Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Manje novosti:
1. U Vukovom spomeniku su posle 4 godine zamenili reklame. :mrgreen:
2. BG voz 2 skoro potpuno pun!
3. "Štadler" je stajao u Rakovici zbog bavljenja. Čini se da neće biti problema da najzad krenu da staju i zbogradi prijema/ostavljanja putnika.

U samoj Rakovici nedostaju još samo neki kozmetički detalji: da se onaj prolaz još malo očisti i da se stave natpisi za perone. Sve toliko šljašti uveče, da mi je mrak pao na oči kada sam izašao na ulicu, gde je "redovno" osvetljenje.
 
To što Deep cover kaže :D
Bih ja rado slikao, ali stalno oko mene neki radnici ŽS.

E, da, jedan detalj o kome ne znam mnogo: skinuli su barijere sa pokretnih stepenica na gornjem vestiblu (veza gornje i donje galerije) i skinut je gumeni sloj sa gelendera. Ne bih smeo da se zakunem i možda grešim, ali moguće je da sređuju eskalatore.
To bi, zajedno sa "liberalizacijom" korišćenja liftova, svakako bilo potrebno, jer na svakih 15ak minuta, kroz stanicu prođe minimum 150-200 ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578901#p578901:21cf42rb je napisao(la):
DzonTravolta » Sub Nov 03, 2018 10:01 pm[/url]":21cf42rb]To što Deep cover kaže :D
Bih ja rado slikao, ali stalno oko mene neki radnici ŽS.
Što se tiče fotografisanja situacija je ovakva:
U skladu sa Krivičnim Zakonikon zabranjeno je:
*Neovlašćeno fotografisanje
Član 144
(1) Ko neovlašćeno načini fotografski, filmski, video ili drugi snimak nekog lica i time osetno zadre u njegov lični život ili ko takav snimak preda ili pokazuje trećem licu ili mu na drugi način omogući da se sa njim upozna, kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.

Ali zbog ovoga može samo neki putnik da vas tuži, ovo se ne goni po službenoj dužnosti.

*Neovlašćen pristup vojnom objektu
Član 416
Ko neovlašćeno uđe u vojni objekat ili pravi skice ili crteže vojnih objekata ili borbenih sredstava ili ih fotografiše ili na drugi način snima, iako zna da je to zabranjeno, kazniće se zatvorom do tri godine.

Ovo je već zaj****.

Što se tiče ostalih ,,strateških" objekata (brane, mostovi, tuneli, železnice, ambasade, zgrada predsedništva, elektrane,...) za takve objekte može da se donese zabrana fotografisanja ali samo od strane sledećih službi: Ministarstvo nadležno za unutrašnje poslove, Bezbednosno-informativna agencija, Vojnobezbednosna agencija, Vojna policija i jedinice Vojske Srbije.

U ovim slučajevima mora da postoji jasno postavljen znak ZABRANA FOTOGRAFISANJA. Dakle ne može svako, kome padne na pamet, da istakne znak zabrane fotografisanja, to mora biti odobreno od strene gore navedenih službi. Mi naravno ne znamo da li je znak neko sam postavio ili stvarno ima odobrenje, tako da se ja ne bih zezao i slikao tamo gde postoji znak.

Sve ostalo je dozvoljeno za fotografisanje.

E sada, većina starijih železničkih radnika živi i dalje u SFRJ gde svako ko je fotografisao na javnom mestu bio potencijalni špijun, pa se shodno tome i ponašaju kao Ilija Čvorović. U tim slučajevima postupajte kako mislite da treba, ako želite konflikt i svađu objasnite mu ovo, mada uvek je najbolje da takve iskulirate.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578671#p578671:2kwet53a je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Nov 2018 08:16 pm[/url]":2kwet53a]Manje novosti:
1. U Vukovom spomeniku su posle 4 godine zamenili reklame. :mrgreen:
2. BG voz 2 skoro potpuno pun!
3. "Štadler" je stajao u Rakovici zbog bavljenja. Čini se da neće biti problema da najzad krenu da staju i zbogradi prijema/ostavljanja putnika.

U samoj Rakovici nedostaju još samo neki kozmetički detalji: da se onaj prolaz još malo očisti i da se stave natpisi za perone. Sve toliko šljašti uveče, da mi je mrak pao na oči kada sam izašao na ulicu, gde je "redovno" osvetljenje.
Verovatno se čeka novi RV da Štadleri počnu da staju i kod nas.
 
