Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Rumunija i Bugarska 70-tih i 80-tih ne mogu da se sa SFRJ tog doba. U Rumuniji pod Čaušeskom je bio zabranjen abortus, nepismena Elena Čaušesku doktor nauka, restrikcije struje po 12-14h dnevno...
Nije završena rampa u Subotici prema Somboru po novoj trasi. Taj deo je ispunjen vodom. U Novom Sadu nije postavljena rasveta na velikim reflektorskim stubovima kpd ranžirne stanice....
Ovde se jasno vidi inertnost arhitekata iz CIP-a, čiji se pogledi na arhitekturu i dizajn nisu makli od kraja osamdesetih i zalaska postmoderne.
Što je najgore, vidi se apsolutno odsustvo talenta čak i da se iskoriste ideje iz okruženja. Najgore je to što su arhitektice iz CIP-a službeno...
Razlog zašto još uvek nije počela provera statike železničke stanice u Novom Sadu leži u pravnim procedurama. Optužnica je vraćena na doradu tako da se u međuvremenu na objektu na kojem se dogodila nesreća ne smeju vrišiti nikakvi radovi.
Drugo je pitanje da li je stanica upotrebljiva ili ne...
Ova stanica više ne postoji. Prodata je, srušena i na njoj je napravljen LIDL. Isto to je urađeno i u Bečeju. Opština je pravdala svoju odluku da LIDL ne želi da bude na periferiji grada već u strogom centru. Stanica sa 10 perona je srušena a lakovernim glasačima je su svečano poklonjene dva...
Da li naši propisi o građenju elektrifikovanih pruga prepoznaju da se umesto sistema nosećeg užeta i ovkačenog voznog voda na vesaljke - krutog voda koristi sistem krute šine, poput metro linija u Barseloni ili na Berlin Hauptbahnhof-u?
Voleo bih da delim taj optimizam ali stvarnost je sasvim drugačija. Očekujemo od ljudi koji se nešto pitaju vezano za železnicu da u budućnosti obnove neke zapostavljene, uništene, povađene pruge, očekujemo od istih onih "stručnjaka" koji su dozvolili da se na primer zatvori i povadi pruga...
Pruga Vrbas - Bečej je ukinuta i demontirana, zajedno sa prugama Žabalj - Bečej i Bečej - Senta.
Bečej je tako od čvora u potisju izbrisan sa napredne železničke mape.
Upravo se iz tog razloga kod projekata daje bankarska garancija za dobro izvršenje posla i otklanjanje nedostataka u garantnom roku. U slučaju da izvođač radova odbije da otkloni uočene nedostatke investitor ima pravo da aktivira bankarsku garanciju i da otkloni nedostatke o trošku izvođača...
Imali su tačno 30 godina pošto ih je CIP projektovao 1990. za "Brze pruge Srbije". To je jedan od razloga zašto na Novom Beogradu nisu predviđeni liftovi. Imao sam uvid u taj projekat još pre 15 godina.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.