Šta je novo?

Šta bi uradili da ste vlast u Beogradu?

Nije ovo za gradsku vladu ovo je za gradski MUP...

Smislila bih posebnu beogradsku parking kaznu za sve koji ostavljaju vozila u desnoj traci Bulevara Revolucije, za ugrožavanje saobraćaja. Sa posebnim dodatkom +15% na tu kaznu ako ostave vozilo bez sva 4 upaljena (poziv da se neko u njega skuca). I patrole, komada 4 da ordiniraju Bulevarom, dve pre podne, dve popodne i uveče, po jedna u svakom smeru, i svima BEZ MILOSTI da razrezuju kazne. Dala bih im procenat od toga, a ako ih uhvate u primanju mita doživotnu zabranu na rad u policiji ili bilo kom drugom javnom servisu.

Od tih para da se kupi i postavi CCTV pa ubuduće svima koji su stali tu stiže ljubavno pismo na kućnu adresu, sa fotkom u prilogu, a patrole bih zatim premestila na Vojvode Stepe ili neku drugu ulicu koja pati od istih ružnih navika vozača.


Možda je hitlerovski ali drugačije ne može. Dokazali smo to za vreme trajanja Univerzijade.
 
Odličan predlog, svaka ti čast.
icon_rockdevil.gif
pivopije.gif
 
Svaki dan vozim na posao Bulevarom Kralja Aleksandra i skoro svaki dan su tu panduri i pišu kazne za ostavljanje vozila u desnoj traci. Međutim, ništa ne pomaže, oni uprkos kaznama dolaze tu, pogotovu ako neki dan pandura nema.

Ne opravdavam postupke tih vozača ali donekle razumem, gradski prevoz je k a t a s t r o f a, ona jedina garaža uvek je puna do poslednjeg mesta srećom ja imam parking na mestu gde radim ali da nemam ne znam šta bih radio. :(
 
Zar ne postoji plan da se izgradi garaza ispod Djerma, djuture sa rekonstrukcijom pijace? Ili se i od toga odustalo?
 
Postoji, za sad se nije odustalo.

Према урбанистичком и архитектонском захвату излази из оквира зелене пијаце у класичном смислу.Комплекс Ђерам то и јесте али је и савремени пословни центар са две пословне куле у екстра градској зони ,градски трг са цветном пјацетом пуном кафетерија и велики гаражни потенцијал за потребе пијаце и ширег окружења.На том месту је својим решењем уважени архитекта Огњен Ђуровић зауставио и оплеменио централни градски булевар на свом путу од Савезне скупштине .
У овом моменту у току је поступак добијања Одобрења за изградњу али су у припреми и наредни кораци који нас очекују тако да можемо проценити укупну готовост пројекта на око 25%.
Izvor: www.bgpijace.rs
 
stefan23":26xrd8e7 je napisao(la):
Према урбанистичком и архитектонском захвату излази из оквира зелене пијаце у класичном смислу.Комплекс Ђерам то и јесте али је и савремени пословни центар са две пословне куле у екстра градској зони ,градски трг са цветном пјацетом пуном кафетерија и велики гаражни потенцијал за потребе пијаце и ширег окружења.На том месту је својим решењем уважени архитекта Огњен Ђуровић зауставио и оплеменио централни градски булевар на свом путу од Савезне скупштине .
čoveče ovo kad čitaš misliš da se radi o ko zna kakvom kraju a ne nečemu što liči na predgrađe istanbula u kome vizuelno dominira bife 'malo mirijevo' i natpis 'pazarske farmerke 500 din'
 
^^^ da budemo fer, ta dva natpisa verovatno stoje i u predgrađu istanbula. na istom jeziku.
 
