Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A kvarovi u toku puta su se dešavali maltene svakodnevno jer su vagoni ispravni? I kako to da Hrvat i Slovenac primete kvar a Srbin ga ne primeti? Kroz Srbiju je bio ispravan, a čim je prešao granicu, odmah se pokvario. Daj molim te...



To nije sporno, mogu i da ga umažu gov... i tako pošalju, otprilike tako i izgledaju. To dovoljno govori o železnicama u Srbiji.
I kakve ovo ima veze sa produženom revizijom("+") i tvojom pogrešnom teorijom da takvi vagoni mogu samo unutar naših granica da saobraćaju?
Odgovori mi na to. Nemoj mi sad izbegavati odgovor pričom kako eto izgledaju usra.no i nedostojno jednog putnika. To znamo svi kako nam kola izgledaju i u kakvom su stanju. Ali to je posledica nekih drugih stvari koje nemaju veze sa tehničkom ispravnošću i bezbednošću samih kola.
 
I kakve ovo ima veze sa produženom revizijom("+") i tvojom pogrešnom teorijom da takvi vagoni mogu samo unutar naših granica da saobraćaju?

Pa ako im je imobilizacija toliko velika da maltene svaki ili svaki drugi dan su Hrvati ili Slovenci izbacivali ove vagone iz kompozicije, onda itekako ima veze. To znači da je došao red da se odradi propisna revizija, a ne da se vagoni drže u saobraćaju metodom seci dupe krpi uši. Unutar naših granica će ih pustiti da voze i kad ne radi klima, vakuum wc, vrata se ne otvaraju na dugme nego samo na o ruk itd. Komšije neće. Pritom, to je bila situacija do marta 2020. Od tad je prošlo više od dve godine, a ti vagoni nisu dobili propisnu reviziju već samo plusiće. Što znači da sad situacija može samo biti gora. Eno, idu pogranični vozovi za Kelebiju (DMV 711), krenuli i za Sofiju iz Dimitrovgrada (BDŽ kompozicija el.lok+2 vagona), a za Zagreb i Ljubljanu nisu. Iz kog razloga?
 
Pa ako im je imobilizacija toliko velika da maltene svaki ili svaki drugi dan su Hrvati ili Slovenci izbacivali ove vagone iz kompozicije, onda itekako ima veze. To znači da je došao red da se odradi propisna revizija, a ne da se vagoni drže u saobraćaju metodom seci dupe krpi uši. Unutar naših granica će ih pustiti da voze i kad ne radi klima, vakuum wc, vrata se ne otvaraju na dugme nego samo na o ruk itd. Komšije neće. Pritom, to je bila situacija do marta 2020. Od tad je prošlo više od dve godine, a ti vagoni nisu dobili propisnu reviziju već samo plusiće. Što znači da sad situacija može samo biti gora. Eno, idu pogranični vozovi za Kelebiju (DMV 711), krenuli i za Sofiju iz Dimitrovgrada (BDŽ kompozicija el.lok+2 vagona), a za Zagreb i Ljubljanu nisu. Iz kog razloga?
Čoveče ja tebi odgovaram celo vreme na ovo:
Ostali vagoni dobijaju plusiće, mada mislim da im ni plusiće više ne kače, po Srbiji mogu i bez revizije da voze, j.... propise.
...gde ti iznosiš neistine i lupetaš.
Pričaš o nekim stvarima koje u suštini ne poznaješ.
Ja nigde nisam opravdavao stanje samih kola nego te konstantno ispravljam da to što je vagonu produžena revizija nema nikakve veze da li taj vagon može ili ne u međunarodni saobraćaj. A ti to uporno potenciraš i ponavljaš kao papagaj.
Pokvarena vrata,neispravan pretvarač,zapušen wc nikakve veze nemaju sa "plusićem"!!!
Da SV vodi računa o svojim kolima koliko ne vodi,svaki "Z" bi bio kao iz fabrike iako je sa produženom revizijom.
O tome ja govorim.
 
Ja mislim da je u Srbija vozu sve super.
Ne. U SV-u je sran.je. To je neosporno. Gomila nesposobnjakovića je zauzela vodeća mesta u ovom preduzeću i vodi je u pogrešnom pravcu.
Čak i ovaj tvoj sarkastičan komentar mogu da razumem ali ono lupetanje iznad ne mogu.
 
