Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Nije problem sto su peroni te duzine, nego sto kad bi organozatori projekta obnove mislili tako kao sto kazes "mozda ce za par godina opet biti dugackih vozova" onda bi na duzini od 475m perona napravili bar jos dva prilaza stepenicama i liftovima.
Ovako, ocito je da je stav nece nam trebati...
Meni cjelina 2 ne izgleda lose. Na prikazanim renderima moze se uociti nekoliko stvari:
1. spoljni bedem koji se pruza sa obe strane kule Nebojsa izgleda obnovljen.
2. nasip koristen za prugu od bastiona do kule Nebojsa izgleda potpuno zatvoren, bez prolaza kod kule Nebojsa, sto ce zastiti...
Ja mislim da bi trebalo otvoriti gradnju u ovom obalnom dijelu. Tu je plac sirine oko 150m i sada oznacen kao park. Idealno za poslovne objekte, hotele i slicno. :)
Da. Tada se razmisljalo jugoslovenski. Voz Zagreb-Nis, Ljubljana- Skoplje i slicno. Jugoslavija je bila vjecna, bas kao i socijalizam a Amerika i Engleska su trebale postati zemlje proleterske.
Sad, gledano sa ove vremenske distance ja bih rekao da bi varijanta Sava D bila puno bolja za...
https://www.youtube.com/watch?v=RHU4PccRVcA
meni se iz ovog videa cini da postojeci lift vodi samo na poslednji peron. Da li ce i ostali peroni dobiti liftove?
Da, tu su domace mlade arhitekte, koje ja ne krivim mnogo. To su mladi ljudi zeljni posla i dokazivanja ali postoje valjda u zemlji Srbiji i ljudi ciji posao treba da je zastita spomenika. Ciji je posao da odrede granice i smjernice svakog plana. Oni okrec uglavu pred onim sto se desava. E oni...
Apsolutno,
samo sto je odredjivanjem okvira plana za park, neko stavio u te okvire i dijelove tvrdjave pa se sad moze po njima izivljavati. Nabadati pasrele, zidati, asfaltirati, poplocavati i saditi zelenilo po ionako propalim bedemima.
Uzmimo na primjer samo ovu jednu sliku koja pokazuje dio parka na prostoru obalne kule.
Nekad kad je postavljana trasa za prugu, kula je odsjecena od zidina i tako propadala zajedno sa ostacima vanjskog bedema. Sada kad je pruga uklonjena, umjesto da se obnovi vanjski bedem i kula ponovo poveze...
Zar ne bi trebao prioritet da ima obnova i rekonstrukcija dijelova tvrdjave?
Koliko vidim iz prilozenih ilustracija, preko rusevina ce se graditi nove pasarele, stepenice, potporni zidovi i saditi drvece. Jel to taj park? Ova konstrukcija preti da nanese vecu stetu istorijskim ostatcima...
Ovo je nikad izgradjena stanica. Zapravo stanica u nastajanju od kad je otvorena za saobracaj negdje 1970-te.
Ekstremno dugacki peroni 400m! ali sa samo jednim prilazom.- stepenicama na juznom kraju. Ja ne znam sta je taj koji je projektovao ovu stanicu zamisljao, osim da ju jednog dana neko...
Zasto da se zazida?
Ako nema vise zeljeznice, ne znaci da nesto drugo ne bi moglo da prolazi kroz tunel. Mogli su provuci biciklisticku stazu umjesto da se biciklisti guraju sa pjesacima ispred hale.Ili ostaviti jednostavno pjesacima I lijepo osvijetliti i oslikati tunel. Mozda sa prikazima...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.