Šta je novo?

Nedavni sadržaj od nesa169

  1. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Ja bih za početak bio sasvim zadovoljan kada bi u svakom kvartu postojali AC punjači od 11kW. Za njih ne treba posebna infrastruktura jer vuku struju kao malo veći stan. Uz razumnu cenu od recimo 0,3e/kw imali bi korist i oni koji bi to postavili i građani koji bi kupovali.
  2. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Za zračenje ne brini, evo imaš i ovde o tome, a ostalo vidi šta ti bude odgovaralo. Trenutno u BG od kineskih možeš i da probaš Lynk, Bejing i BYD, a u Novom Sadu JMEV. Za sada je to, biće i Dongfeng, videćemo za ostale. Pretpostavljam da će uskoro biti i Zeekr jer je deo Geely korporacije koja...
  3. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Trenutno i ja vozim takva, pre svega zato što ne mogu puniti električni kući, a javni punjači su kod nas problematični. Meni je kod električnih glavna stvar što se mnogo lakše voze i nema buke i vibracija. Probao sam, dopalo mi se i to je to. Znači ipak ja da samo vozim, a ne auto.
  4. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Kod nas nikako ne radi i nemojte bacati pare na to. Ovde ne radi ni Teslin internet pa se vlasnici dovijaju preko wi fi.
  5. nesa169

    Električna vozila i punjači

    To imaš na modelu 3 LR RWD. Manje i košta od Performance, doduše ubrzanje je kod njega 5 sekundi do 100. Iole normalnom više nego dovoljno.
  6. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Sve se slažem što si napisao za njega, mada ovo iz Francuske nije baš nedavno nego od pre 2 godine. Međutim, ako bih sad kupovao električni polovnjak taj bi ipak verovatno bio Tesla. Jednostavno s njima postoji ogromno iskustvo u vezi eksploatacije s velikim kilometražama. To znači da se...
  7. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Taj električni u RED paketu šta ima?
  8. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Mislim da bi trebao da kontaktiraš elektrodistribuciju u tvom gradu pošto tu svakako onda treba i brojilo za naplatu.
  9. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Ima i Orion, ali generalno je taj deo Srbije slabo pokriven. Napuniš u Čačku pa polako, do Zlatibora i nazad bi trebao stići ako nije baš strašno hladno, recimo ispod minus 10.
  10. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Priča li se nešto o tome da se zakonom omogući naplata na punjačima po kwh, a ne po minutu? Bez toga će teško biti mnogo više EV nego što je sad kod nas.
  11. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Zračenje imaju svi savremeni automobili nevezano za pogon. Ono svakako nije opasno. Verovatno nije mnogo drugačije nego kod prosečnog korisnika računara koji još ima i mobilni kao i mnogo drugih električnih igračaka kojima smo svi okruženi. Da je drugačije odavno bi pomrli svi američki taksisti...
  12. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Po videu bih pre rekao da je nameran čin jer je auto odjednom eksplodirao, nije goreo pre toga. Ne mogu da tvrdim, nisam stručnjak.
  13. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Priličan je problem što ne postoji infrastruktura za veći broj jačih punjača. Ipak, ponegde bi se moglo iskoristiti i to što se ima. Recimo brojne napuštene fabrike su svakako imale dovod velike količine električne energije. Na tim mestima bi se mogli izgraditi brzi punjači.
  14. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Ima ovde kod mene u Novom Sadu Lidl tu varijantu, ali je AC punjač i ograničeno sat vremena tako da nema govora o tome da će tu neko napuniti bateriju. 11 KWh u najboljem slučaju.
  15. nesa169

    Električna vozila i punjači

    Ta naplata po minutu je i najveći problem jer ista količina struje može negde da košta i duplo više, što znači da je nemoguće planirati troškove. Mora se preći na cenu po kilovatu. To sad ima samo punjač u Novoj Pazovi.
Vrh