Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Dali je moguće da Niške vozove umjesto preko Mladenovca prebace preko Male Krsne, budući da je ova pruga sve do Velike Plane sada u odličnom stanju i po projektovanoj brzini i sigurno bi putovanja do Niša dosta kraće trajala i bez kašnjenja i čestih ispadanja?
Mislim da je MK-VP 100km/h sa par LV, tako da nije po projektu nego je vraćena na stanje od pre 50 godina.
 
Од Раковице до Младеновца иде сат времена. Са друге стране Крсна-Плана је у одличном стању. Плус нова пруга од Крсне до Раковице
 
Конструкција реда вожње је у надлежности Инфраструктуре која прави ред вожње на основу захтева оператера.
Како волим ове бирократске одговоре у стилу југословенског самоуправљања или стаљинистичког раја, дивно. Тачно се види та несвесност да су сервис грађана а не обратно

Поукидали пруге, измислили функције и предузећа која ничему не служе осим даљем урушавању железнице, и тамо где има сређене пруге нема возова, тамо где има возова нема смисленог реда вожње, тамо где има реда вожње нема тржишне логике...

НИЈЕ У НАШОЈ НАДЛЕЖНОСТИ! Дошли неспособни и сј***** нас способне. Ево до јуче све цветало!
 
Како волим ове бирократске одговоре у стилу југословенског самоуправљања или стаљинистичког раја, дивно. Тачно се види та несвесност да су сервис грађана а не обратно

Поукидали пруге, измислили функције и предузећа која ничему не служе осим даљем урушавању железнице, и тамо где има сређене пруге нема возова, тамо где има возова нема смисленог реда вожње, тамо где има реда вожње нема тржишне логике...

НИЈЕ У НАШОЈ НАДЛЕЖНОСТИ! Дошли неспособни и сј***** нас способне. Ево до јуче све цветало!
Само сам написао како ствари тренутно стоје и да не буде забуне да Србија воз конструише ред вожње. А то, што се данас тако ради и што и Србија воз и Инфраструктуру (као и сва државна предузећа у земљи) воде људи без јасне визије, то заиста није до мене. Ја свој посао одрадим коректно, па чак и више од тога.
Мислиш да је Србија воз некада радио истраживања међу путницима и на основу тога тражио да се прави ред вожње? Не, није!
Када дође приватник и затражи трасу, она се конструише јако брзо и већ за неколико дана може да иде воз. У неким случајевима и сутрадан, ако су тзв. ad hoc трасе тако да могућности има.
 
Oduvek je bilo oko sat i 35 do Plane.

Nego, evo i u komšiluku ispadaju vozovi.
Eh brze pruge.... u Sušici kad iskoči voz niko i ne skonta. Samo stane, posle par sati ti neko kaze da ne može dalje. Srećom barac je uvek pun rakije i pršute pa se može preživeti :D
 
Како волим ове бирократске одговоре у стилу југословенског самоуправљања или стаљинистичког раја, дивно. Тачно се види та несвесност да су сервис грађана а не обратно

Поукидали пруге, измислили функције и предузећа која ничему не служе осим даљем урушавању железнице, и тамо где има сређене пруге нема возова, тамо где има возова нема смисленог реда вожње, тамо где има реда вожње нема тржишне логике...

НИЈЕ У НАШОЈ НАДЛЕЖНОСТИ! Дошли неспособни и сј***** нас способне. Ево до јуче све цветало!
Iiii daaa... Evo ga Gavrilo vaskrso i ko po običaju udri po boraniji.
Evo da te pitam,što TI trpiš ovaj režim i ovu vlast na čelu države? Izgleda da ti odgovara ovaj sistem i da ti je lepo?
Da li je tako?
Što ne smeniš vladu i predsednika i dovedeš čestite ljude koji će voditi ovu zemlju u prosperitet?
Izvinjavam se za off.
 
Evo da te pitam,što TI trpiš ovaj režim i ovu vlast na čelu države? Izgleda da ti odgovara ovaj sistem i da ti je lepo?
Da li je tako?
Što ne smeniš vladu i predsednika i dovedeš čestite ljude koji će voditi ovu zemlju u prosperitet?
Izvinjavam se za off.

A kakve ovo ima veze sa onim što je @Delija napisao? Železnice su nam bile manje-više takve pri svim vlastima.
 
A kakve ovo ima veze sa onim što je @Delija napisao? Železnice su nam bile manje-više takve pri svim vlastima.
Ne napinji druže.
Povukao sam paralelu.
Koliko god želeli da promenimo nešto na železnici uvek će biti ogroman broj onih kojima odgovara ovakav način rada.

"ĆUTI. SAMO NEK JE REDOVNA PLATA!"

Tako da Gavrilo ne može da generalizuje i da svakoga ko je zaposlen (u ovom slučaju na železnici) u državnom-javnom preduzeću okrivljuje za stanje i organizaciju rada u istom.

Sad malo jasnije šta sam hteo da kažem?
 
Ne napinji druže.
Povukao sam paralelu.
Koliko god želeli da promenimo nešto na železnici uvek će biti ogroman broj onih kojima odgovara ovakav način rada.

"ĆUTI. SAMO NEK JE REDOVNA PLATA!"

Tako da Gavrilo ne može da generalizuje i da svakoga ko je zaposlen (u ovom slučaju na železnici) u državnom-javnom preduzeću okrivljuje za stanje i organizaciju rada u istom.

Sad malo jasnije šta sam hteo da kažem?
Da jer kao i u svakoj firmi neki vuku posao a neki samo čuvaju mesto.
Tako je i u većim ptivatnim firmama
 
Што је већа мопанија више је лезилебовића. Искусни управљачи говоре да је немгоуће лишити се њих, и да је оптимални имати састав:
25% ударника
50% опште подрше ударницима, тј раде али се не претрзавају
25% ленчуга, који држе радну атмосферу (може му се јер није уморан )
 
7. marta sam poslao mejl zahtevajući inoformaciju kada će kontaktna mreža na barskoj pruzi biti sanirana, odgovoreno mi je isti dan za 60 dana. Tih 60 dana je isteklo pre nedelju dana,
 
Бахати и корумпирани су у свим јавним предузећима али јавашлук је у железницама убедљиво најгори. Ваљда зато што ту не могу да украду возове или пруге па од муке су измислили тај јединствени јавни сервис који се води тиме да може да ради, а и не мора. У епс-у услуга ради али се зато краду стотине милиона на сировини, струји итд. Мислим да је то та логика. Не могу да декрам стотине милиона али зато могу да отерам све путнике и да не радим ништа.
 
Kad pre ? Pa i DM 711 je potrajao duže. Skoro dobrih desetak godina, a KISS ni cela 2 meseca.
 
Pa da je jedna garnitura pokvarena valjda bi nešto više polazaka ispalo iz rasporeda, a ne samo 2...i to ujutru i popodne..
 
Rampa Kijevo opet defektna bar peti put od otvaranja obnovljene deonice.
U sklopu iste obnove je valja postavljena i rampa Resnik koja je defektirala jednom ili nijednom. Kako je to moguće?
 
Vrh