Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Šahtovi su stvarno urađeni odlično, mnogo je lakše sad spuštanje niz Gandijevu, nema potreba za stalnim kočenjem i izbegavanjem rupa. Ali što se tiče proširenja ulice, ne vidim da je išta bolje nego ranije, potrošene pare ni za šta.
Render izgleda privlačno, ali potpuno pogrešna lokacija za takvu kulu. Mnogo bolje bi legla takva kula bliže centru NBG, npr. između Genexa i Studentskog grada, ili između auto-puta i FDU-a.
Ovde piše da je počela isplata, ne znam kad je bila prijava za tu akciju, tokom cele 2023. godine su u medijima samo bile najave te akcije. Jel se neko prijavio, i ako jeste kako je saznao za prijavu?
Poslednji put kad sam video pacova u Beogradu bilo je pre par meseci na promenadi u BnV, verovatno im odgovara blizina reke za život. Izgleda da pacovi neće da odu tako lako iz Savskog amfiteatra.
Očigledno će se u sledećih nekoliko godina izgraditi niz zgrada duž cela desna strane Vojvođanske, od Gandijeve do Nehruove. Tako da bi trebalo vratiti vezu između Vojvođanske i Pere Segedinca, tj. omogućiti desno skretanje iz Vojvođanske u Pere Segedinca. Ako su mogli da naprave novu...
Još jedna bitna stvar koja treba uzeti u obzir kad se priča o građevinskoj industriji, to je da je najlakše povećati rast BDP-a uz pomoć rasta građevinske industrije. U Srbiji je 2013. godine učešće građevinarstva u BDP-u bilo manje od 3%, a u 2022. godini je bilo 6,4%.
Koja je ekonomska logika stečajnog upravnika da prodaje celokupnu imovinu u paketu, a ne da pojedinačno prodaje stanove i lokale? Ne shvatam u kojem to scenariju može više da dobije za prodaju imovine u paketu u kojem na kraju ima samo 1 ponuđač.
Ako je već cilj da se uloži u unapređenje biciklističke infrastrukture, na osnovu čega se došlo do zaključka da je prioritet da se duplira biciklistička veza savskih blokova i Ade? Već postoji biciklistička staza na mostu na Adi, i potrebno je samo ugraditi lift i vožnja biciklom bi bila...
Ide se namerno na skuplje projekte, jer se na taj način može i više para izvući iz budžeta tj. ugraditi se. Tako je sa svim infrastrukturnim projektima u Srbiji, namerno se forsiraju skuplja rešenja.
CRTA je napravila preliminarni izveštaj o organizovanoj migraciji birača uoči izbora - https://crta.rs/preliminarni-nalazi-o-organizovanoj-migraciji-biraca/
Sad treba istražiti koliki broj od tih 80.301 novih birača su fiktivni birači u organizaciji SNS-a.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.