Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Vrlo informativna emisija o problemima sa OIE u Nemačkoj i interaktivna mapa područja koja se moraju prigušivati.(YT Link radi,ali javlja grešku)
https://www.netzampel.energy/home
Kada sa pre dve godine predlagači i projektanti išli kao karavan po opštinama svi su izgleda bili u fazonu.
Ma ovo su neki smarači,nek ispričaju šta ima pa da idemo na ručak.
Onda ovi dve godine raspisuju tender za prijektanta idejnig projekta,za PPPN zatim idu po terenu ,snimaju dronom,vrše...
Videćemo da li u ovu priču ulazi nadvožnjak Mala Krsna preko pruge i puta kao i spoj sa putem Zelezara i Mihajlovac.
A za most na Dunavu bi prvo voleo da vidim ovaj kod Ade Huje,pa kod Vinče pa kod Batajnice itd.
Ali dobro razumem potrebu političara da budu vizionari.
Saga se nastavlja.
https://biznis.telegraf.rs/info-biz/3879014-misic-nikakva-odluka-o-putu-izmedju-topole-i-kragujevca-nije-doneta-ne-iznositi-netacne-informacije-u-javnost
Koliko vidim kod puta za Markovicu ima pomaka ali opet neka devijacija jer bi put trebao valjda dole pravo da prodje.Takodje ima i nekog klizanja terena.
Deo izmedju tunela takodje ima nekih preprojktovanja i osiguranja kosina,nezgodan teren definitivno.Posle Munjinog brda ima pomaka ali most...
Pre mislim da je razlog sa jedna strane sredstva a sa druge verovatno žele da Lazarevcu daju kakvu takvu vezu sa Milošem.
Nisam gledao koji je PGDS LA-AR ali je sigurno manji nego oko 10k na MP-MLD
Evo i epiloga
Uglavnom da prepričam koga mrzi da čita.
*Ukida se deonica od Zagirice prema Kragujevcu
*Menja se deo kroz Mladenovac
* Prvo se gradi od Lazarevca ka Arandjelovcu od 2025.
*Tek 2027 ka Malom Požarevcu i Rači.
Ako je ovako počelo dok još nije počelo gde će tek završiti a u planu...
Ma može i ovako i onako ali lično mislim da bi im to više smetalo za komunikaciju prema Trsteniku itd nego što bi svi imali koristi.
Možda i grešim ali mislim da će sačekati bar do Trstenika da završe pa da onda nešto konkretno otvore.
Voleo bih znati a poučen iskustvom sa autoputeva na koji se način vrši takva naplata,ko kontroliše ta vozila,koji uredjaji vrše kategorizaciju.
Samo na mahinacijama sa kategorijom vozila neko može zaraditi basnoslovno.
Posle afere u Putevima 2006 i hapšenja drumske mafije uveden je sistem u...
Davno sam pisao o tome,ponavlja se situacija kao sa MKD.
Većinom su integratori sistema strane kompanije kod kojih retko šta ide po sistemu "može li ovo da nam bude za juče gotovo".
Ostaje nam bar uteha da tim odeljenja naplate u JP i naše integratore mogu svi potapšati po ramenu....
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.