Šta je novo?

Nedavni sadržaj od shumar

  1. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Neproverena informacija.Ono što je zanimljivo je da imam sličnu informaciju kao i Piccolo samo je termin otvaranja utorak, ako stvarno bude u utorak obratiću više pažnje na ovaj izvor.
  2. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Au, kakav hladan tuš. Ovo je gore nego što sam mislio. Ovo znači ako do jula ne završe "procedure" šta god to značilo, nema finansiranja obilaznice preko kredita. Njena opcija B znači finansiranje iz budžeta, što u prevodu znači ko zna kad će to biti završeno.
  3. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Jeste, ali nije iz kineskog kredita
  4. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Početkom aprila naišao sam na druga koji radi za kineze, tad mi reče da je zapelo oko kredita i da bi se to trebalo ubrzo rešiti. U svakom slučaju kružni tok na Kružnom putu nema veze sa kašnjenjem početka radova na obilaznici.
  5. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Nije fer prozivati Rubau jer su pokazali da spadaju u ozbiljne izvođače. Meni isto nije jasno zašto probijanje železničkog nasipa nije uključeno u ovaj posao.
  6. S

    BIG Fashion Vidikovac [ Tržni centar | 120.000m2 ]

    Prošao jutros, nema mehanizacije ni radnika, na celom placu stoji jedan kontejner i 1 toi toi.
  7. S

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Ne znam da li je potpisan i ugovor sa Eksim bankom, ako nije onda neće biti radova uskoro. Pri tom nismo rešili ni misteriju Azvirta na obilaznici, bar ja ne znam.
  8. S

    Koridor 10

    Mene nervira to sto svi znamo da Putevi Srbije nemaju dovoljno para za bolje odrzavanje a ponasaju se u fazonu bas nas briga dajte nam iz budzeta. Naplatna rampa Presevo isto je mogla bar godinu dana ranije da udje u rad, ali njima to izgleda nije bilo bitno.
  9. S

    Koridor 10

    Meni je sve sporno. Prva greska je razdvajanje jednog posla u dve faze, jer vec samim tim odluceno je da cemo imati financijske gubitke izmedju 1 i 2 faze. Prva faza je zavrsena tj. pustena u rad 16.11.2015. tad je receno da ce do kraja iduce godine (2016) biti i zavrsena druga faza. Danas je...
  10. S

    Koridor 10

    Tender za Vrčin i početak radova na njemu je kod nas bio iznimka a ne pravilo. Pogledaj samo od kad traje priprema za zatvoreni sistem do Subotice pri tom gubimo pare svakog dana da ne spominjem sezonu i nikom ništa.
  11. S

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Verovatno bi svi mi hteli sve i odmah ali treba biti oprezan u zaduživanju. Kažem zaduživanju jer na žalost bez kredita nema novih autoputeva. Mislim da kad se dođe do Požege treba stati prema CG. Pre svega zbog finansija a i same činjenice da ko zna kad će CG doći do Boljara. Trebalo bi se...
  12. S

    Koridor 10

    Znaci na 180 km puta imacemo 5 naplatnih rampi, bice veselo u letnjim spicevima. Nisam bas siguran da nemaju razlog za neko drugo resenje, tj. trenutno nemaju ali za koju godinu ce imati kad Bugarska zavrsi autoput do Grcke. Steta sto uopste nisu razmatrali zatvoreni sistem naplate.
  13. S

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Svako prometno mesto treba da ima obilaznicu i mislim da svi tako razmisljaju. Sto se tice PGDS i autoputeva u Srbiji, Novi Sad-Sabac i Pojate-Preljina su dva pravca koja imaju najvise potencijala da jednog dana budu ekonomski isplativi. Mislim da postoji cak i konsenzus ovde oko toga. Samo...
  14. S

    Koridor 10

    @marko.t Pre svega dobro dosao na forum. Koliko vidim poznajes situaciju u Makedoniji ili je bar pratis. Na jednom makedonskom portalu, ako sam dobro shvatio posto ne znam makedonski, procitao sam da na Koridoru 10 planiraju izgraditi jos dve naplatne rampe Demir Kapiju i Djevdjeliju. Hoce li...
  15. S

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    gygy11 je donekle u pravu za fruskogorski koridor, samo mislim da je prerano za reakciju jer treba sacekati da vidimo projekat. Kad se uporede (krajnje povrsinski) cene tunela kod nas i u nasem okruzenju dodje se do cifre od 100-110 milki za 3.5 km tunela. Znaci da ostaje skoro blizu 300 milki...
Vrh