Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Bez obzira na političku pormociju, ovo je dobra vest. Imaju godinu dana za opremanje tunela. I obilaznica oko Rume može za godinu dana da se stigne ako bi za to bilo volje.
Opet dođosmo do paradoksa da se prvo završe nakomplikovaniji objekti (tunel i most na Dunavu) a da ovo između nije odmaklo...
Objasnio bih i "kontekst" vezano za mere koje su doneli Švajcarci u vezi kamiona koji se pakuju na železnicu.
Geografski položaj Švajcarske je takav da je ona tranzitna zemlja. Od kako su prokopali tunel Gotard postali su još interesantniji za tranzit. Dosta kamiona je prolazilo Švajcarskom u...
Sve ste vi ljudi u pravu. Niko nije sporio važnost puta. Ko je čitao moje postove pažljivo mogao je da shvati da se zalažem za rešenje koje je "prirodno" i koje samo od sebe rešava probleme bez neke administrativne mere (zabrane, haraca, kazne). Da bi ovo rešenje bilo prirodno cena tunelarine...
Najbolje da unapred uplaćujemo za vazduh koji ćemo podisati naredni mesec a da se i ne vozimo kolima i nigde ne idemo a ako možemo da ne dišemo onda još bolje.
Sloboda kretanja je fundamentalna stvar i nema nikakve veze sa skupim koridorima. Čovek treba da je u mogućnisti da se kreće svugde gde ima put a tehničke karakteristike vozila ne ugrožavaju taj put po bilo kom osnovu a pogotovo ako se tim putem kretalo poslednjh 50 godina. To što se mi olako...
Ne znam iz kog pravilnika, zakona, nekog višeg pravnog akta ili Ustava to proizilazi ali sam prilično ubeđen da mora postojati određana "sloboda kretanja" na magistralnim putevima. U protivnom bi svako mogao da naplaćuje neku deonicu ili neki most. Lepo stavi rampu i kućice i kaže ako hoćeš da...
Koliko sam ispratio ovde na forumu, biće naplatna rampa malo ispred tunela sa Iriške strane. Od prilike gde je sada radni kamp. Vidi sliku u nastavku. Tu će se naplaćivati "tunelarina". Put je "besplatan" ali se plaća tunelarina. Ovo je vid da se na neki način i ova deonica stavi pod naplatu...
Mislim, mogu kad bi hteli. Da su do sad poceli da rade petlje mozda bi mogli da stignu.
Sto se tice visine tunelarine ona ne bi trebala da prelazi cenu goriva da se kamion sa teretom popne i sidje sa Fruske gore a to nije malo (slicno primeniti i za cenu na aute). Tako bi ljudi sami isli...
Geldam ovaj 4. most i čini mi se da će na kraju mosta biti kružni tok. Mislim da je to greška i "usko grlo". Kad se već trose tolike pare trebali su napraviti denivelisanu raskrsnicu a 4 trake produžili do petlje u Paragovu. To će u buducnosti psotati primarna veza Novog Sada umesto sadasnjeg...
Nije to baš sve uništeno, verujem da je će tu biti napraljvene pomoćne prostorije za naplatnu rampu ("tunelarina") kao i baza za održavanje. Uglavnom radni kampovi postaju baze za održavanje brzog puta.
A inače ovo je ništa kako se uništava Fruška Gora sečom šuma (proređvianje u ogromnim...
Razumem taj deo: 100 kamiona (10 mojih i 90 iznajmljenih) za godinu dana ili 10 mojih kamiona za 10 godina. Pa onda retoričko pitanje: Šta je bolje?
Nego zamisli da ja to mogu da "spičim" za mesec dana sam. Ne moram da čekam do nove godine. Zašto onda ja čekam do nove godine ?
Pri tom nema ove...
Kako su brzo radili na stubovima, bio sam prilično ubeđen da će ovo leto Dunav biti premošćen. Koliko vidim čeka se sledeće leto.
Da li neko može da objasni zašto se razvlače projekti? Koji je motiv iza odugovlačenja? (Molim vas, nemojte samo onaj argument usklađivanja sa ostatkom trase i sve...
Da sam projektant, i da nakon izgradnje mog puta imam par "crnih tačaka" gde se stalno dešavaju nesreće, ja bih posmislio da nisam dobro uradio svoj posao i da nešto na tim mestima treba promeniti. To mi je nekako zdravorazumsko razmišljanje.
Taj put je pravljen za ljude, kakvi god oni bili. Ne...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.