Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Imas pothodnik sa autoputa onaj prema Dedinju je otvoren i ima stepenista i rampu. Senjacki postoji ali nema jos prilaze i vrata su zakljucana. Sa pothodnika vode stepenista na perone.
Na seat61.com je izasao azuriran podatak o Budimpesti-Beograd.
https://www.seat61.com/trains-and-routes/budapest-to-belgrade-by-train.htm
Dat je izmedu ostalog i cenovnik.
Sto se tice popunjenosti leti ce Madari zbog odmora putovati preko Beograda na primorje. Bice i planinara Madari i Slovaci pa i Poljaci znaju dobro za alpinske mogucnosti u Crnoj Gori kad bukvalno mozes sa voza izaci na teren. Na Beograd Centru sam i primetio dosta Turaka, samo neznam gde su se...
Ako pricamo o Savskom koridoru i nastavka do Salcburga ili Minhena, na Nemackim prugama nema dovoljno praznih kapaciteta. Kasnjena ICE su ogromna. Sve putnicke kategorije koriste iste pruge i nije pitanje za najbrzi voz nego najsporijeg koji odlucuje za sve ostale kategorije. I da Zagreb uradi...
Ako je kako je G. Vesic u Julu 2024 izjavio jos istinito - medu onih 9 za ekspo je bilo planirano 30 EMV sa brzinom do 120 km/h za potrebe BG:voza. Ukupno 39 koliko je bio obecavao. Ko moze da ga slusa bez da mu se povisa pritisak izjava je na 3:29.
Mislim da ne sto je izgledalo da je htela da nesto pojasnjava, ali medije nisu bile zainteresovane za nju nego za osobu pored koja je imala sve mikrofone. Tako da je ostala enigma sta, koliko i kad. Saska je imala sve papire na stolu a nista ju nisu pitali.
Aleksandra (Sofronjevic)- koristila je izraz "nekoliko" kao sto je dveipola vec pisao. To je ova leva koji drzi papire i zna koliko ali nije na ovom forumu. Na zalost medije se nisu uhvatile da produblju pitanje -zainteresovani su bili o velikom ratu. Nijedno podpitanje nije bilo, samo nova...
Pre bih rekao da je krah Jugoslavije izolovao zeleznicki transport po republickim granicama. 20 godina je sluzila necemu, pa su dosla sledecih 35 u kojim je propadala kao i ljudsko telo. Sada je matora i ne svida se nikomu vise.
Sine nisu postavljene ali obim stanice je izgraden. No bio sam davno na stanici i u sred centru je. Kenzo Tange ju je dizajnirao posle zemljotresa. Ako bude ono sto su Makedonska i Grcka vlada dogovorili pre neki dan da investiraju u zeleznicu bice i boljih dana.
Across the Atlantic, Geoffrey...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.