Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Sam-2

  1. S

    Istorija JGP-a

    Da okoncamo dilemu koji je pokrenuo kolega "Branik".. Viberom pitao u Nemanjinoj 6 i brzo dobio odgovor iz arhive. Proverljivo u muzeju .
  2. S

    Istorija JGP-a

    Moja greška .. Na zeleznici se koristi i manji napon 3kv pa sam po automatizmu to napisao. Koliko znam napon bg tramvaja je 500V? Hvala na ispravci. 😄
  3. S

    Istorija JGP-a

    Da, šine na prelazu su prekrivene 2003 jer je cela pruga i dalje postojala, kao rezervna. Pored rampe je bila i žel. stanica Miljakovac a kod ulice Pere Velimirovića, bila je stanica Dedinje.
  4. S

    Istorija JGP-a

    Citam dosta netacnih komentara.... Pruga Topcider,-Mala Krsna-Velika Plana (Nis) je sagradjena i predata upotrebi 1924. Elektrifikovana 1971. Dizelmotorni vozovi 812 "Ganz" NISU dobijeni nikakvom reparacijom ratne stete , vec su kupljeni. Prelaz preko pruge u ul. Miska...
  5. S

    Istorija JGP-a

  6. S

    Metro

    Sedi dole (1) iz istorije. Nacionalizacija je počela već 1946, mada se zvanično pominje i 1948.
  7. S

    Modernizacija železnice

    Za daljinske brze - skoro obavezno..
  8. S

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Hvala Orjene,ali meni ne moras objasnjavati da je "prokop" planiran kao prolazna stanica . :kk: Rastao sam uz price i donete nacrte i knjizice o gradnji istog, koje je donosio stari rodjak, inzenjer u CIP-u.. Mislim da sam i prvi na ovoj temi postovao neka dokumenta koji...
  9. S

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Prvi voz je prosao kroz prokop 1.maja 1979g. Od 1981 kroz stanicu prolaze dva nocna voza, Subotica-Bar i medjunarodni ekspres ATTICA (Minhen-Atina). stanje 1985.. https://www.wikiwand.com/sh/%C5%BDelezn ... 0%93centar
  10. S

    Modernizacija železnice

    :) Ti stvarno ocekujes odgovor ovde ? Znas li jos koji vic ?
  11. S

    Železnička stanica Topčider

    Da, putnički a u po nekom redu vožnje i po neki višeg ranga kao npr. sezonski brzi Split-Skoplje. Vrlo retko su tu ljudi silazili, a gotovo nikad niko nije tu čekao voz. Evo vec 15 minuta drzim stranu, i ne mogu a ne pitati- Covece , kako uspevas da spojis nebo u rebra ?
  12. S

    Železnička stanica Topčider

    Evo celokupne, sa prvobitnom dvorskom cekaonicom. Novija, koja i danas postoji ce biti sagradjena u produzetku.
  13. S

    Železnička stanica Topčider

    Od nastanka železnice, Topčider putnička je bila u funkciji za putnike i VIP klijentelu. Štaviše, krajem 60-ih je radi adaptacije i renoviranja GŽS i pripreme za elektrifikaciju iste, sav saobraćaj je prebačen u Topčider na dva reda voznje.(dve godine).
  14. S

    Železnička stanica Topčider

    Ništa nisam rekao-nastavite sa detinjarijama
Vrh