Pazi ja ne mogu, kao ni ACR, nikoga u Beogradu da krivim sto ide kolima a ne prevozom...guzvanje u vozilima, prljava vozila, vozaci ludaci, trole koje crkavaju, tramvaji koji se raspadaju, sine koje su dostojne roller-coastera...eto npr. mene uhvati muka posle 15 min. voznje autobusom GSPa, zbog silnog cimanja...
 
hazard":2vwplhgh je napisao(la):
Pazi ja ne mogu, kao ni ACR, nikoga u Beogradu da krivim sto ide kolima a ne prevozom...guzvanje u vozilima, prljava vozila, vozaci ludaci, trole koje crkavaju, tramvaji koji se raspadaju, sine koje su dostojne roller-coastera...eto npr. mene uhvati muka posle 15 min. voznje autobusom GSPa, zbog silnog cimanja...
Kako si ga opisao još samo da si dodao da delovi otpadaju po putu i utisak bi bio ko da je u pitanju vozni park nekog grada u kome besni rat.

Mislim da se malo preteruje u tim osudama i kuknjavi, da stanje nije najbolje to stoji, ali ne stoji i da je ovakvo kao što ga vi predstavljate. Stvarno nemam zamerke na prevoz jer manje, više uvek stignem na vreme. Ovo pričam o prevozu u I zoni, za II zonu stvarno ne znam kakva je situacija. Meni od kuće (kod tri solitera u Vojvode Stepe) do fabrike Coca-Cola u Batajnici treba nekih 45-50 minuta što je uzevši sve faktore u obzir i realno vreme puta i stvarno nemam na šta da se ljutim.
 
Shmeksi, kvalitet gradskog prevoza nije ujednačen u celom gradu, a u Bulevaru K.A. je izuzetno loš...

Svi znamo kako izgledaju tramvajske šine tamo i kojom brzinom su tramvaji tuda prinuđeni da idu. A trolejbusi... :bash: izuzetno mnogo puta mi se desilo da trola padne i da, pošto nemam živaca da čekam po 20-30 miuta da se to sredi, najčešće izađem i nastavim peške... Drugo, linije su, čini mi se, loše isplanirane. Ja, bez obzira što živim na oko 5 km kolima od Vuka, moram da promenim dva prevoza da bih došao donde.

Dakle, da nemam gde da parkiram, najverovatnije bih išao peške na posao, jer se gradski prevoz jednostavno ne isplati...
 
Pa evo ja imam kuću kod Đerma i kad god svraćam tamo uvek stignem relativno gledano OK. na gužvu kod Vuka niko ne može da utiče te stvarno ne mogu to da zamerim GSP-u i direkciji za saobraćaj.
 
ACR":74mmxynu je napisao(la):
Shmeksi, kvalitet gradskog prevoza nije ujednačen u celom gradu, a u Bulevaru K.A. je izuzetno loš...
Ja, bez obzira što živim na oko 5 km kolima od Vuka, moram da promenim dva prevoza da bih došao donde.
Kako ćeš tek kad izgrade mjetro?

Moram priznati da mi se ne dešava prvi put na ovom forumu da se moje poimanje protoka vremena ne uklapa sa većinskim. Recimo, ne pamtim kada sam za više od 5 minuta omašio vreme dolaska na željenu destinaciju, uključujući Bulevar KA i još češće deonicu trolama preko Crvenog krsta.

hazard":74mmxynu je napisao(la):
Pazi ja ne mogu, kao ni ACR, nikoga u Beogradu da krivim sto ide kolima a ne prevozom...eto npr. mene uhvati muka posle 15 min. voznje autobusom GSPa, zbog silnog cimanja...
Posebno je zanimljivo što su za većinu ludosti vozača i cimanja autobusa odgovorni upravo ovi prvi koji bi da svojim udobnim kolima probijaju važeće rekorde slaloma kroz beogradski špic, pa iskaču na mrtav ugao od žmigavca i zatvaraju raskrsnice, recimo.
 
connect":1cooqmv5 je napisao(la):
ACR":1cooqmv5 je napisao(la):
Shmeksi, kvalitet gradskog prevoza nije ujednačen u celom gradu, a u Bulevaru K.A. je izuzetno loš...
Ja, bez obzira što živim na oko 5 km kolima od Vuka, moram da promenim dva prevoza da bih došao donde.
Kako ćeš tek kad izgrade mjetro?
mislim da to tada sasvim sigurno neću raditi u Bulevaru K.A. :)

Osim toga, nemoguće je porediti kombinaciju prevoz+metro i prevoz+prevoz, a nije ni samo u vremenu problem. Nije mi baš tako jednostavno da obučen za posao i sa akt tašnom uđem u prepun gradski autobus, gde mogu da me napr. i izgaze, kao što mi je napr. bilo kada sam bio student.

