Šta je novo?

Žeželjev Most u Novom Sadu

Posle mesec dana od ukljanjanja prvog segmenta mosta B Perosevica svi ostali segmenti su jos na svojim mestima.
Za sada je delimicno skinuta samo pesacka ograda a radove na ukljanjanju su dati istoj firmi koja je lansirala novi most tj. španski Azvi sa podizvodjacem firmom ALE.
Rade se i drumske pristupne saobracajnice ali jako sporo mada je rok do kraja ove godine.
 
Otvoren je deo Beogradskog keja ispod mosta koji je bio zatvoren za saobracaj od 2013. god.
Radovi na delu saobracajnica sa druge strane ce potrajati do kraja iduce godine iako je bilo predvidjeno da se urade do kraja ove. Zanimljivo je da je i privremeni most jos uvek tu. Postavljen je svojevremeno za tri meseca a uklanjace ga dve tri godine :laugh:

https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti ... odina.html
 
Dopisujem se sa kumom iz Novog Sada koji stanuje u Kerlicevoj Ulici i utisak je da je most bucan! "kad prolazi voz, kao avion da polece" Kumove rechi....
 
Posle duzeg vremena priprema privremeni most B. Perosevica je pocet definitivno da se uklanja.
Uz pomoc barze je jedan raspon skinut sa oslonaca i prenet na obalu gde ce biri rastavljen. Kasnije ce i noseci stubovi u reci biti uklonjeni.
Slike preuzete sa NSbuild
autori slika Cole i IvicaNS
 
Armirano betonska glava se razbijaja a celicne cevi seku na visinu dna reke i deo koji je nabijen u mulj ostaje a ostatak se vadi.
 
Odlican Time Lapse 18.03.19. prenosa jednog seglenta (raspona u donjem levom uglu snimka- sa Novosadske strane) privremenog mosta B Perposevica
Ostalo je jos tri raspona da se uklone i naravno noseci stubovi.
Autor snimka: Aleksandar Obradovic


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tz_OmmeFths[/youtube]
 
Do petka 22.o3.2019. god na snazi je obustava recnog saobracaja Dunavom u zoni mosta zbog uklanjanja raspona 4 i 5.
I jos par snimaka Aerodrona preuzetih sa NSBUILD
 
Danas skinut sa reke i raspon broj 4 (najveci) i prenet na oslonce pored obale tako da ostaju jos rasponi broj 1 i 3. od ukupno 6. Na drugoj sllici se vide jos ta dva manja, preostala :)
Slike preuzete sa NSBUILD autor Cole
 
Sta se novo desava na i oko gradilista novog mosta u Novom Sadu.
Ukljonjeni su svi rasponi sa privremenog mosta B Perosevica i prebaceni na obalu gde se radi njihovo rastavljanje. U Dunavu su ostali stubovi nosaci koji bi trebalio da se uklone do kraja aprila.

Na obali se rade drumske pristupne saobracajnice. Nema ni pola godine kako su polozene sine i prosli prvi vozovi preko novog mosta (preciznije 1.septembra 2018. ga je otvorio onaj uz uobicajeni vasar), a vec su isekli i demontirali deo tih novih sina jer pre pola godine niko nije znao da po planu ispod dela pruge sto metara od mosta treba da prodje deo puta i mora da se pravi podvoznjak ispod sina. Ovo se nije moglo da uradi kada je pravljen zeleznicki nasip takodje pre pola godine ?
Jos jedan bitan detalj. Na sto metara od planiranog vec postoji funkcionalni podvoznjak ali ocito treba napraviti noviji i lepsi
Prosto neverovatno sta se radi u ovoj id.... drzavi kojom upravljaju id... koje biraju id.... Ovako razbacavanje (otimanje) novca stvarno nije vidjeno u novijoj istoriji. :bash: :notok: :blah:

Slike : NSBUILD autor Aerodron
 
Ima se moze se da se glupiramo niko nece odogvarati...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611761#p611761:15s21tr0 je napisao(la):
tzoran1 » 26 Mar 2019 08:59 pm[/url]":15s21tr0]Nema ni pola godine kako su polozene sine i prosli prvi vozovi preko novog mosta (preciznije 1.septembra 2018. ga je otvorio onaj uz uobicajeni vasar), a vec su isekli i demontirali deo tih novih sina jer pre pola godine niko nije znao da po planu ispod dela pruge sto metara od mosta treba da prodje deo puta i mora da se pravi podvoznjak ispod sina. Ovo se nije moglo da uradi kada je pravljen zeleznicki nasip takodje pre pola godine ?
Jos jedan bitan detalj. Na sto metara od planiranog vec postoji funkcionalni podvoznjak ali ocito treba napraviti noviji i lepsi
Prosto neverovatno sta se radi u ovoj id.... drzavi kojom upravljaju id... koje biraju id.... Ovako razbacavanje (otimanje) novca stvarno nije vidjeno u novijoj istoriji. :bash: :notok: :blah:
Znalo se Zorane naravno da tuda treba da prodje podvožnjak,ali njegova izgradnja bi zahtevala zatvaranje pruge.
Zato su i čekali ovaj sadašnji zatvor prouzrokovan izgradnjom brze pruge da bi to odradili.
Sećaš se kakva je kuknjava bila od strane putnika dok se prebacivala pruga sa starog montažno-demontažnog na novi i dok su trajali ti jednodnevni zatvori,a zamisli šta bi se desilo da su prugu zatvorili na dva meseca zbog ovoga pa je pustili na mesec dana i onda o5 zatvorili zbog sadašnje modernizacije.
 
