Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Nikola03

  1. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Pa za 703 je problem sigurno zbog semafora kod Altine na Novosadskom putu(blizu Polimarka).Ali stanovnicima Galenike i ovom novom naselju odgovarace joj kao brza veza sa Polimarkom,Metroom i Zemun Parkom.Brze nego sa 707,iako ide slabije od 707.
  2. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Pa bukvalno gde tramvaju skrecu ka bloku 45 ima dosta prevoza.Nije toliko daleko od stanice.Ima dosta tu prevoza
  3. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Jos kad bi stajala kod Ušća bila bi još bolja.
  4. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Sto se Altine tice treba da se napravi okretnica i produziti linije18 i 83. 707 nzm dal sam rekao.Preko Altine da ide,a preko Galenike da ide onom novom trasom koja direktno vodi ka semaforu kod Pupinovog.Dok onog dela Galenike gde sad ide 707,treba staviti 703.
  5. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Jeste 711 napravljena zbog radnika ind zone u Šimanovcima,al sam narod tog mesta se borio da im je isplativa 711 nego lasta.Oni su rekli da im je bolje 711 jer ga ima na svakih sat vremena,dok Lastine ide jos gore nego 711.Al eto nista od toga sto se narod borio za 711.
  6. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    711 i treba da se pojaca barem na pola sata radnim vremenom + da ide do Šimanovaca kako je bilo i ranije trasa kod Šimanovaca.
  7. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa linija 703 je i pre 30 god isla do Keja.703 je vazan kao veza naselja Šangaj u Batajnici sa gradom+ i veza Bataje sa Zemun parkom i juznim delom ind zone u Zemunu koji se Nalazi uz Novosadski put.Kad nije bilo nje 73 i 706 su bile pune tad nego sad.A i tad je vise bilo solo vozila na tim...
  8. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    707 bi prolazio kroz Altinu, al ne kroz onu ulicu kod Galenike,gde sad ide.To sam i objasnio gde bi isla umesto sadasnje trase sto se tice Galenike.
  9. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa to jedino da svraca u Kotez ono,al kao terminus da mu bude Kotez tesko.Jedino da se izgradi okretnica.
  10. N

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Trola 21 produzenjem do Konjarnika ili do Ustanicke pod uslovom da potez 300 se preseli.
  11. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Za novo naselju u Galenici,produziti 17. 707 da ne ide tom ulicom Galenike gde ide sad, nego s one druge strane gde se ide ka Pupinovom mostu gde bi tu kod tog semafora skrenuo desno ka gradu.I naravno tu za novu trasu,staviti stajalista.Dok onom ulicom gde sad ide,staviti 703 da prolazi.
  12. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    To jeste ok sve.Al Kotezani svoju sadašnju 43 neće da je iko dira.Cim su nju vratili do trga, a pre do ušća jasno je sve.Razumem sve,al oni ne bi dirali 43.
  13. N

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Linija 105L bi odgovarala do Zemuna preko terminusa Borca 3.Isto i linija 111 sa oba smera svracanjem u SC Kovilovo.Plus i neka linija od Padinjaka ili neke koje sada idu samo do Padinjaka(ne racunajuci 101).
  14. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    A linija 202?Jer i nju uzima privatnik?
  15. N

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Nece 73,jer receno je da 39 linija uzima privatnik sto znaci sve trocifrene linije koje drzi sad trenutno gsp
Vrh