Anyway, da ne mogu da se parkiram na poslu, našao bih neko rešenje ali sigurno ne bih ostavljao auto u Bulevaru K.A. Verovatno bi to bio lov na parking negde u rezidencijalnom delu kod Bogoslovije, pa odatle peške. Srećom, (bar za sad) o alternativnim rešenjima ne moram da razmišljam.
 
sproveo bih ovo, na celokupnom državnom aparatu (cca. 500.000 zaposlenih)

Hrvatski poštari pali test inteligencije
Autor: Tanjug | 30.09.2009. - 13:58

Gotovo 600 zaposlenih u Hrvatskoj pošti nije prošlo test inteligencije i, kao rezultat toga, moraće da se zadovolje slabije plaćenim radnim mestom, piše zagrebački Jutarnji list.

Test inteligencije nisu morali da polažu "obični" poštari, kojih je oko 12.000, nego njihovi nadređeni, njih oko 1.200.
Oni, međutim, testove nisu shvatili ozbiljno jer ih niko nije upozorio kako od rezultata zavisi njihova karijera, pa je polovina njih "pala", a iz uprave im je navodno poručeno kako ih čeka degradacija, odnosno novo radno mesto s platom nižom i do 1.400 kuna (oko 200 evra).
"To je neka veća mućka. Ne mogu da verujem da jedan psihotest više znači nego moja viša škola i 20 godina radnog staža", prokomentarisao je Kruno Gregurović, rukovodilac u glavnoj zgradi Pošte u Zagrebu.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/zanimljivosti.php?id=113204
 
Prva stvar koju bih uradio kada bih bio vlast u Beogradu jeste jedan sveoubuhvatan redizajn sajta grada i gradskih službi.

Strašno je na šta liči oficijelni gradski sajt. Građanima bih omogućio da preko interneta mogu da imaju uvid (na vrlo jasnom, vidljivom i dostupnom mestu) u svaki predlog koji se nalazi u skupštinskoj proceduri, kao i sve projekte i akte koje sprovode razne gradske institucije (npr. planovi detaljne regulacije).

Omogućiti građanima da preko interneta obave što je moguće veći deo administracije na vrlo jednostavan, efikasan i siguran način, ali i napraviti sistem na koji bi građani mogli da prijavljuju kvarove i slične stvari (recimo, postoji mapa grada, gde zumirate na svoj kraj, i obeležite npr. banderu koja ne radi i kvar se odmah automatski proselđuje nadležnoj službi, koja u roku od 24 sata odgovara na prijavu).

Verujem da bi uz dobru organizaciju i volju gradskih vlasti, sve to moglo da se sprovede za nekih 500.000 - 1.000.000 evra. Efekti bi itekako povratili investiciju.
 
U Rimu kazna 100 evra za brisanje automobilskih stakala
Autor: Beta, AP | 22.10.2009. - 15:05

Gradonačelnik Rima Djani Alemano potpisao je u utorak dekret koji predvidja da će svi oni koji stoje pored semafora i pokušavaju da operu stakala na automobilima biti kažnjeni sa 100 evra.

Dekretom se zabranjuje i prodaja upaljača i papirnih maramica pored semafora, ali je prodaja novina i dalje dozvoljena.
Grupa za zaštitu potrošača ADOC izračunala je da građani Rima dok putuju na posao, pod pretpostavkom da pet puta stanu na crveno svetlo, izgube 10 minuta dnevno zbog ilegalnih perača stakala.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/zanimljivosti.php?id=116674

Ili ekvivalent okopavanja kukuruza u Padinjaku/društveno korisnog rada. Ako je lice maloletno onda staratelj/roditelj ima da popije kaznu.
 
