лознице и после да иду опет у пару из Лознице за Шабац и Руму.
 
Наводно ће смањити време укидањем стајања по селима и мањим местима у следећем реду вожње. Моје мишљење је да би било оправдано да иду две гарнитуре до Руме заједно, па да се у Руми одвоје, једна да иде право за Лозницу без стајања у Шапцу и по селима а друга за Шабац па да иде даље успут по селима до Лознице и после да иду опет у пару из Лознице за Шабац и Руму.

Занимљива идеја, међутим, нема гарнитура довољно за такве егзибиције. Нама би за правац из Београда ка Срему и Мачви требало нешто што Хрвати имају, а то је ЕМВ и ДМВ који могу у синхрону да иду. Воз за Шид и Зворник који би кретали у комбинацији ЕМВ+ДМВ до Руме са једним машиновођом. ЕМВ од Руме наставља ка Шиду, а у ДМВ улази други машиновођа у Руми и тера воз до Зворника. Ефикасно из свих аспеката. Што се Шапца тиче, ако већ неће да направе нову станицу/стајалиште код бувљака, требало би среде регулативе да ЕМВ/ДМВ у станици обрта смера не треба 15 минута да стоји, већ 5, што је сасвим довољно за обављање неопходних радњи. Само тиме би се 20 минута ушпарало на рачун промене смера у Руми и Шапцу.
 
Зато треба набавити дизел ФЛИРТ, мислим да га Словенци имају.
Иначе најновији сулуди планови у Шапцу предвиђају пресељење болнице на место бувљака/сточне пијаце, и због тога измештање пруге да са моста иде право ка Мајуру и нову трианглу.
 
Зато треба набавити дизел ФЛИРТ, мислим да га Словенци имају.
Иначе најновији сулуди планови у Шапцу предвиђају пресељење болнице на место бувљака/сточне пијаце, и због тога измештање пруге да са моста иде право ка Мајуру и нову трианглу.
Jel imaš neku kartu/mapu kako bi to izgledalo?

Ako se izmesti na tu stranu bolnica lično mislim da je opravdano premestiti i autobusku stanicu i železničku na to mesto. Imaš hub voz-autobus sa daljinskim i lokalnim atuobusima, bolnicu kao generatora kretanja a možda bi i medicinska mogla da se izmesti blizu bolnice.
 
За сада има само план новог болничког круга. Али су из града одмах на критику близине пруге рекли да ће да је изместе према неким старијим плановима.
Screenshot_20231010_104855_Samsung Notes.jpg
 
Dobra stvar je sto to nije propust koji ne moze da se ispravi.
Kako gde. Sad ima mesta jer kod stanice Rakovica se tramvajska "baštica" koristi kao parking al kad ponovo krenu tramvaji neće biti mesta, i nema prostora osim da se očisti prostor ka Livnici a može i dvorište IMR gde je nekada bila pijaca.
 
Ко зна, сулуд план у потпуности пошто је бувљак тешка периферија, иза њега крећу њиве па индустријска зона, а до њега имају два прилаза из града од која су оба лоша, док је садашња болница између центра града и највећег насеља. Плус има цела једна напуштена зграда старе болнице која стоји празна више од деценије, плус има пуно празног простора да се изграде нови објекти, плус има старих приземних објеката који би могли да се сруше па да се изграде нови виши модернији.
Мени све смрди на глад за новоградњом пошто иста тренутно иде пуним гасом, гради се и преко наранџасте траке.
 
je l počela rekonstrukcija Niš - Dimitrovgrad, niko ništa?
mada verujem da bi Vesić već iskakao iz frižidera sa otvaranja početka radova... no da pitam
 
Vrh