Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Ne mora da znaci da su sajle bespotrebne. Mozda na odredjenim mestima postoji povecan tok ljudi te stubovi nisu dobro resenje.
Iskreno BAS nadstresnice predstavljaju vrlo moderno resenje.

Mene zapravo najvise zanima sta se od trenutnih objekata zadrzava?
Zaboravio sam da pored ocajnih peronskih nadstresnica postoje i one sklepotine ispod ploce... Nadam se da su i biletarnice kao i nadstresnica koja vodi do BASa takodje samo privremeno resenje.
 
Изгледа, а како ће функционисати?
Ako će srediti stepenište i pristupe peronima, sanirati postojeću konstrukciju i uklopiti u celinu sa stabilnom zgradom, i ako će putnici dobiti odgovarajući prostor sa čekaonicom i prodavnicama, sa novim nadstrešnicama na peronima, stanica ne bi trebala putnicima da bude problematična...
 
Мени овај положај делује као да ће се из зграде излазити и шетати до степеништа за пењање на пероне.
 
Pa, glavni ulaz je u nivou Milutina Milankovića, a peroni su na mostovskoj konstrukciji, moraju negde da postoje stepenice, zar ne!?

Sa te strane je glavni hol, ali biće ulaz i iz Antifašističeke borbe, i valjda sa strane veza sa BAS-om. Ispod mosta ide veliki vestebil (pothodnik) gde će biti i lokali, toaleti itd.

Na stanici će biti i eskalatora i liftova. Koliko sam razumeo, mostovska konstrukcija mora da se širi zbog planiranog širenja pruge u budućnosti.

Oni stubovi sa sajlama ne drže nadstrešnicu iznad glavnog ulaza, već nadstrešnice na peronima. Već ranije ne neko objašnjavao na temi, ove nadstrešnice što je zamislio Lojanica ne mogu samo da se prišrafe za most, nije bezbedno zbog vetra. Moraju za nešto jače da se drže, otud ti stubovi sa sajlama.
 
Da se nadovezem na @Homer Jay,
Prvobitno je bilo planirano da se dogradi ploca za jos 3 koloseka sto bi znacilo ukupan broj od 8 koloseka i neki minimum za daljinski i gradski saobracaj.
Ne znam da li je ta opcija i dalje aktuelna posto sam negde procitao da planiraju dogradnju samo jednog koloseka?
 
Ок, али прво улица Милутина Миланковића је ту дуж блока 42 као споредна улица, а друго, степениште за пењање на пероне је ближе Антифашистичке борбе, на пар метара од стајалишта трамваја и аутобуса.
 
120 милиона зградичак...

Жали Боже што пре 15-20 година нисмо узели, као људи, један велики кредит за реконструкцију главног града, изградили основне недостајуће ствари и експроприсали шта треба, уштедели бисмо милијарде.
 
Kredit za Novi savski most 80 mil evra, sam most na Adi 161 milion. Za ove pare mogu da izgrade zeleznicku i autobusku stanicu. Ali u ovoj državi može sve pa i to da autori projekta ne snose nikakvu odgovornost za svoju brljotinu koja će koštati sve gradjane milione, cak su i nagradjeni tenderima, titulama…
 
Zna li neko na šta se tačno misli kad se pominje rekonstrukcija “mostovske konstrukcije”?
 
Tacno je da ne pise ali 40 miliona evra da se rekonstruise nesto sto je vec rekonstruisano!
Pre ce biti da Vesic nije dobro objasnio/razumeo sta ulazi u tu cenu.
 
Naravno, bio sam ironičan. Uz sve što si naveo, tada je bilo i idealno vreme da se probije železnički nasip u nivou Bulevara umetnosti - ne bismo sada morali da ubrzavamo višemesečne snimke da bismo videli bilo kakve radove.
 
Значи, за деоницу Стара Пазова - Прокоп узето је 350 милиона долара кредита од Кинеза који су више него вољни да кредитирају све што нам падне на памет али је из неког непознатог разлога био проблем да се за још 50 милиона тада плоча прошири, додају колосеци и пробије подвожњак, док је саобраћај био обустављен, већ ће то радити након што пусте пругу до Суботице?
Генијално.
 
Poslednja izmena:
Vrh