Poslednja izmena:
Oви Мусави вагони су били често на келетију. Једном упаре са вагонима РЖД, сећам се како из оба вагона гледали на онај други. (Вагони РЖД су на Келетију правили паузу 3ч и док се чека ишли на прање. За то време се правила композиција за Београд.
 
Inače potpuno je gotova a ne koristi se. Pretpostavljam a vec sam i rekao da bi teret trebalo prebaciti da ide njome umesto preko Mladenovca gde su ispadanja redovna.
FE43CE1C-4320-46C5-88B8-2FCC0AB51D4B.jpeg
D08361B3-B955-4404-9D6A-D59241228CC0.jpeg
 
Inače potpuno je gotova a ne koristi se. Pretpostavljam a vec sam i rekao da bi teret trebalo prebaciti da ide njome umesto preko Mladenovca gde su ispadanja redovna.
Pogledajte prilog 135820Pogledajte prilog 135821
Ne razumem zašto je ne puštaju u saobraćaj, ako su svi radovi gotovi?

Nema nikakvih izbora u narednih godinu dana sigurno, pa da bi zbog toga odlagali otvaranje. Ako se dobro sećam, elektrifikacija je završena još tokom prošle jeseni. Da li je moguće da su zbog čitave euforije i spektakla oko puštanja Sokola pred izbore, na ovu manje atraktivnu sporiju prugu potpuno zaboravili?
 
Pretpostavljam da je izvodjač gradnje autoputa zahtevao da se pruga ne pušta dok se ne završi sve. Drugi mogući razlog može biti stanje iza rasputnice K u oba pravca. Sami radovi su potpuno gotovi. I sve je pušteno, čak mislim i tehnički prijem. Ok putnički za njega nemamo vozna sredstva dok ne stigne novi kontigent Flirtova. Ali teret može već sad...
 
Pretpostavljam da je izvodjač gradnje autoputa zahtevao da se pruga ne pušta dok se ne završi sve. Drugi mogući razlog može biti stanje iza rasputnice K u oba pravca. Sami radovi su potpuno gotovi. I sve je pušteno, čak mislim i tehnički prijem. Ok putnički za njega nemamo vozna sredstva dok ne stigne novi kontigent Flirtova. Ali teret može već sad...
Razlog čekanja je problem oko signalno sigurnosnih uređaja. Tj. čeka se njihovo kompletiranje. Eto to je razlog neotvaranja ove pruge iako su kolosek i kontaktna mreža u potpunosti završeni.
 
Раније је све уређаје радила домаћа привреда. Виђао сам ознаке електронске из Ниша и Пупин. Претпостављам да сада више ништа не производимо, све купујемо у иностранству?
 
Раније је све уређаје радила домаћа привреда. Виђао сам ознаке електронске из Ниша и Пупин. Претпостављам да сада више ништа не производимо, све купујемо у иностранству?
Radi Pupin i dalje.
 
Razlog čekanja je problem oko signalno sigurnosnih uređaja. Tj. čeka se njihovo kompletiranje. Eto to je razlog neotvaranja ove pruge iako su kolosek i kontaktna mreža u potpunosti završeni.
postoji li ikakav terminski plan/gantogram?
Sve i da postoji i kad se završi tek onda će videti problem na pravcima koji idu iz rasputnice K sa akcentom na pravcu za Rakovicu.
 
postoji li ikakav terminski plan/gantogram?
Sve i da postoji i kad se završi tek onda će videti problem na pravcima koji idu iz rasputnice K sa akcentom na pravcu za Rakovicu.
Ka Rakovici se ide preko Rasputnice K1,i taj kolosek je u dobrom stanju.
Višedecenijski problem sa lošim kolosekom je od rasputnice "K" prema Makišu i cela deonica teretne obilaznice od Ostružnice do Bataje. Brzine se kreću od 10-30 km/h.
 
