Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Do stajališta nema uređene staze, prilaza za taksi vozila, vozila javnog prevoza, automobile.
Bukvalno se ide preko omanje livade do Rumenačkog puta. Rumenački put sa te strane nema čak ni pešačku ni biciklističku stazu.
Imali su vremena od 1990. godine da urade taj protačun pošto su sve preuzeli sa projekta BPS (brze pruge Srbije).
Kačio sam ovde CIP-ov projekat koji sam dobio 2011. godine.
Bilo je i nekih varijantnih rešenja da se natkrije ceo personski prostor jednom konstrukcijom.
Na kraju su se odlučili...
Most preko Tise je srušen u II svetskom ratu i posle toga više nije građen. Što je još gore, na delu trase bivše pruge od železničke stanice prema mostu je izgrađena bolnica.
Sve to je urađeno nakon rezolucije informbiroa.
Konstrukcija železničke stanice Novi Beograd je verovatno računta po metodi graničnih stanja koja je bila aktuelna od 50-tih i koja je omogućavala racionalnije, vitkije konstrukcije. Danas se za proračun složenih konstrukcija koriste druge metode. Možda se u tome krije odgovor na tvoje pitanje.
Bilo bi lepo to videti.
Odrastao sam u Bečeju ali nažalost nikada iz Bečeja nisam putovao vozom pišto je mislim zadnji putnički voz prošao tuda 1998. godine.
Teretni je funkcionisao do 2012. 2013. godine.
Prevoženi su ugalj, žitarice...
Inače remont pruge od Bečeja do Gospođinaca je rađen...
Pruga od Žablja preko Bečeja do Sente je demontirana i prodata u staro gvožđe. Kada sve ovo prođe saznaćemo i ko je omastio brk.
Inače, decenijama unazad su postojale inicijative sa se ta pruga obnovi. Opštine Senta, Ada i Žabalj su bile zainteresovane dok je opština Bečej bila...
Pre svega je potrebno da se završi istraga nakon koje će biti omogućeno snimanje stanja konstrukcije glavnog hola. Tek nakon toga će moći da se donese zaključak šta raditi sa zgradom.
Ukoliko se će se raditi rekonstrukcija mora da se uradi novi projekat, što opet zahteva vreme.
Bojim se da se...
Sve bi to imalo još više smisla da se uspostavi prekinuta veza od Kikinde do Segedina pa dalje ka Budimpešti. Bilo je o tome razgovora pre 20 godina ali ke sve ostslo na nivou priča. Početkom 2000-tih se pričalo o vezi Segedin - Kikinda - Temišvar.
Pročitajte naš ustavi i zakone koji se godinama u nszad krše.
S obzirom na to da se sve odlučuje na jednom mestu, to je razlog zašto Novi Sad, Kragujevac, Subotica, Niš ne razmišljaju o uvođenju tramvaja.
Ne znam da li znate ali pomoć u projektovanju podzemnog stajališta "Vukov spomenik" su davali mađarski stručnjaci koji su gradili metro u Budimpešti, tako da ne stoji teza o tome kako smo mi pre 50 godina bili ispred njih.
Ovo rešenje sa naknadnim umetanjem stubova u sredinama raspona zahteva u najmanju ruku izradu statičkog proračuna postijeće i novoprojektovane kondteukcije. Na primer, armatura se kod betonskih greda postavlja sa donje strane raspona a kod kontinualne grede što se ovde radi je potrebno voditi...
Nije ni ovaj sadašnji ništa blaži prema Vojvodini. Ukinuo je preko noći 400km pruge.
Već imamo iskustvo šta se dešava sa krajevima gde su pruge prvi put vađene 1948. godine. Pogledajte kako zastaje sever Banata, zapad Bačke, jug Banata. Sečeš krvotok i nadaš se da će organizam da funkcioniše...
Rumunija i Bugarska 70-tih i 80-tih ne mogu da se sa SFRJ tog doba. U Rumuniji pod Čaušeskom je bio zabranjen abortus, nepismena Elena Čaušesku doktor nauka, restrikcije struje po 12-14h dnevno...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.