Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Zasto je unisten travnjak ispred NCR-a? Sta se tu planira?

1000083322.jpg
 
Gledam ovo planirano dodavanje stubova jer nije dovoljno samo ojačavanje postojećih i razmišljam kako su oni stavili nadstrešnice i dodali tone opterećenja, a da nikakav proračun nisu uradili?!
I to bi stajalo tako (dok se ne sruši) da im nije prošao Expo.
 
Planira, tj. gradi se ovo - okretnica gradskog prevoza.
Pogledajte prilog 255394
Железничка станица буде као:

- Извините велика корпорацијо што сметам али ако могу само да прођем ту између, да покупим нешто мало путника, хвалааа.
 
A mogli su i da urade jednu veliku nadstrešnicu koja će sa pokrije kompletnu stanicu, a i oslone je na metalne stuboje koji idu pored nadvožnjaka (ili kroz njega) do zemlje tako da uopšte ne dodaju opterećenje (ili ga dodaju minimalno). Znam, zvuči komplikovano i skupo, ali i ovo što sad rade sa stubovima spada u istu kategoriju a krajnje rešenje će biti šklopocija koja ima za cilj da ostanu one id**ske nadstrešnice.
 
Буквално су могли да поставе металне стубове и кровну конструкцију изнад целе ширине станице као што се ради на халама и хангарима, са пар стубова кроз пробушена места на плочи.
 
Било је таквих решења на конкурсу 2014е, из иностранства, наравно и сва су одбијена иако далеко квалитетнија, технички, урбанистички, естетски и саобраћајно. Но, Лојанице победише, накнадни дилови и скрнављење и тог њиховог решења су показали зашто они.

Ови несрећни странци, видевши програм конкурса, наравно дали приоритет железничкој станици. Ех да су само знали какви ветрови овде дувају, не би трошили време узалуд.
 
Gledam stanice po Nemackoj, npr Alexanderplatz u Berlinu i ne mogu da shvatim sta mi uvek filozofiramo.
Moze li neko da objasni sta ovoj krajnje jednostavnoj stanici fali?
Pokrivena je, ima kioske i sasvim dovoljno sadrzaja. Lepa nije, ali je funkcionalna. Sigurno nije ni preskupa za napraviti.
Screenshot 2025-10-20 at 00.16.16.png
 
Železničku signalizaciju je cela ex yu prekopirala uz lokalne modifikacije od nemaca još za vreme Juge. Od nas dosta. Uređenost stanica i funkcionalnost istih nema potrebe da kopiramo jer kad čovek pogleda ovu sliku odmah je jasno 1.nema dušu 2.nije naše gore lis 3.nema filozofiranja
 
један пример какви људи без пола грама мозга раде у Инфраструктури. стоји покварен Горбачов на трећем колосеку. и уместо да слепци возове ка Батајници преусмере на други колосек, они их шаљу на четврти, па људи морају да прелазе са перона на перон
 
један пример какви људи без пола грама мозга раде у Инфраструктури. стоји покварен Горбачов на трећем колосеку. и уместо да слепци возове ка Батајници преусмере на други колосек, они их шаљу на четврти, па људи морају да прелазе са перона на перон

To je dodatno idiotski jer time ukrštaju dva smera vožnje i drastično smanjuju propusnu moć pruge i posledično uzrokuju kašnjenje. Jedino razumno objašnjenje može biti ukoliko je neispravna skretnica za skretanje na 2. kolosek.
 
па онда треба обесити одговорног ако је неисправна скретница за 1. и 2. колосек што је пустио у саобраћај пругу

Kad bi zatvarali pruge zbog jedne neispravne skretnice ne bi nijedna pruga radila. Desi se da skretnica zaglavi i da može samo u pravac. Što ne mora da znači u ovom slučaju. Možda su skretnice savršeno ispravne, ali vijuge dispečera nisu.
 
Не раде у Инфраструктури људи без пола грама мозга, посебно не у саобраћају! Има добрих и бољих отправника, диспечера, машиновођа и слично, уосталом као и у сваком послу. Овде се ради о томе да је станица Нови Београд пролазна станица и да су оперативни само 3. и 4. колосек док су остала три затворена због реконструкције станице тј. носећих стубова.
Ако мислиш да би неки диспечер или ов, сам себи ускакао у стомак и правио компликовану операцију слања возова на 4. уместо на 2. колосек, онда заиста имаш неосновано лоше мишљење о тим људима.
 
Нисам знао да су затворени колосеци, зато сам и прво дао могућност да можда скретница није у реду, односно да постоји неки други оправдани разлог, јер свакако делује сулудо да се са заузетог 3. колосека шаље на 4. у пуном оперативном стању станице.

Колико ће дуго трајати ово стање да су само 3. и 4. колосек оперативни?
 
Нисам знао да су затворени колосеци, зато сам и прво дао могућност да можда скретница није у реду, односно да постоји неки други оправдани разлог, јер свакако делује сулудо да се са заузетог 3. колосека шаље на 4. у пуном оперативном стању станице.

Колико ће дуго трајати ово стање да су само 3. и 4. колосек оперативни?
Не знам колико ће још трајати али знам да већ траје неколико месеци. Претпостављам да, када ослободе први, други и пети, да ће затворити трећи и четврти.
 
Не раде у Инфраструктури људи без пола грама мозга, посебно не у саобраћају! Има добрих и бољих отправника, диспечера, машиновођа и слично, уосталом као и у сваком послу. Овде се ради о томе да је станица Нови Београд пролазна станица и да су оперативни само 3. и 4. колосек док су остала три затворена због реконструкције станице тј. носећих стубова.
Ако мислиш да би неки диспечер или ов, сам себи ускакао у стомак и правио компликовану операцију слања возова на 4. уместо на 2. колосек, онда заиста имаш неосновано лоше мишљење о тим људима.

о запосленима у Гумењари имам основано лоше мишљење, јер се види из авиона како раде свој посао. а да су остала три затворена, онда се не би користио ни 5. колосек. а управо њега користе када се затвори 3
 
Не раде у Инфраструктури људи без пола грама мозга, посебно не у саобраћају! Има добрих и бољих отправника, диспечера, машиновођа и слично, уосталом као и у сваком послу. Овде се ради о томе да је станица Нови Београд пролазна станица и да су оперативни само 3. и 4. колосек док су остала три затворена због реконструкције станице тј. носећих стубова.
Ако мислиш да би неки диспечер или ов, сам себи ускакао у стомак и правио компликовану операцију слања возова на 4. уместо на 2. колосек, онда заиста имаш неосновано лоше мишљење о тим људима.
Kakve veze ima rekonstrukcija nosećih stubova kad se radi rekonstrukcija svih, pa i 3. i 4? Vozovi od kako su otvorili prugu ne staju na 2. i 5. kolosek, mnogo pre nego što su počeli ove sad radove.
 
Vrh