Razlog čekanja je problem oko signalno sigurnosnih uređaja. Tj. čeka se njihovo kompletiranje. Eto to je razlog neotvaranja ove pruge iako su kolosek i kontaktna mreža u potpunosti završeni.
Ima li šta da ide tom prugom, kada bude otvorena? 2 Požarevačka voza dnevno, za to bi bila dovoljna jedna garnitura, ali odakle će je uzeti? Hoće li biti Flirt, RVR ili 711 ?
 
Ima li šta da ide tom prugom, kada bude otvorena? 2 Požarevačka voza dnevno, za to bi bila dovoljna jedna garnitura, ali odakle će je uzeti? Hoće li biti Flirt, RVR ili 711 ?
Pošto nema trenutno ništa slobodno od flirta i RVR-a a ne verujem da će da teraju 711 skroz za Prokop logično mi je da ide lokomotiva i jedan Bt,na primer.
 
Pošto nema trenutno ništa slobodno od flirta i RVR-a a ne verujem da će da teraju 711 skroz za Prokop logično mi je da ide lokomotiva i jedan Bt,na primer.
Ako će ići lokomotiva sa vagonima, onda bi mogli da puste i sva 4 polaska BG-PO dnevno, kako je isprva i planirano redom vožnje još za 2020/2021.

Nedostatak slobodnih garnitura je spominjan kao razlog zašto će saobraćati samo 2 polaska dnevno u oba pravca, a ne 4. Ali vagona valjda ima dovoljno, pogotovo sada kada trenutno ne saobraća jedina preostala "vagonska" linija Niš-Preševo.
 
Ako će ići lokomotiva sa vagonima, onda bi mogli da puste i sva 4 poljana BG-PO dnevno, kako je isprva i planirano redom vožnje još za 2020/2021.

Nedostatak slobodnih garnitura se spominje kao razlog zašto će saobraćati samo 2 puta dnevno u oba pravca, a ne 4. Ali vagona valjda ima dovoljno, pogotovo sada kada trenutno ne saobraća jedina preostala "vagonska" linija Niš-Preševo.
Dali je moguće da Niške vozove umjesto preko Mladenovca prebace preko Male Krsne, budući da je ova pruga sve do Velike Plane sada u odličnom stanju i po projektovanoj brzini i sigurno bi putovanja do Niša dosta kraće trajala i bez kašnjenja i čestih ispadanja?
 
Dali je moguće da Niške vozove umjesto preko Mladenovca prebace preko Male Krsne, budući da je ova pruga sve do Velike Plane sada u odličnom stanju i po projektovanoj brzini i sigurno bi putovanja do Niša dosta kraće trajala i bez kašnjenja i čestih ispadanja?
Teoretski je moguće, ali čisto sumnjam da će Srbija Voz ovako nesposoban umeti da konstruiše funkcionalni red vožnje za 5 vozova Smederevo-Požarevac, 4 voza Beograd-Požarevac i 7 vozova Beograd-Niš/Lapovo, koji bi svi saobraćali preko čvora u Maloj Krsni. A to je još Koridor 10, ima dosta i teretnog saobraćaja.

Skoro dva meseca prošlo od otvaranja brze pruge, šidski regio još uvek ne ide dalje od Golubinaca. A i šidska i novosadska pruga su sada dvokolosečne! Kako onda očekivati od takve bande diletanata da organizuje iole gušći red vožnje na požarevačkoj pruzi koja ima samo jedan kolosek i mnogo manju propusnu moć?
 
Teoretski je moguće, ali čisto sumnjam da će Srbija Voz ovako nesposoban uspeti da konstruiše funkcionalan red vožnje za 5 vozova Smederevo-Požarevac, 4 voza Beograd-Požarevac i 7 vozova Beograd-Niš/Lapovo, koji bi svi saobraćali preko čvora u Maloj Krsni. A to je još Koridor 10, ima dosta i teretnog saobraćaja.

Skoro dva meseca prošlo od otvaranja brze pruge, šidski regio još uvek ne ide dalje od Golubinaca. A i šidska i novosadska pruga su sada dvokolosečne! Kako onda očekivati od takve bande diletanata da organizuje iole gušći red vožnje na požarevačkoj pruzi koja ima samo jedan kolosek i mnogo manju propusnu moć?
Конструкција реда вожње је у надлежности Инфраструктуре која прави ред вожње на основу захтева оператера.
 
Vrh