Moguće je, to i ja nagađam.
Prošle i pretprošle godine u ovo vreme smo već imali više detalja oko narednog RV. Ne znam da li neko zna više?
 
Tamo negde na proleće verovatno ćemo imati ukupno jedan međunarodni voz sa 2 vagona (ne računam CG). Ovo je vrlo ozbiljna mogućnost!
 
Izvor: Beobuild.rs

Korak do kvalitetnog održavanja vozova

Usvajanjem predloga zakona o finansiranju izgradnje i rekonstrukcije Tehničko-putničke stanice Zemun zaokruženo je finansiranje celokupnog projekta u vrednosti od 47 miliona evra. Ugovor o kreditu potpisan je sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj, koja će finansirati završetak projekta započetog još 70-ih godina prošlog veka. Tehničko-putnička stanica Zemun je od ogromnog značaja za funkcionisanje novog železničkog čvora u Beogradu, a njena osnovna funkcija je da služi kao pogon za servis i održavanje voznih sredstava za prevoz putnika, koja putovanje završavaju u Beogradu. Nova tehnička stanica biće opremljena savremenim elektronskim uređajima za dijagnostiku stanja, kao i svu mašinsku opremu za kontrolne preglede i održavanje najmodernijih putničkih kompozicija. Izgradnja ovako modernog tehničkog pogona posebno je važna ako se ima u vidu izgradnja brze pruge ka Budimpešti, koja će zahtevati nabavku ali i kvalitetno održavanje potpuno nove tehnologije.

Celu vest mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/korak-do-kvalitetnog ... p2822.html
Klik za veliki prikaz http://beobuild.rs/shared/tps-zemun-plan.jpg
tps-zemun-plan.jpg

Celu vest mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/korak-do-kvalitetnog ... p2822.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579401#p579401:374f1699 je napisao(la):
WLABmz » 06 Nov 2018, 03:06[/url]":374f1699]Tamo negde na proleće verovatno ćemo imati ukupno jedan međunarodni voz sa 2 vagona (ne računam CG). Ovo je vrlo ozbiljna mogućnost!
To gotovo da i nije novost. Što li su onda radili silne vagone...
Btw, kako stoje stvari u unutrašnjem saobraćaju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579432#p579432:3lyax2ej je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Nov 06, 2018 10:23 am[/url]":3lyax2ej]
To gotovo da i nije novost. Što li su onda radili silne vagone...
Btw, kako stoje stvari u unutrašnjem saobraćaju?

Koje silne vagone? :shock: Vagoni se raspadaju!

Od unutrašnjeg saobraćaja znam da će produžiti vozove iz Rume do Malog Zvornika, ali su naravno mozgovi smislili fantomski red vožnje:

45320853_1927653267317395_2353684082988154880_o.jpg
 
Ono što je rađeno u Goši...
Nebitno, hoće li najzad Štadleri početi da staju u Rakovici?
 
Oвај ред вожње до Зворника је ван сваке памети. Одговара само некоме ко планира да спава у Руми или Зворнику.
 
DzonTravolta":3vyhryki je napisao(la):
Što li su onda radili silne vagone...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579444#p579444:3vyhryki je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Nov 06, 2018 11:29 am[/url]":3vyhryki]Ono što je rađeno u Goši...

Šta je urađeno, 4-5 vagona za godinu dana? To silno? Pa pre 10 godina je programom Vlade Srbije godišnje remontovano preko 50 putničkih vagona...
 
Bilo je više od 4-5, ali nebitno.
Ne potcenjujem to što je rađeno pre 10 godina. Ali činjenica je da to tada, kao ni ovo sada nije vodilo - ničemu.
 
Gomila vagona je na Dunav stanici kao i u Topčideru. Ne znam koliko ih ima, sigurno na desetine. A i šta će sa njima.

Treba ispoštovati plan po kome se klase koriste za međunarodni saobraćaj koji treba razvijati. 2x Budimpešta, 1x Beč, 1x Villach, 1x Ljubljanja, 1x Solun, 1x Skopje, 2x Bar 1x Sofija, kursna kola ka Veneciji, Istanbulu, Atini i Pragu....jel to mnogo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579456#p579456:21x1krvz je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Nov 06, 2018 12:55 pm[/url]":21x1krvz]Bilo je više od 4-5, ali nebitno.

