Šta je novo?

Železnička stanica Zemun / Железничка станица Земун

IMG_20220622_141501.jpg
IMG_20220622_141519.jpg
IMG_20220622_141542.jpg
IMG_20220622_141621.jpg
IMG_20220622_142645.jpg
IMG_20220622_142647.jpg
 
Али кад видим ову травуљагу како расте на све стране, одмах знам да сам на поседу Железнице Србије. То је невероватно, нигде никог то да коси и одржава. Станица није ни довршена још увек, а она поплочана површина изгледа као да има минимум 10 година...Језиво. Чак су Влогзилу опасно изнервирали.
 
Србин је у души еколог и милује природу, зато и пуштамо траву да расте како како хоће. Касније и дрвеће.

Мој омиљени је кисељак из међу зида и асфалта покојне железничке станице дебљине стабла 15цм у дијаметру
 
Ja se iskreno nadam da neko iz Infrastrukture "pohodi" ovaj forum i uviđa nezadovoljstvo sirotinje raje.
 
Slepima i slabovidima je nebitno koje je boje, zato i pitam, jer je na svim drugim mestima ili iste boje kao ostale ploče ili je ona bela lepljena ili metalna šrafljena. Retko kad je druge boje, i kada jeste, nikada u crnoj.
 
Slepima i slabovidima je nebitno koje je boje, zato i pitam, jer je na svim drugim mestima ili iste boje kao ostale ploče ili je ona bela lepljena ili metalna šrafljena. Retko kad je druge boje, i kada jeste, nikada u crnoj.
Crne taktilne ploče su u kontrastu od svetlih betonskih ploča/površina oko njih.

Primer, crne taktilne ploče a okolo su bele pločice:
1665304482230.jpeg


Tamne površine a zato bele taktilne ploče:
1665304525854.jpeg
 
Битно да архитектама изгледа лепо на цртежима.
 
Enivej samo da dodam, itekako je bitno koje je boje pošto to koristi onim slabovidima kojima je potreban visok kontrast da bi razaznali stvari.
Само још да додам на @Стевину реченицу, да све те плоче за слабовиде, без обзира на боју, имају плитке канале по којима слабовиди "гурају" штап и тако одређују правац кретања.
 
Meni pomaže taj kontrast da se sklonim sa puta kada vidim nekog slabovidog da ide (što jeste vrlo retko nažalost, ali dešava se). Jednostavno je jasno kuda im je putanja, i znaš kako da se pozicioniraš tako da im što više olakšaš kretanje odnosno što manje smetaš.
 
Osim srednjeg podhodnika, na krajevima perona su bili podhodnici, verovatno za poštanska kolica, koji su bili neupotrebljivi za poprečna kretanja lokalnog stanovništva. Da li su nešto uradili da ljudi mogu da koriste te podhodnike?
 
Vrh