Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Sam-2

  1. S

    Železnice - infrastruktura

    Raspitaj se koju sumu traze za kilometar prevoza preko njihove teritorije ...:ROFLMAO: Zbog tog razloga si i ugasenini vozovi "Olimpik" (Ljubljana - Solun) kao i brzi voz Sarajevo- Beograd.... Srboljubi su malko fijuknuli...
  2. S

    Železnice - infrastruktura

    Prevrću se vagoni i u Sloveniji. U stanici Zidani most, prevrnuo se austrijski specijalni vagon za teški transport. Povređeno je prateće osoblje vagona. Prevozili su teški tranformator i strahuje se od izlivanja ulja u reku Savu.
  3. S

    Železnice - infrastruktura

    Interesantno, ali takve krađe u počele pojavom privatnih otkupnih stanica sekundarnih materijala. Treba li još nešto?
  4. S

    Železnice - infrastruktura

    :):cry:Mislim na Ristovac a kucam Presevo....... zreo za penziju....:ROFLMAO: Ristovac je imao solidnu lozionicu ciji se ostatci i danas vide...
  5. S

    Železnice - infrastruktura

    Preševo je bilo pogranična stanica sa Turskom imperijom krajem 19 veka.
  6. S

    Mузеј железнице и стара железничка возна средства

    Motorna kola na prvoj fotografiji je koristio drug Aleksandar LEKA Rankovic..... Po njegovom smenjivanju su dugo sluzila za prevoz zlata iz Majdanpeka do trezora NBJ... Danas trune u Pozarevcu.
  7. S

    Istorija JGP-a

    Da okoncamo dilemu koji je pokrenuo kolega "Branik".. Viberom pitao u Nemanjinoj 6 i brzo dobio odgovor iz arhive. Proverljivo u muzeju .
  8. S

    Istorija JGP-a

    Moja greška .. Na zeleznici se koristi i manji napon 3kv pa sam po automatizmu to napisao. Koliko znam napon bg tramvaja je 500V? Hvala na ispravci. 😄
  9. S

    Istorija JGP-a

    Da, šine na prelazu su prekrivene 2003 jer je cela pruga i dalje postojala, kao rezervna. Pored rampe je bila i žel. stanica Miljakovac a kod ulice Pere Velimirovića, bila je stanica Dedinje.
  10. S

    Istorija JGP-a

    Citam dosta netacnih komentara.... Pruga Topcider,-Mala Krsna-Velika Plana (Nis) je sagradjena i predata upotrebi 1924. Elektrifikovana 1971. Dizelmotorni vozovi 812 "Ganz" NISU dobijeni nikakvom reparacijom ratne stete , vec su kupljeni. Prelaz preko pruge u ul. Miska...
  11. S

    Istorija JGP-a

  12. S

    Metro

    Sedi dole (1) iz istorije. Nacionalizacija je počela već 1946, mada se zvanično pominje i 1948.
  13. S

    Železnice - infrastruktura

    Za daljinske brze - skoro obavezno..
Vrh