2016. je fantomska novoosnovana firma Goša RSC (a ne Goša FŠV) dobila posao da odradi 10 Z1 vagona, 9 kušeta i 6 autovagona. Posle više od dve godine (iako je po ugovoru trebalo sve biti gotovo na proleće 2017.) urađeno su Z1 vagoni (nisam siguran da li su svi završeni) koji većina već sad su prekriveni grafitima, urađeni ofrlje, pola električnih komponenti ne radi kako treba, autovagoni i svega 2 kušet vagona koji pritom ugradnjom novog statičkog pretvarača nemaju ni sve UIC napone (ne mogu ići za Sloveniju recimo). To nije silno, to je prvo lopovski, pa onda bedno...
 
Jedina iole pozitivna stvar koja je urađena u prethodnih 15+ godina za železnice (ako ne računamo solidnu funkcionalnost BG voza) jeste nabavka Štadlera i ruskih dizelki. I to vrlo uslovno (sad će WLABmz da nađe stotinak zamerki na tu konstataciju).
Sve ostalo je vredno zaborava.
 
То јесте велики помак, али за нормалну железницу фали још најмање 30-50 ЕМВ и 20ак ДМВ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579469#p579469:1gpvtmdx je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Nov 06, 2018 1:39 pm[/url]":1gpvtmdx]Jedina iole pozitivna stvar koja je urađena u prethodnih 15+ godina za železnice (ako ne računamo solidnu funkcionalnost BG voza) jeste nabavka Štadlera i ruskih dizelki. I to vrlo uslovno (sad će WLABmz da nađe stotinak zamerki na tu konstataciju).
Sve ostalo je vredno zaborava.

Дошљак":1gpvtmdx je napisao(la):
То јесте велики помак, али за нормалну железницу фали још најмање 30-50 ЕМВ и 20ак ДМВ.

To se ne može tumačiti kao pomak jer umesto da su oni upotpunili postojeći vozni park vagona kojih je oko 200 moglo voziti još dugo, dugo, potencijalno biti i modernizovano (pogledati HŽ i SŽ) to je sve propalo. Novonabavljeni vozovi su samo zamenili stare i nikakav pomak u uvođenju većeg broja polazaka nije učinjen. Za normalnu železnicu na evropskom nivou nam fale projektovane brzine i 200-300 novih vozova minimum i taktni vozni red.
 
Najavljen nastavak rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Bar.

Mihajlović i Pavlov: Nastavljamo obnovu pruge Beograd-Bar

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, razgovarala je danas s delegacijom "RŽD internešenela", predvođenom generalnim direktorom kompanije Sergejom Pavlovim, o zajedničkim projektima na železnici, uključujući nastavak rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Bar.

- Rekonstrukcija barske pruge za Vladu Srbije jedan je od ključnih projekata u oblasti železničke infrastrukture. Zajedno sa RŽD-om već smo obnovili 77,6 kilometara ove pruge od Resnika do Valjeva, i želimo da što pre budemo spremni za nastavak radova na preostalih 210 kilometara od Valjeva do granice sa Crnom Gorom - rekla je Mihajlovićeva.

Na sastanku je bilo reči i o aktuelnim projektima na kojima je „RŽD internešenel“ glavni izvođač. S tim u vezi, Pavlov je izvestio potpredsednicu Vlade o napretku radova na rekonstrukciji i modernizaciji deonice Stara Pazova-Novi Sad, koja je deo brze pruge Beograd-Budimpešta, saopšteno je iz Kabineta potpredsednice Vlade.

Izvor: Blic (06.11.2018.)

https://www.blic.rs/biznis/vesti/mihajl ... ar/dnjgm86
 
Znate... Kad vidim sve te najave, te ponovo za fasade, pa autoput, pa ovo, pa Kula,... Ne mogu da ne poverujem da ćemo ipak na izbore vrlo brzo.
 
A kada kreću sa obilaznom prugom ili su već zaboravili na to?
Glavno je da nema više pruga u SA a to što teretni vozovi prolaze tunelima to nije problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579857#p579857:3ozk03jp je napisao(la):
L@nselot » Sre Nov 07, 2018 9:36 pm[/url]":3ozk03jp]Najavljen nastavak rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Bar.

Bolje da urade projekat nego što najavljuju...
 
Vrh