Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.776
- Pohvaljen
- 22.123
Sajtu treba da se odradi update zbog novog RV-a, trenutno koliko primećujem nisu odradili ni za sve Slovenačke i Hrvatske vozove tako da ćemo morati da sačekamo.да ли је реално да у овом тренутку нема ни једног јединог воза на српским пругама?
To je tačno, ali u nekim vučama je broj povećan, jer su mnoge sekcije ostale bez vozova, pa su mašinovodje i kondukteri prebačeni negde drugde, evo ovde u Zaječaru ima dosta Nišlija..Ovakav red vožnje je na većini pravaca direktno uslovljen nedostatkom voznog i vozopratnog osoblja. I to je nepobitna činjenica.
Mislim da na lokalnim prugama dosta više igra stanje broja DMV-a kao i IŽS koji diktira koliko će biti putničkih vozova, da ne bi ometali teretne...
Na dizele Kargo stoji još gore, od 14 njih za tešku vuču, 8 su iz Slovenačkog najma (6 664 & 2 644), čim ispadne neka od Slovenačkih nastaje haos, pogotovo na istoku gde bruto mora da vozi, pa se na ispomoć šalju 661, a od mašinovodja sam čuo da su užas i da se drže veštački u saobraćaj..Ne. U kargu je stanje još gore. Barem što se tiče osoblja. Mada je kargo u zadnje dve nedelje spao na brojku od 17-20 ispravnih elektro lokomotiva u toku dana.
Kuriozitet je da je od 16 vektrona u saobraćaju samo 6 ili sedam.
Manevarki takodje ima malo, Madjarice su sve za out, ali i njih drže veštački, preduzeće se u celini raspada....
Inače, pre dve godine se desio slučaj da je Kargo jedini imao Vectron-a van saobraćaja, a danas je kompanija sa najviše tih lokomotiva van saobraćaja i to ubedljivo...
Valja Nemačka lokomotiva, ali ne valja održavanje..И онда после не ваља руски ДМВ. А шта ћемо с' овим? Или не ваља ни немачка локомотива?
A ti ruski DMV su posebna tema, lepo smo 2016 trebali da se zahvalimo Rusima i kupimo malo skuplji Diesel GTW ili neki Flirt i da sada budemo mirni, kvalitet je kvalitet a to je pokazao naš Flirt iako ima to isto loše održavanje...
Možda čak i uz kupovinu Stadler WINK-a, koji mi je lični favorit za srpske lokalne i regioanlne pruge, zbog svojih osobina, odnosno mogućnosti vožnje na elektrificiranim i na dizel prugama.
No, nema plakanja za prosutim mlekom, održavaj to što imaš pa će ti i raditi...