Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Doduse sad idu privatni prevoznici i naplatili bi to i ko zna da li bi Pazova imala dovoljno finansije da da pare tom prevozniku.Jer npr kad bi se neka linija iz Batajnice produzila,tu ide privatni prevoznik i ko zna koliko bi naplacivao
Kad bi se gradio trolejbuski depo na Kosmaju bukvalno samo treba prva stavka navedena konkretno i da se Cingrijina poveze preko Gospodara Vucica sa novim depoom.Ovo ostalo ne treba.Moje misljenje!!!!
62 je dobar predlog.A veza Kaludjerice i Mokrog Luga sa NBGDOM, pa i IKEE sa druge strane da staje linija 70 da imaju mestani tog dela prilaz autobuskoj stanici koja bi se izgradila.Plus treba veza Lestana i Vince sa IKEEOM i TC Avom koja je tu odmah.To jedino da linija 300 o kojoj se prica da...
Dvojka boga mi ima okretnicu kod pristanista.Nema sta da 11icu zadrzava.Sto se tramvaja tice treba probiti kroz Djordja stanojevica pored depoa NBGD pa levo u oba smera da ima kroz Agostina Neta gde izlazi kod delta sitija za liniju 11 i 13.Ne bi sad tramvaj kroz zemunski kej jer je Zemun...
Šta mislite da li bi mogle tramvajske sine na relaciji Cvetkova piajaca - Ustanicka,da budu namestene na sredinu kao tramvajska bastica?Da bude npr kao kod Vojvode Stepe
Kako god se okrene to je pretrpavanje i preopterecenje ostalih gradskih linija.A nisam ni za to da se 27e i 35 spoje sa nekom linijom,jer bi oslobodili blok 20.
Treba da linije te iz poteza 700 ostanu,jer ima ljudi koji iz tih naselja presedaju na linije iz poteza 50 koji tu okrecu ili oni koji...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.