Sada sam pročitao sve postove na ovoj temi iz 2008. i 2009. godine i interesantno je da su prethodna i aktuelna gradska vlast usvojile dosta od tih ideja. Nešto je realizovano (širenje pešačke zone, GPS upravljanje javnim prevozom), nešto se realizuje vrlo sporo (dovršavanje Prokopa), nešto je još uvek u fazi planiranja (autobuska stanica na NBGD) a nešto je dobilo potpuno neočekivan obrt (sugestija iz 2008. da grad uloži zemljište kako bi podstakao investitore da se gradi Savski amfiteatar, a da grad na osnovu svog uloga ima uticaja na izgradnju - ova garnitura je upravo to i učinila, nažalost s tom razlikom da ne postoji ama baš nikakav smisleni uticaj grada na to šta i kako će se graditi u Savskom amfiteatru).
Poučna priča o tome kako je put do kontroverzne realizacije popločan dobrim idejama.
Ksenija, što se tiče liftova, nemam podataka o tome koliko je aktuelnih investitora izgradilo objekte sa 5+ spratova bez lifta. Ali ipak se bojim da je u Beogradu još veći broj zgrada od 5+ spratova koje em što nemaju lift, em što investitor objekta više i ne postoji, pa se ni izvršenje ne može naložiti.