Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Da li naši propisi o građenju elektrifikovanih pruga prepoznaju da se umesto sistema nosećeg užeta i ovkačenog voznog voda na vesaljke - krutog voda koristi sistem krute šine, poput metro linija u Barseloni ili na Berlin Hauptbahnhof-u?
Voleo bih da delim taj optimizam ali stvarnost je sasvim drugačija. Očekujemo od ljudi koji se nešto pitaju vezano za železnicu da u budućnosti obnove neke zapostavljene, uništene, povađene pruge, očekujemo od istih onih "stručnjaka" koji su dozvolili da se na primer zatvori i povadi pruga...
Pruga Vrbas - Bečej je ukinuta i demontirana, zajedno sa prugama Žabalj - Bečej i Bečej - Senta.
Bečej je tako od čvora u potisju izbrisan sa napredne železničke mape.
Upravo se iz tog razloga kod projekata daje bankarska garancija za dobro izvršenje posla i otklanjanje nedostataka u garantnom roku. U slučaju da izvođač radova odbije da otkloni uočene nedostatke investitor ima pravo da aktivira bankarsku garanciju i da otkloni nedostatke o trošku izvođača...
Imali su tačno 30 godina pošto ih je CIP projektovao 1990. za "Brze pruge Srbije". To je jedan od razloga zašto na Novom Beogradu nisu predviđeni liftovi. Imao sam uvid u taj projekat još pre 15 godina.
Njihov noćni voz staje bukvalno na svakoj stanici, tako da je u rangu putničkog voza. Putovao sam jednom tim vozom do Zagreba. Polazak oko 21h, stiže u Zagreb u 6h. Ugodna vožnja, dobijete vodu i kroasan uz vožnju kartu.
Hrvati imaju problem što im je autoput A1 pod koncesijom pa moraju da...
Pored lošeg održavanja, kod ruskih vozova se vidi loša završna obrada. Pogledajte dozatore za sapun, korpe za otpatke u toaletima, većinom je počela da ih nagriza korozija.
Takođe, upotrebljeni jednobojni stofovi posle par godina upotrebe deluju prljavi i masni.
Ne govorim o mehaničkim delovima...
Ovde se vidi elementarno nepoznavanje uslova eksploatacije i veliki nedostatak projektanata za detalje.
Svaki objekat, sve građene strukture zahtevaju održavanje, pa tako i objekti na železnici. Bojim se da će ovde naša aljkavost i nemar doći do izražaja. :bash:
Deonica Bečej - Žabalj je remontovana 1986.-1987. godine, kada je povećan osovinski pritisak. Kriza 90-tih je prekinula remont Žabalj - Rimski Šančevi.
Putnički saobraćaj je u stao 1998. godine, a teretni 2012.-2013.
Pruga Novi Sad - Bečej je neupotrebljiva na deonici od Čuruga do Bečeja. Pre 5 godina su povađeni pružni prelazi, pokraden pričvrsni materijal, pruga zarasla u korov.
Pruga Vrbas - Bečej ima šina samo u tragovima.... :violina: :violina:
2010. godine sam se vraćao iz Sutomora za Novi Sad vozom. Polazimo iz Sutomora oko 19h. Pre nas je 5min ranije krenuo putnički voz za Podgoricu. Taj isti voz je imao vanredni događaj na pružnom prelazu u Virpazaru kada se čovek bacio pod voz. 2h smo čekali da se završi uviđaj. Dolazimo u...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.