Izagradnja podvoznjaka ne bi zahtevala zatvaranje pruge.
Koliko se secam voz je isao preko privremenog mosta dok su radili novi zeleznicki nasip prema novom mostu.Stari nasip je odavno uklonjen zbog izgradnje raspona mosta. Nije tu imalo potrebe za zatvorom jer to parce pruge tj nasipa nije postojalo da bi voz tu saobracajao. Sta ih je sprecilo da tada urade i podvoznjak (koji je blize novom mostu u odnosu na tada postojecu prugu) tj. koji je posle devijacije a devijacija je postojala i pre deset meseci kada je radjen nasip . Osim da se nesto uradi pa za par meseci srusi po starom Srpskom obicaju.
Trebalo je samo uraditi u isto vreme i podvoznjak i nasip koji sada probijaju i zato sam ih zapljunuo u ranijem postu.
 
Zaboravljas da je desni luk mosta bio bas na tom mestu odmah iza privremene devijacije koloseka koja je vodila ka montazno demontaznom mostu.
I da su zurili da prebace saobracaj na novi odmah po njegovom spajanju. Slozices se da izgradnja nasipa traje mnogo krace nego izgradnja podvoznjaka i da su to glavni razlozi zbog kojeg nisu pristupili njegovom gradjenju do ovog sadasnjeg zatvora.
 
Mogu samo da konstatujem da su imali vremena od septembra 2o17 god kada je krac (Sremski)i luk postavljen na svoje mesto i time omogucio izgradnju i podvoznjaka da se htelo da napravi tada do postavljanja sina negde aptila 2018 a ne da se rusi nov nasip koji ni pola godine nije koriscen . Znaci imali su oko 8 (osam) meseci da se uradi podvoznjak. ovako van pameti i logikea o trosku pogotovo.
 
Razbijaju se betonski stubovi privremenog mosta:
70db231101844414d02a6585df0eceb9.jpg


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Мени је најлепше, и што је најважније најједноставније оствариво!
 
Posle uklanjanja konstrukcije "privremenog " mosta pocetkom godine sada polako uklanjaju i nosece stubove. do sada su uglanom razbijali betonske glave. Celicne sipove tek treba da iseku.
Pristupne saobracajnice isto jako sporo napreduju. Bice i to uradjeno... jednom....
 
I dalje su stubovi privremenog mosta u vodi. Ljuti beton pa razbijanje traje od aprila i jos se kraj ne nazire (podseticu da je postavljanje kompletnog mosta sa prugom pre dvadesetak godina trajalo ukupno tri meseca)
Pristupni putevi se takodje lagano kompletiraju. Neke spodobe na otvaranju (septembar 2018) pominjase da ce biti uradjeno za par meseci (u stvari godina kako se ispostavlja)
OK novi most je zatvoren za zeleznicki saobracaj ali drumski je odavno trebao da kompletno bude omogucen.

slike preuzete sa NSBUILD
autor slika :aerodron
 
Шта сметају ти стубови? Боље да су их оставили и направили кафиће, таман да истерају жељу да не морају стари железнички у Београду да силују. :laugh:
 
Pocetkom novembra pocelo je uklanjanje poslednjih delova privremenog mosta Bosko Perosevic. Seku se i vade stubovi nosaci koji su davne 2000 godine pobijeni u Dunav. Od 24 stuba pri dnu reke na oko 20 santimetra iseceno je i uklonjeno 6-7 stubova.
I pristupni putevi novom mostu sa kruznim tokom su asvaltirani i uradjena je vertikalna i horizontalna signalizacija. Valjda ce i putevi uskoro biti u funkciji mada se nadleznim ne zuri.
Zeleznicki saobracaj preko mosta je obustavljen zbog radova na mosticu preko prilaznog puta.


slike preuzete sa NSBUILD
autor slika :aerodron
 
Evo danas su pustene i pristupne saobracajnice sa sremske strane mosta kazu sa par meseci zakasnjenja?
I ovo moze u zavrsene projekte.

" Podvožnjak ispod pruge, kružni tok sa saobraćajnicama koje vode ka mostu i ka budućoj obilaznici oko Petrovaradina, kao i delimično završene biciklističke i pešačke staze završene su sa nekoliko meseci kašnjenja.

Gradonačelnik Miloš Vučević je kašnjenje radova obrazložio time da je bilo potrebno da se iskoordinira rad preduzeća koja su radila na saobraćajnici i izgradnji podvožnjaka ispod pruge. Ovaj podvožnjak je, podsetimo, prvo zaboravljen da bude izgrađen kada je pravljen most i urađen je tek sada, jer je u međuvremenu zabranjen železnički saobraćaj zbog gradnje nove pruge Beograd - Novi Sad.

Gradonačelnik je najavio i da će nedostajuće biciklističko-pešačke staze biti dovršene kada lokaciju napuste firme koje uklanjaju stubove nekadašnjeg privremenog drumsko-železničkog mosta. Očekuje se da će poslednji stub nekadašnjeg privremenog mosta biti uklonjen u narednih desetak dana."

https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti ... rsene.html

slike preuzete sa NSBUILD
autor slika : Vosa
 
Vrh