Ukinuo bih zakon o zakupu zemljista na 99 godina.
ukinuo bih porez novo- otvorenim firmama i fabrikama na 5 godina dok ne stanu na noge.
Stroge zakone o higijeni u gradu, komunalna policija.
Proglsio nacionalne parkove, Beogratske sume, zvezdara, kosutnjak.
Otvorio donatorski ziro racun koji se odnosi na sve Beogradske gradjane + donatorske vecere, sa kojim novcem bi popravio dosta fasada + osvetljenje.
Zabranio Brutalizam od arhitekture i ocuvao bi postojeca zdanja zgrada.
zabranio nadogradnju.
Premestio zooloski vrt.
Otpoceo izgradnju treceg Beograda mic po mic. :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 
BOKI SMOKI":25xwqkjn je napisao(la):
Ukinuo bih zakon o zakupu zemljista na 99 godina.
Ukinuto.
ukinuo bih porez novo- otvorenim firmama i fabrikama na 5 godina dok ne stanu na noge.
Već postoji, samo treba podneti pravu dokumentaciju poreskoj upravi.
Stroge zakone o higijeni u gradu, komunalna policija.
Zakoni postoje, samo se ne poštuju.
Proglsio nacionalne parkove, Beogratske sume, zvezdara, kosutnjak.
Već postoji.
Otvorio donatorski ziro racun koji se odnosi na sve Beogradske gradjane + donatorske vecere, sa kojim novcem bi popravio dosta fasada + osvetljenje.
Odlična ideja.
Zabranio Brutalizam od arhitekture i ocuvao bi postojeca zdanja zgrada.
Očajna ideja, brutalizam već odavni nije u modi.
zabranio nadogradnju.
Ovo bi trebalo da postoji, ali nažalost nije tako.
Premestio zooloski vrt.
Slažem se.
Otpoceo izgradnju treceg Beograda mic po mic. :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Već je počelo - samo treba spojiti postojeća naselja (Ča-Ča-Ča) sa Dunavom i novim mostom kod Zemuna.
 
Evo da bacim i ja neki red :)

1.Sprecio bih secu Zelenih povrsina i prenamenu istih u gradjevinsko zemljiste.

2.Pravio bih teski metro

3.Postavio bih kamere na raskrscnicama

4.Zavrsio prokop

5.Zavrsio UMP i obilaznicu.

6.Napravio pesacku zonu oko kalemegdana

7.Postavio zvucne barijere oko autoputa u gradskom delu.

8.Prosirio savski most

Tek posle ovoga bih smatrao da je beograd saobracajno zadovoljavajuc(sa metroom bi mogao 3 da ima),naravno trenutna situacija je 1+.
 
Nisam znao gde bih trebalo da pisem o ovom problemu, pa rece mozda ovde ?

