^^^U odnosu na prosečan samostalni Flirt, sutra i KISS, odnosno nadstrešnice.
Iz vazduha izgleda komično. Kao da su započeli, pa shvatili da su vozovi znatno kraći, svakako ignorišući dužinu perona čije je rušenje neisplativo. Očito ne postoji propis kojim se reguliše dužina i tip nadstrešnica stanica razvrstanih prema važnosti. Mislim, jeste ovo bolje nego što je bilo, ali daleko je od zadovoljavajućeg za stanični objekat tog značaja.
Svi peroni stanice Novi Beograd dužine su 475m i pored toga što bi beznačajan broj vozova bio duži od 200m. Obzirom na međunarodni karakter Koridora X, međunarodni standard o interoperabilnosti prenešen je na celu trasu, no tako nešto ne obavezuje Srbiju da gradi više nego što je potrebno. Novi Sad, Niš, Subotica, Sremska Mitrovica, Velika Plana pa čak i Kragujevac opravdavaju toliku dužinu nekih perona, a Beograd Centar svih izuzev gradske železnice BG:Voz, odnosno kraćih vozova u unutrašnjem saobraćaju čije je ta stanica polazište (odbojnici u sredini). Uzevši u obzir činjenicu da takvi vozovi ne izlaze iz zemlje, odnosno nisu predviđeni za prevoz putnika na teritorijama drugih zemalja, ostale stanice trebalo bi da podležu standardnima prilagođenim realnim potrebama unutrašnjeg saobraćaja.
Koliko su se sa jedne strane razbacivali toliko su sa druge škrtarili. Pa evo, nek nam nadležni odgovore na pitanje koliko će to vozova dužine 225m koristiti Tošin Bunar ako je većina planiranih na pruzi Beograd-Novi Sad 77-100m (vrlo retko 154-200m), odnosno da li je pomenuto racionalno? Pošto je broj planranih međunarodnih vozova beznačajan, odnosno ukoliko isti opslužuju samo pojedine perone malobrojnih stanica zašto se grade takva i stajališta na svakom ćošku, aman ljudi? Sa druge strane, imajući u vidu dužinu najvećeg broja vozova opravdava se neopravdanost nadstrešnica na drugoj najvažnijoj stanici u glavnom gradu. More i govnjiva motka je previše blaga za takve.