Isto i ja pomislih. Ali bolje što si ti to izrekao jer na ovom forumu je mnogim ljudima bitnije ko nešto piše nego šta se piše, tako da da sam ja napisao dobio bih kritike da sam fašista i zlikovac. A verovatno i post zafrljačen u kantu.Ja to zovem prirodna selekcija.
Rekao bih da je prvo izgledno, drugo nema šanse.Da li postoje izgledi da u drugoj polovini decembra bude DDam na Barcu i da li se može istovariti auto u Podgorici ili moram do Bara?
Izgleda da se ozbiljno radi NS-SU i očekujem da bude brže gotovo nego BG/NS jer nema tunela, većih mostova, ni izmeštanja trase.
Meni još uvek nije jasno kako ljudi nisu pažljivi kada prelaze prugu, a i majku mi, zar smo gluva nacija? Možda ja imam strah da prelazim prugu jer nisam odrastao u blizini neke, pa mi nije u navici, ali opet. I uvek se čuje voz kada nailazi, em što se čuje sam voz, em same šine proizvode buku. Ništa tu meni nije jasno.Жена настрадала на пружном прелазу код Ваљева, у прекиду барска пруга
Старија женска особа настрадала је на пружном прелазу на заобилазном путу код Ваљева. На њу је око 7 часова налетео брзи воз на линији Ужице-Београд. Покушавала је да пређе пругу иако су рампе биле спуштене. Железнички саобраћај на овом делу барске пруге тренутно је у прекиду.www.rts.rs
Da, koštalo bi izuzetno puno izgraditi denivelisane propuste za tako nešto svuda u Srbiji. Ne možeś negde na selu zbog dva tri prelaska dnevno da izgradiš nadvožnjak. Uostalom u UK postoje prelazi za pešake u nivou pruge, to je naravno realnijeJel ima neki problem pa ne mogu da naprave tunele ili pasarele da ljudi mogu da predju prugu, a na ostatku da je ograde (kao u UK npr), da ljudi ne mogu da izginu za ovakve gluposti?
Ne znam, sad živim blizu železničke stanice, provodio sam dosta vremena na raznim mestima koja su blizu pruge i uvek sam mogao da čujem voz koji dolazi. Ali dobro, pretpostavljam da dosta zavisi od uslova i okruženja. To svakako ne umanjuje ljudsku glupost da ne pogleda da li nailazi neki voz i da ne prelazi na bezbednom prelazu.Potpuno pogresno razmisljanje u slučaju buke. Voz se uopšte ne čuje kad ide ka tebi, gotovo da je bešuman dok ti skroz ne priđe. Svu buku koju proizvodi rasipa sa strane.
Što naravno ne umanjuje činjenicu da ljudi voz uopšte ne uzimaju za ozbiljno, što nikako ne razumem.
To bi imalo smisla kao i kad bi umesto svake raskrsnice stavljao pasarelu.Jel ima neki problem pa ne mogu da naprave tunele ili pasarele da ljudi mogu da predju prugu, a na ostatku da je ograde (kao u UK npr), da ljudi ne mogu da izginu za ovakve gluposti?