Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Sad mi se cini da bi betonsku plocu trebalo produziti u oba pravca odnosno prekriti prugu od Ulice Dragana Mancea do Bulevara vojvode Putnika i na njoj izgraditi dodatne sadrzaje.

Da najbolje da država potroši desetine miliona evra na to pa da se u nekom novom dilu to pokloni novom Gruji. Država je imala lagano 50 miliona evra za Ložionicu+aneks, a nije imala manje od 10 miliona za staničnu zgradu Prokopa, pa je zato morala da pokloni višestruko vrednije površine da bi privatnik to izgradio.
 
To nije ono sto sam rekao. Izgradnju produzetka ploce bi mogao da uradi investitor kao i sadrzaje na njoj, a drzava da prihoduje.

Trenutno mi ploca izgleda izolovano sa dva useka oko sebe, a produzetkom bi se bolje povezao ceo prostor sa ulicama oko sebe.

Screenshot-2024-01-19-at-11-10-49.png

Screenshot-2024-01-19-at-11-11-22.png
 
To nije moguće izvesti zato što nema prostora za stubove koji bi nosili ploču.
 
А да се направе пешачки мостови од улице/булевара до плоче изнад колосечних лира, требало би мање стубова.
 
Због скакања са пасареле на колосеке или због волтиног лука?
 
Још бетонске плоче на Прокопу је последње што нам треба. Треба формирати крштен станички трг и везе ка аутопуту што пре.
 
И треба нека нормалнија пешачка веза пешачких комуникација на Мостарској петљи са тим будућим станичним тргом. Иначе да је Прокоп померен пар стотина метара ка булевару Војводе Путника, и да је плоча до њега, имали би смо неупоредиво бољу ситуацију.
 
Zbog racvanja dvokolosecne pruge prema stanicim kolosecima nije moguce. Da je Prokop dvekolosecna stanica moglo se.
 
Могла је колосечна лира бити испод надвожњака булевара Војводе Путника, има доле лепе ширине.
 
Још бетонске плоче на Прокопу је последње што нам треба. Треба формирати крштен станички трг и везе ка аутопуту што пре.
Апсолутно сагласан, али и довести Тролејбус трамвај, и мтрамвоз/метро. Без тога нем не треба ништа.
 
Да, али могло је све са слике бити померено тих неколико стотина метара у лево.
 
Tamo je padina prma Savi. Ovo je neki minimum odma iza mosta se spusta padina prema Rudom i Savskom koritom. Mislim da nije izvodljivo.
 
Није ни та падина велики проблем, само би мостовска конструкција која креће одатле била шира.
 
Претпостављам да ни у једном плану завршетка станице нема ни назнака о пешачкој пасарели из правца и са коте подходника ка КЦ-у?

Прилично сам сигуран да Прокоп никада неће бити завршен у облику потпуно функционалне станице.
 
Toalet je prljav do neupotrebljivosti. Može li se to gde prijaviti? Možda neko i pročita...
 
Сад већ можемо да констатујемо да у инфри заправо не постоји сектор за одржавање станица.

То се једноставно запостави то потпуног распада када се помпезно најави неки нови кредит и креће у реконструкцију.
 
Vrh