Naime, evo vec nekoliko zadnjih godina registrujem kola u Bozidara Adzije, na Vracaru, i svake godine je veliki red.
Nekada se ceka sat vremena a nekada i vise. Pre 5+ godina sam isao u Milana Rakica i situacija je bila slicna.
Nekada osim velikog reda problem predstavlja i sto ispred vas stane neko iz agencije sa 20 predmeta, pa onda mozete samo da poludite.
Ocigledno da je bilo isuvise napetih situacija, pa su onda otvorli novi salter samo za agencije. Kada se to desilo, naivno pomislih, bas su se lepo setili. Ove godine odoh opet u Bozidara Adzije, red veci nego ikada. Upitah 20-30 zatecenih ljudi, koliko cekaju. neki su tu 20-30 min, a bilo je onih koju su preko 2.5 sata !?!? WTF , cekam 3 sata da bi mi sluzbenica otkucala 50 slova ??? Osim mene, tamo su se nalazili i stariji ljudi ,pa i zene sa decom. Uzas nasta to lici. E sada ja opet upitah obzirom da sam poslednji, da li ispred mene ima nekog iz agencije.
Dobih odmah odgovor da nema. Upitah opet preciznije, da li svi cekamo za licno vadjenje, ili su u redu i neki koji cekaju za agencijski salter. Dobih i na to pitanje odgovor, ne postoje vise agencisjki salteri. Hmm.
Opet sam porazgovarao sa zatecenom grupom od 20-30 ljudi, da li misle da je samo dan kada mi dolazimo ovolika guzva ili je to stalno tako. Naravno i na to pitanje sam dobio skoro 20 odgovra, da je svakim danom tako. Upitah pa koliko ljudi radi , i na to dobih odgovor,
1. LOL, znaci imamo 1 zaposlenog koji radi na izdavanju dozvola, i stotie ljudi koji su pred infarktom svaki dan ispred te 1 osobe. Razmislih malo, i shvatih mozda zbog cega je to tako, i zbog cega uopste i posoje agencije.Zamislite da je tamo zaposleno 3 ljudi, i da se ceka 10-30 min, da li bi neko isao da predaje dokumenta u agenciju koja to zavrsava za vas? Mislima bi mnogo manje ljudi koristilo usluge agencija kada bi se manje cekalo. Iz toga mozemo doneti zakljucak, da agencijama odgovara da nas muce godinama sa najprostijim formularom, za cije ispunjavanje trebate da zavrsite maksimalno nedeljni kurs. Kada sada vratim film nekoliko godina unazad, shvatim da su sve agencije vrlo blisko povezane sa milicijom, pa su i pre uspevale dok se ljudi nisu pobunilid da predaju po 20 predmeta ipsred mene, pa su cu cak i dobili svoje saltere. Ono sto zelim da kazem, da sumnjam da je ceo haos oko produzenja vozacke dozvole , samo jos jedan od izuma Srpske korupcije kako se obogatiti na nicemu. Zamislite da sutra pekari zaposle 1 radnika, koji mesi,pece, prodaje hleba, a uz to i cisti radnju. Izdavao bi 1 hleb na 20 min, obzirom da nemoze da stigne, redovi bi bili ogromni. da bi smo to resili, mi pored pekare otvorimo agenciju koja se umesto vas "bavi" cekanjm u redu za hleb. Ako cekate hleb placate 40 din, a preko agencije bez cekanja dobijete za 45, nije velika razlika pa se i ne primeti a vama je lakse.
Tuzan sam sto cesto imam utisak da sam usammljen u nekim ovakvim razmisljanjima, odnosno da vecina jednostavno ne zeli ni da razmislja o tome, a kamoli da nesto menja, iako ih to isto muci kao i mene, ako ne i vise.
 
Ajd' ja cu da dam neke manje bitinje predloge jer se manje vise svi slazemo oko onih najvaznijih stvari koje su potrebne Beogradu, velikih guzvi na sve strane i nekulture u saobracaju koja vlada...
Ja bih voleo kada bih video nove fontane po gradu. Mislim da bi jako lepo bilo videti neku lepu i veliku fontanu u gradu koja bi bila svojevrsna atrakcija. Par primera recimo:

Moj favorit:

far8eq.jpg


Ili ovako nesto u nekom parku:

9aqzye.jpg


Novi most preko Ade recimo: :D

15dsbb9.jpg


Jos neki primeri:

2s7cpx4.jpg
23ii0lk.jpg


mmvb7r.jpg
2nsp01h.jpg


14o3hgw.jpg
10fylns.jpg




Takodje, s' obzirom na sve ove vrucine koje nas strefe svako leto, te onda po ceo dan slusamo kako ljudi kolabiraju na ulici, a hitna pomoc postavlja rekorde po broju intervencija mislim da ne bi bilo lose na par najpormetnijih mesta u gradu postaviti one velike ventilatore koji prskaju vodu, kao sto ih ima po kaficima samo vece. Slican fazon ima kod Ajfelove kule gde se nalaze cetiri takve skalamerije koje mnogo znace.
 
Za pocetak bi mogle i cesme,evo recimo u bulevaru po jedna sa svake strane kod djerma i 2 kod cvetka,to bi bio dobar pocetak
 
Da sam vlast u Bgd. bilo bi mi potrebno par dana: sklonila bih aktuelne, postavila 10 članova Beobuilda i podnela ostavku.
 
Vrh